sauen 131 Del Skrevet 30. Juni 2008 Del Skrevet 30. Juni 2008 Begge lag tapte i forrige serierunde. Om Stabæk luker vekk noen "små" defensive feil og blir "litt" mer effektive foran mål bør dette går veien. Engen har ikke fått det helt til under Andresen og det må gjerne fortsette slik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. Juni 2008 Del Skrevet 30. Juni 2008 Merkelig å heie på Engen i sluttminuttene mot FFk, menmen. Engen har vel egentlig ikke vist noen positive takter i år, de har presert middels mot lag de normalt skal slå. Ikke veldig imponert over de mot FFK heller, og om de ikke skjerper seg betraktelig, bør det bli seier til Stabæk på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 30. Juni 2008 Del Skrevet 30. Juni 2008 Slik Enga fremstod i dag er det skuffende om vi ikke tar tre poeng på søndag. Men siden dette er en kamp begge "må" vinne for å komme tilbake på vinner-sporet, blir det vel to passive lag og 0-0 eller noe sånt. Håper TIL-kampen åpnet øya på gutta, og iom at VIF spiller uten bl.a Dansken og islendingen, samt usikre kort i Mua, DFH og Lars Iver Strand, tror jeg vi kan være "heldige" å møte et svekket VIF-lag. Tror dessuten VIF kan finne på å rote det til i cupen på torsdag, noe som garantert vil sette et støkk i laget. (Bare føler det på meg... ), Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mannen 5 Del Skrevet 30. Juni 2008 Del Skrevet 30. Juni 2008 Fredheim Holm var vel så og si klar, men ble spart - var det ikke slik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 1. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2008 (endret) FYI Bortesuppotere Sjekk med din klubb hvordan de håndtererer salget av billetter når dere besøker Ullevaal stadion. Til de fleste kamper forhåndselger bortelagets klubb billetter. I tillegg selges det billetter på kampdag utenfor inngang 16 på Ullevaal stadion (blått telt ved Rimi-butikken i VG-svingen). Endret 1. Juli 2008 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 Holder vi nullen er jeg i utgangspunktet storfornøyd. 0-0 er tilstrekkelig til fortsatt å lede serien og til å beholde solide luker til Brann og RBK. Kommer forsvarspillet vårt opp mot normal - dvs. solid - standard, er jeg også mer enn forhåpningsfull til en skåring eller to. Såvel forsvars- som keeperspillet til VIF har vaert ustabilt fra og med annen runde. Vi er på toppen av det hele langt mer temposterke enn VIF. Men fytti helvete så nervøs jeg kommer til å vaere søndag halv åtte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 Tror Stabæk reiser seg og vinner. Har all mulig potensial til å gjøre det bedre enn mot TIL. Hvis ikke Stabæk vinner tror jeg vi går på den samme smellen som i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 Tror Stabæk reiser seg og vinner. Har all mulig potensial til å gjøre det bedre enn mot TIL. Hvis ikke Stabæk vinner tror jeg vi går på den samme smellen som i fjor. ENIG I DET. 1 p på siste 2 kamper... hmmm Ingen særlig forsterkning i sikte, usikkerheten i laget brer seg, VIF nå og deretter Viking (begge i veldig offensiv posisjon)...vel vel.... LA OSS HÅPE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 1. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2008 (endret) PAPPAAA!! JEG ER REDD!!! jeg er usikker ass. Hvem er det som er sikre ikke skal spille på stabæk og vålerengen? Endret 1. Juli 2008 av s-simen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 ...usikkerheten i laget brer seg... Kilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 Kanskje han har Nannskog og Jönssons reaksjoner etter TIL-flausen i bakhodet: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article111364.ece Imponerende angstfull tolkning i så fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 Holder vi nullen er jeg i utgangspunktet storfornøyd. 0-0 er tilstrekkelig til fortsatt å lede serien og til å beholde solide luker til Brann og RBK. I så fall i verste fall a poeng med FFK. Sistnevnte kan ikke lenger avskrives. Når de ikke har vist svakhetstegn ennå, er det all mulig grunn til å begynne å ta dem på alvor. Personlig har jeg ingen god følelse for de neste kampene. La oss i hvert fall håpe at FFK begynner å vise seg som den middelhavsfareren de fleste regner med at de er. At de begynner å gå forbi oss er uansett ikke å kimse av. Greier vi ikke full pott mot Enga i neste kamp, har vi et betydelig press på oss mot Viking i påfølgende kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 2. Juli 2008 Del Skrevet 2. Juli 2008 Jeg har tro på at spillerne og apparatet rundt skal bruke TIL-tapet til noe positivt. I tillegg tror jeg de tar det for det var, nemlig et arbeidsuhell. Det skapes ikke noen stor usikkerhet i troppen på grunn av dette tapet, da de har mer tro på seg selv enn som så. Tapet kan imidlertid motivere for en god treningsuke fram mot helgen, samt en god gjennomføring av kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 3. Juli 2008 Del Skrevet 3. Juli 2008 Har faktisk en god følelse for kampen. Vi vinner 1-4, Nannskog, Nannskog, Nannskog og Gunnarson! Gleder meg noe helt sinnsykt til kampen! Stabæk knuser Vål'enga, hurra, hurra! Stabæk knuser Vål'enga, hurra, hurra! Stabæk knuser Vål'enga, ja, Stabæk knuser Vål'enga, Ja, Stabæk knuser Vål'enga, hurra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Juli 2008 Del Skrevet 3. Juli 2008 Har faktisk en god følelse for kampen. Vi vinner 1-4, Nannskog, Nannskog, Nannskog og Gunnarson! Gleder meg noe helt sinnsykt til kampen! Stabæk knuser Vål'enga, hurra, hurra! Stabæk knuser Vål'enga, hurra, hurra! Stabæk knuser Vål'enga, ja, Stabæk knuser Vål'enga, Ja, Stabæk knuser Vål'enga, hurra! Da kan du jo kose deg med DETTE så lenge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Juli 2008 Del Skrevet 3. Juli 2008 Heiet på U og ekstraomganger for Engen mot Sarpsborg. Det er neppe en booster for selvtilliten å måtte slite(?) seg til 3-2 mot Sarps. Godt fornøyd med at de ikke skal hevne et forsmedelig cup-tap. Om jeg var optimist tidligere i uken, er jeg mer optimist nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 3. Juli 2008 Del Skrevet 3. Juli 2008 Da kan du jo kose deg med DETTE så lenge Klassisk den Friisetabben. Savner ellers bilder fra 2002. Chippen sin scoring der ligger høyt på listen over tidenes Stabækscoring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 4. Juli 2008 Del Skrevet 4. Juli 2008 Det er VG-svingen på oss denne gangen også, ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 4. Juli 2008 Del Skrevet 4. Juli 2008 Og billetter kjøpes på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 4. Juli 2008 Del Skrevet 4. Juli 2008 Eller i Stabæk-butikken. Kanskje lurt å gjøre det der for å unngå køene på ullevål.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 4. Juli 2008 Del Skrevet 4. Juli 2008 Billetter er kjøpt inn, gleder meg til kamp! Første kamp med $$ faktisk, alltid vært på hovis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Har tidligere forsøkt å estimere sluttresultat, med relativt godt presisjon. Forsøker igjen: Engen 0,94 - Stabæk 1,48 Avrundingen er det værre med, ser tidligere ut som om hellet har vært største ved å runde ned til nærmeste heltall, altså 0-1. (Men 0-1, 0-2, 1-1 og 1-2 ser her ut til å være sannsynlige resultater. Vi får med oss poeng, sannsynligvis 3) Formel: ((Skapte målsjanser (snitt) + Målsjanser i mot for motstanderlaget (snitt)/2 ) x ((Effektivitet angrep eget lag + effektivitet i forsvar motstander)/2) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Haaper du har rett Haavard. Jeg vaknet med en daarlig foelelse i magen i dag, og vi har en elendig statistikk naar jeg ikke er paa stadion. Er livredd for at vi taper i kveld, haaper ikke gutta har det paa samme maaten. Syng hoyt og hjelp gutta aa knuse slummen. Paa forhaand takk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 De som fulgte treningen i går kan melde om følgende sannsynlige startoppstilling: Jon JIH MMS Pontus Bjørnar Johan Keller Henning ACGdC Daniel Pall Annan tydelig hemmet av skaden, men er nå i troppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Statistikk er for meg revnende likegyldig når det gjelder fotball. Den noe slitsomme bloggeren på Stabak.no begynte for øvrig bra i så måte. Før han selvsagt motsa seg selv og trakk inn statistikk som en faktor foran kampen i kveld likevel. Nuvel. Jeg er neppe den eneste som venter i spenning på forsvarsformasjonen i kveld. Til de av dere som så cupkampen: Startet MMS som back og Høiland som stopper? EDIT: Takk, Øyvind Endret 6. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Statistikk er for meg revnende likegyldig når det gjelder fotball. Den noe slitsomme bloggeren på Stabak.no begynte for øvrig bra i så måte. Før han selvsagt motsa seg selv og trakk inn statistikk som en faktor foran kampen i kveld likevel. Nuvel. Jeg er neppe den eneste som venter i spenning på forsvarsformasjonen i kveld. Til de av dere som så cupkampen: Startet MMS som back og Høiland som stopper? EDIT: Takk, Øyvind Bloggeren på stabak.no er langt mindre slitsom enn enkelte besserwissere her inne på forumet, spør du meg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Statistikk er for meg revnende likegyldig når det gjelder fotball. Den noe slitsomme bloggeren på Stabak.no begynte for øvrig bra i så måte. Før han selvsagt motsa seg selv og trakk inn statistikk som en faktor foran kampen i kveld likevel. Nuvel. Jeg er neppe den eneste som venter i spenning på forsvarsformasjonen i kveld. Til de av dere som så cupkampen: Startet MMS som back og Høiland som stopper? EDIT: Takk, Øyvind Bloggeren på stabak.no er langt mindre slitsom enn enkelte besserwissere her inne på forumet, spør du meg.. Vi har vel strengt tatt hatt verre bloggere på stabak.no også... [Edit] Åja, du mente det var jeg som var besserwisser her, hæ, hæ? Nå er det beef ass, ingen kødder med moderatorene Endret 6. Juli 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Statistikk er for meg revnende likegyldig når det gjelder fotball. Den noe slitsomme bloggeren på Stabak.no begynte for øvrig bra i så måte. Før han selvsagt motsa seg selv og trakk inn statistikk som en faktor foran kampen i kveld likevel. Nuvel. Jeg er neppe den eneste som venter i spenning på forsvarsformasjonen i kveld. Til de av dere som så cupkampen: Startet MMS som back og Høiland som stopper? EDIT: Takk, Øyvind Bloggeren på stabak.no er langt mindre slitsom enn enkelte besserwissere her inne på forumet, spør du meg.. Vi har vel strengt tatt hatt verre bloggere på stabak.no også... [Edit] Åja, du mente det var jeg som var besserwisser her, hæ, hæ? Nå er det beef ass, ingen kødder med moderatorene Synes ikke bloggen er helt håpløs. Faktisk helt OK. Og som posse sier, det er vel umulig å unngå at et forum som dette skal være fritt for bedrevitere og liksom-eksperter. Det ligger vel litt i et forums som dettes natur at vi som egentlig ikke kan noenting skal få slippe til å synse i vei, mer eller mindre ukritisk. Heldigvis er de fleste her inne voksne nok til å se sin egen begrensning, og veldig mange kommer med mye bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 JonJIH MMS Pontus Bjørnar Johan Keller Henning ACGdC Daniel Pall Om AA ikke spiller, tror jeg nok at det er en fordel at Keller spiller sentralt, da han har vist at han har en større arbeidskapasitet enn Johan. Nå har JJ omrokert på midtbanen underveis de siste kampene, så det blir vel mulig noe rotasjon mellom Alan, Keller og Johan dersom det ikke skulle fungere. Ser på VPN at supporterne ønsker at Hæstad skal takle Alan ut av kampen. Håper dommeren er sitt ansvar bevist og tidlig starter med utdeling av kort, om taklingene er stygge. Har sett flere ganger før at forsvareren ofte slipper unna med taklinger tidlig i kampen som senere kvalifiserer til kort. Det har forøvrig vært fokus i media på at dette er kampen Enga MÅ vinne, og det er nok litt rett i det. Vinner de, er de bare 7p (evt 8p) bak serieleder, taper de blir veien frem straks værre. Med mangel av storspill de siste kampene, får vi bare håpe at de går ut med skuldrene godt hevet, og gjør de små feilene som Stabæk kan straffe de på. Hadde ikke vært meg i mot å se en Muri-spesial i kamp med Nannskog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Hæstad satt på Hovis forrige helg... Martin likeså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå