enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Jeg savnet en slik tråd forrige gang. Jeg håper med dette å spare noen for stress og/eller å miste møtet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Gratulerer til de 15 som var der, og la oss holde på hemmelighetene vi fikk! Jeg håpet på forsterkninger på spillerfronten, men dette var over all forventning! Nå er det bare å feire hele helgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Gratulerer til de 15 som var der, og la oss holde på hemmelighetene vi fikk! Jeg håpet på forsterkninger på spillerfronten, men dette var over all forventning! Nå er det bare å feire hele helgen Hehe, din luring.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Jeg var mest fornøyd med prøveordningen med økonomisk kompensasjon til de oppmøtte. Kan noen slette denne tråden forresten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Jøss. Jeg har gjort mye på forumet. Jeg har lest masse, skrevet endel, dummet meg ut noe, men sittet på det - det har jeg aldri. Er det gøy, eller eventuelt formålstjenelig for noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Jøss. Jeg har gjort mye på forumet.Jeg har lest masse, skrevet endel, dummet meg ut noe, men sittet på det - det har jeg aldri. Er det gøy, eller eventuelt formålstjenelig for noe? Jeg sitter som regel på nye spillere tråden. Den veier ikke mye grunnet lite faktisk innhold men du ser overalt når du først har kommet deg opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 27. Juni 2008 Del Skrevet 27. Juni 2008 Vil det bli lagt ut noe referat fra møtet? Hadde møtt opp dersom jeg visste om det, det løp forbi meg dessverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Det legges aldri ut referat fra medlemsmøter. Det legges selvsagt ut referat fra årsmøtet, men det er det eneste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Det legges aldri ut referat fra medlemsmøter. Det legges selvsagt ut referat fra årsmøtet, men det er det eneste. Hvorfor ikke? Jeg fikk melding om dette møte på min mobil på torsdagen (forigårs), men hadde satt meg opp til å jobbe fredag kveld et par dager før meldingen kom. Skal jeg da ringe og si til arbeidsgiveren min at jeg ikke kan komme på jobb, selv om jeg hadde bedt om å jobbe, fordi jeg skal på et StabækSupport medlemsmøte? Hvis du har en arbeidsgiver som er null interessert i fotball, vet du lhvordan det ønsket hadde blitt mottat. Hvorfor er disse medlemsmøtene så hemmelige? Du vil at folk skal engasjere seg og møte opp, men Onkel Blaa har jo ikke plass til halve Stabæk Support engang, så det er vel egentlig like greit at 50stykker møter og gir et referet til de 950 andre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Det legges aldri ut referat fra medlemsmøter. Det legges selvsagt ut referat fra årsmøtet, men det er det eneste. Hvorfor ikke? Jeg fikk melding om dette møte på min mobil på torsdagen (forigårs), men hadde satt meg opp til å jobbe fredag kveld et par dager før meldingen kom. Skal jeg da ringe og si til arbeidsgiveren min at jeg ikke kan komme på jobb, selv om jeg hadde bedt om å jobbe, fordi jeg skal på et StabækSupport medlemsmøte? Hvis du har en arbeidsgiver som er null interessert i fotball, vet du lhvordan det ønsket hadde blitt mottat. Hvorfor er disse medlemsmøtene så hemmelige? Du vil at folk skal engasjere seg og møte opp, men Onkel Blaa har jo ikke plass til halve Stabæk Support engang, så det er vel egentlig like greit at 50stykker møter og gir et referet til de 950 andre? Tror ikke nødvendigvis at det skal være så hemmelig. Er vel mer at når det blir laget referat, så blir alt mer formelt og det gir kanskje ikke ønsket tone på møtet. + at det er ikke sikkert noen gidder å ta jobben med å lage det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Det at det ikke skrives noe referat er selvfølgelig ett lokkemiddel for å få flere til å komme. Om det som blir sagt på disse møtene er så oppsiktsvekkende og spennende at knehasene deres skjelver i begeistring, eller trang etter å vite noe gjør ikke noe. Nå var ikke jeg på møte igår, men fy faen for en hemmelighet.. spørs om mange klarer å holde på den nyheten særlig lenge, igrunn rart det ikke har stått noe i avisene om dette også... Så gjør som meg, skaff deg en venn som kan gå for deg og som kan informere etterpå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Juni 2008 Del Skrevet 28. Juni 2008 Det er riktig som det skrives her at manglende referat ikke nødvendigvis har noe med at medlemsmøtene er hemmelige. Medlemsmøtet i går var absolutt ikke hemmelig. Likevel skal det være sånn at gjester som kommer til våre medlemsmøter skal vite at de snakker til den gruppen som treffer. Det har gjort at vi til tider har fått vite om interne forhold, spekulasjoner og fakta rundt overganger osv. En annen sak er at jeg ikke tror ingen gidder å skrive referat fra møtene om vi hadde åpnet for det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå