LudaKris 108 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Halvannen time til kamp, gleder meg!! Skal bli godt å kommet tilbake til et fullsatt( ? ) Nadderud ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Merkelig med albueskaden til Annan. Jeg trudde bare Bernt Hulsker var avhengig av friske albuer for å kunne spille? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Motgangen kom skikkelig gitt! Straffebom først og under 1-3 til pause! Mirakler finns dom i 2.omg.......? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Endret 28. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Forsvaret vårt har fått mye ros hittil, hva skjer idag a...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Nå er vi faen meg litt uheldige også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Nå er vi faen meg litt uheldige også... Vi er rustne etter ferien, og har marginer i mot. Da blir det som det blir. Jævlig irriterende å oppleve slikt, men vi kan ikke regne med å ikke tape kamper. Alle lag går på en smell i løpet av en sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Faen i helvete! Jævlig irriterende med et tap, det som er mest irriterende er at nå har alle de som hevder at Stabæk sprekker etter sommerpausen et argument mer enn meg.. Jeg gleder meg til første seier etter ferien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Nå er vi faen meg litt uheldige også... Tja, når vi ikke stiller med keeper blir det ofte sånn! Knutsen har stått som en vegg hitill i år og er bra, håper han gjorde unna alle tabber i denne kampen! Som reporteren repperterte til det kjedsommelige så savner vi Tjoy og Annan! Bohinen er på bærtur som vanlig. ser vi det samme som i fjor? Vi leda serien og henta ikke en eneste forsterking etter pausen! Endret 28. Juni 2008 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Frieling (bloggeren) på klubbsida traff helt med å spå kampen igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Overgangsvinduet er ikke åpnet ennå; og Annan er skadet. I forhold til hvordan Somen spilte før Østerriketuren, var Andersson klart bedre i dag. Men det er vanskelig å vinne med to keepertabber, en midtstoppergave og en straffemiss. Ikke akkurat Bohinens skyld. Endret 28. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Når Stabæk først skal tape, er jeg fornøyd med at det blir mot en middelhavsfarer i en runde der B/G, Viking, Brann og RBK (og FFK og VIF?) også avgir poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Overgangsvinduet er ikke åpnet ennå; og Annan er skadet. I forhold til hvordan Somen spilte før Østerriketuren spilte Andersson langt bedre i dag. Men det er vanskelig å vinne med to keepertabber og en midstoppergave. Ikke akkurat Bohinens skyld. Nei mulig det, Anderson er god men problemet er den deffansive jobbingen til Hauger og Anderson. Til kommer alt for lett til mellom midtbanen og forsvaret, det er Anans styrke. Vi må bare handle inn en deffansiv arbeidsmauer på midten. Ellers så måtte jo tapet komme, regner med en solid hevn mot Vif! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) I forhold til Annans skade er det bra det er over en uke til kampen mot VIF. I mellomtiden venter en mer eller mindre sikker seier mot Sprint/Jeløy i NM. Endret 28. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Vi så bra ut og scoret, men fikk en på trynet under to minutter senere. Vi ser bra ut, presser, får en straffe, men bommer. Så får vi et mål i mot i det vi sover litt. Da er det vondt å gå i garderoben. Likevel klarer vi å reise oss etter pausen, ser bra ut, presser og får et mål før vi får det endelige sparket i skrittet i form av slurvemål nummer to. Selvfølgelig skal man ikke snakke for høyt om uflaks, og det var ikke uflaks som ga bort mål i dag, men timingen var maks uheldig. Var dette missen som holder oss på tærne, eller var dette begynnelsen på en periode med motgang? Jeg tror vi reiser oss. Vi spilte til tider meget bra og Veigar begynner å nærme seg fjorårsformen. Jeg velger å skrive denne av på psyken og selvfølgelig Dommeren, NFF, dårlig underlag, motvind og ubeseiretbanneret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 I forhold til Annans skade er det bra det er over en uke til kampen mot VIF. Nå kan det vanskelig ses på som et stort problem å måtte bruke Henning. Husk at det er Henning vi primært skal stole på i denne posisjonen. Dersom vi er nødt til å basere oss på halvskadede spillere som likevel skal bort for å slå VIF, er vi i i så fall i større problemer enn jeg liker å tenke på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Førsteinntrykket mitt var også at Henning gjorde en bra kamp, og at det var personlige feil i bakre femmer som felte oss. Men det ble ropt så høyt etter Annan at jeg gav etter. Endret 28. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Førsteinntrykket mitt var også at Henning gjorde en bra kamp, og at det var personlige feil i bakre femmer som felte oss. Men det ble ropt så høyt etter Annan at jeg gav etter. Henning var helt OK. Jon er direkte skyld i de to siste målene. Det første var bare ekstrem uflaks. Dette er ikke i nærheten av å være noen katastrofe. Vi eier kampen, vinner vel 15-3 (ja 3, mål nummer en til Tromsø er ikke noen sjanse). Og vi har voldsomme sjanser også. Alene med keeper gang på gang mot et Tromsø som legger seg langt bakpå er faktisk imponerende. Uflaks i dag og det skjer fra tid til annen. Det er en del av sjarmen med fotball. To ting er jeg dog drit forbanna for; 1; At ikke Veigar tar straffa, han har aldri bomma for oss og er straffeskyter nr 1 (husker Daniel ble forbanna på Alanzinho for strafferan i Skien). Det samme skjedde nå. 2; JIH! Er det mulig å spille dårligere og legge ned mindre innsats. Han var om mulig enda dårligere mot Godset. Få fyren ut og la han spille B-kamper. Det der er ikke den blå trøya verdig! Stabæks beste: Keller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 I mellomtiden venter en mer eller mindre sikker seier mot Sprint/Jeløy i NM. Eller en nervekamp mot M/S. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 JIH! Er det mulig å spille dårligere og legge ned mindre innsats. Han var om mulig enda dårligere mot Godset. Få fyren ut og la han spille B-kamper. Det der er ikke den blå trøya verdig! At Høiland er landslagsaktuell sier mer om landslaget enn om Høiland. Han er riktignok tidvis god, men jeg synes han alt i alt ikke har levert det vi kan forvente. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 At Høiland er landslagsaktuell sier mer om landslaget enn om Høiland. Han er riktignok tidvis god, men jeg synes han alt i alt ikke har levert det vi kan forvente. Mener du han var tidvis god i dag? Eller mot Godset? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) QUOTE(Kjetil @ 28. Jun 2008, 20:17) I mellomtiden venter en mer eller mindre sikker seier mot Sprint/Jeløy i NM. Eller en nervekamp mot M/S. Beklager; M/S. Uansett tror jeg ikke kampen blir noen større nervepåkjenning. Gromstad fortjener for øvrig fornyet cup-tillit på høyreback. Og Austbø bør starte denne, snarere enn konsekvent å måtte spille B-kamper. Endret 28. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Gromstad fortjener for øvrig fornyet cup-tillit på høyreback. Det tror jeg vi alle kan være enige om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Elendig kamp og 3 tapte poeng. Hva driver Jon med?? Dette var runden vi kunne stukket i fra men som vanlig kom kollapsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Faen i helvete! Jævlig irriterende med et tap, det som er mest irriterende er at nå har alle de som hevder at Stabæk sprekker etter sommerpausen et argument mer enn meg.. Jeg gleder meg til første seier etter ferien. Det som irriterer meg mest i dag er den elendig innsatsen av mange Blaa. Veigar var derimot godt over vanlig standard når det gladt innsats, men 4-5 mann holder ikke til å vinne en kamp når resten sover.... Vinner vi borte mot vif er denne kampen glemt, i motsatt fall kommer spøkelset fra i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Ikke akkurat Bohinens skyld. Klart det er Bohinens skyld - han er jo øverste leder for det sportslige. Snakk om å forsøke å redde ansvarlig person! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 ...men som vanlig kom kollapsen Som vanlig? For oss, eller mener du at det er vanlig at lag som vinner mye en eller annen gang taper? For min del krever jeg mer enn en repitisjon av noe for å kalle noe vanlig. Kollapsen? Nå er du veldig rask på avtrekkeren. Et tap er vel ingen kollaps? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Det siste målet er definitvit MMS sin skyld, ikke Jon. MMS er i duellen og lar Rushfeldt komme seg foran. Jon står på streken for å kunne få tid til å reagere på et evt. tilbakespill. Uansett hva MMS tror, så lenge han ikke vet 100% sikkert at keeper kommer ut og kan ta ballen skal han banke den vekk. Det tredje målet burde Jon tatt. Det andre målet er jeg også villig til å legge på MMS. Han har god tid til å komme seg opp i mannen, men klarer det ikke. Skuddet kommer i det hjørnet MMS skal ha kontroll på. Det første målet kan man ikke gardere seg mot. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2008 (endret) Endret 28. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Det siste målet er definitvit MMS sin skyld, ikke Jon. Sorry, kan ikke bli mer uenig. MMS holder Rushfeldt unna og Jon kan bare gå og hente ballen. Blir stående og da går det som det går. MMS lynforbanna på Jon etterpå og Jon ser ut til å være mer enn enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå