Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan tror folk det blir med regnet hvis det fortsetter - og sågar øker - utover ettermiddagen og kvelden? Er vel ikke fare for overvann på matta? Blir kamp, regner jeg med - selv om det ikke er optimale forhold - kanskje aller mest for Stabæk i forhold til den kyniske VIF-fotballen. Derfor blir det veldig viktig å holde unna baklengs, så ikke VIF dreper kampen ved å ligge lavt og kompakte og destruktive. De har mere nok defensive fibre og defensiv organisering til å klare det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen er det som har skjedd med forsvaret vårt?

Jeg satt og tenkte at dette begynte Stabæk å ta over. 1 min senere står forsvaret stille og engen har nok et mål. Jon var nære men det holdt ikke. FA%¤

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om så Hennings skade blir langvarig, og Annan forsvinner om 3 uker ser det jo virkelig lyst ut..

Jeg FORVENTER at det hentes inn kvalitet i sommer. Nytter faen ikke å prate om seriegull og storfavoritt om man ikke etterlever det ved å erstatte kvalitet med kvalitet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holmvik bør ut i pausen. Gjør til stadighet helt unødvendige feil. Inn med Stenvoll.

Keller og Annan må være beinharde mot Zajic og Fredheim Holm i andre, om vi skal klare oss her. Vi er alt for avventende når de to har ballen. Helt greit å sikte litt på ankel også i starten av omgangen, så vi får jekka ned skuldrene deres litt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen! Er det mulig å være så JÆVLIG ELENDIGE på dødballer!

Edit: 20mill eller ikke, Somen skulle blitt ut sesongen!

Våre svakheter fra i fjor gjentar seg nå til fulle. Det er ikke tilfeldig at vi har sluppet inn seks mål på tre omganger, mot fire på de første ti kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Effektivt! Ett minutt etter jeg var sikker på at Annans innhopp ville bli veldig kort.

Hallo dette er jo bare latterlig, minste spissen til Vif ca 1,55 over havet vinner en hodeduell i midten og scorer!

Noen klokker som ringer?

Forsvaret duger desverre ikke, bytt Skjønnsberg med Mike, desverre så er IA et annet sted.

Vi trenger en hodespiller i midten!!!

Det er vel ikke ingen hemmlighet at midtforsvaret er redda av midbanen hitill i år!

Og når de er borte så revner det toatalt, 6 mål i rÆva etter 3 omganger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høiland synes jeg har vært en stor skuffelse, selv om det ikke bare er han som har sviktet i dag.

Vi sliter med strukturen i hele laget. Keller er åpenbart best på høyrekanten og bør spille der. Nå som Annan er kommet inn, ser det det heldigvis også ut til at han skal spille nettopp der.

Det er tydelig at spillere som Annan og Tchoyi har betydd mer enn vi liker å tenke på. Ikke glem hvor gode vi plutselig ble i fjor høst når Tchoyi ble flyttet inn fra kanten til sentral midtbane. Han har betydd enormt for dette laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytter faen ikke å prate om seriegull og storfavoritt om man ikke etterlever det ved å erstatte kvalitet med kvalitet.

Men, hvem i klubben er det som har snakket om dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Effektivt! Ett minutt etter jeg var sikker på at Annans innhopp ville bli veldig kort.

Hallo dette er jo bare latterlig, minste spissen til Vif ca 1,55 over havet vinner en hodeduell i midten og scorer!

Noen klokker som ringer?

Forsvaret duger desverre ikke, bytt Skjønnsberg med Mike, desverre så er IA et annet sted.

Det er vel ikke ingen hemmlighet at midtforsvaret er redda av midbanen hitill i år!

Du har et poeng der. Å låne ut IA, vår beste duellspiller, er blant våre største tabber etter min oppfatning. Vi har slitt enormt på defensiv dødball siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen klokker som ringer?

Problemet på Høyland side er at han ikke støter men trekker seg tilbake og lar Viff spillerne få plass til å slå innlegg upressa, merkelig siden han har en offansiv spillestil.

Vi har ikke tapt enda det koster krefter å spille som vif gjør og Nannskog og Veigar har masse krefter igjenn :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har et poeng der. Å låne ut IA, vår beste duellspiller, er blant våre største tabber etter min oppfatning. Vi har slitt enormt på defensiv dødball siden.

Du har rett! Vi har jo savnet IAO hele år....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit det er stygt av meg, men må faktisk innrømme at jeg håper på et lite strakt bein i leggen på Martin her nå.

Feig filming etter så å ha frempovosert situasjonen med Annan.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vålerengen - Stabæk
  • Opprett ny...