Siempre Azul 186 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Dette er kampen vi bare MÅ vinne - ellers blir livet mitt uutholdelig her nede en stund framover! Bærmen fra slummen kommer aldri til å la meg glemme hvis vi taper nå.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Hvordan tror folk det blir med regnet hvis det fortsetter - og sågar øker - utover ettermiddagen og kvelden? Er vel ikke fare for overvann på matta? Blir kamp, regner jeg med - selv om det ikke er optimale forhold - kanskje aller mest for Stabæk i forhold til den kyniske VIF-fotballen. Derfor blir det veldig viktig å holde unna baklengs, så ikke VIF dreper kampen ved å ligge lavt og kompakte og destruktive. De har mere nok defensive fibre og defensiv organisering til å klare det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Ikke helt greie forhold nei! Overvann må påregnes hvis dette fortsetter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
panterpia 0 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Tap eller vinn med samme sinn Håper vi tar rotta på VIF, men husk ..................... ALLTID UANSETT........... optimist til "The end" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Jeg har dessverre ingen super følelse. Satser på at jeg tar feil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 FAEN I HELVETE!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Henning kan jo ikke miste ballen der. Livsfarlig og førte til mål... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Og deretter "støter" både MMS og Pontus på én mann, og går på samme skuddfinte. Når du først skal fordele skyld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Effektivt! Ett minutt etter jeg var sikker på at Annans innhopp ville bli veldig kort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 dobbelt faen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Hva faen er det som har skjedd med forsvaret vårt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Hva faen er det som har skjedd med forsvaret vårt? 6 mål på siste 2 kamper, hva skjer?? HELVETE &%¤&%¤/(/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Hva faen er det som har skjedd med forsvaret vårt? Jeg satt og tenkte at dette begynte Stabæk å ta over. 1 min senere står forsvaret stille og engen har nok et mål. Jon var nære men det holdt ikke. FA%¤ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Fy faen! Er det mulig å være så JÆVLIG ELENDIGE på dødballer! Edit: 20mill eller ikke, Somen skulle blitt ut sesongen! Endret 6. Juli 2008 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Faen. Dårlig defensivt og Henning skada Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Hva faen har skjedd med forsvaret vårt?! Og Stabæk? Vi spiller jo elendig nå! Endret 6. Juli 2008 av StabækMykle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Om så Hennings skade blir langvarig, og Annan forsvinner om 3 uker ser det jo virkelig lyst ut.. Jeg FORVENTER at det hentes inn kvalitet i sommer. Nytter faen ikke å prate om seriegull og storfavoritt om man ikke etterlever det ved å erstatte kvalitet med kvalitet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Holmvik bør ut i pausen. Gjør til stadighet helt unødvendige feil. Inn med Stenvoll. Keller og Annan må være beinharde mot Zajic og Fredheim Holm i andre, om vi skal klare oss her. Vi er alt for avventende når de to har ballen. Helt greit å sikte litt på ankel også i starten av omgangen, så vi får jekka ned skuldrene deres litt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Fy faen! Er det mulig å være så JÆVLIG ELENDIGE på dødballer! Edit: 20mill eller ikke, Somen skulle blitt ut sesongen! Våre svakheter fra i fjor gjentar seg nå til fulle. Det er ikke tilfeldig at vi har sluppet inn seks mål på tre omganger, mot fire på de første ti kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Hva faen er det som har skjedd med forsvaret vårt? De begynte å bli landslagsaktuelle...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Effektivt! Ett minutt etter jeg var sikker på at Annans innhopp ville bli veldig kort. Hallo dette er jo bare latterlig, minste spissen til Vif ca 1,55 over havet vinner en hodeduell i midten og scorer! Noen klokker som ringer? Forsvaret duger desverre ikke, bytt Skjønnsberg med Mike, desverre så er IA et annet sted. Vi trenger en hodespiller i midten!!! Det er vel ikke ingen hemmlighet at midtforsvaret er redda av midbanen hitill i år! Og når de er borte så revner det toatalt, 6 mål i rÆva etter 3 omganger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Høiland synes jeg har vært en stor skuffelse, selv om det ikke bare er han som har sviktet i dag. Vi sliter med strukturen i hele laget. Keller er åpenbart best på høyrekanten og bør spille der. Nå som Annan er kommet inn, ser det det heldigvis også ut til at han skal spille nettopp der. Det er tydelig at spillere som Annan og Tchoyi har betydd mer enn vi liker å tenke på. Ikke glem hvor gode vi plutselig ble i fjor høst når Tchoyi ble flyttet inn fra kanten til sentral midtbane. Han har betydd enormt for dette laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Nytter faen ikke å prate om seriegull og storfavoritt om man ikke etterlever det ved å erstatte kvalitet med kvalitet. Men, hvem i klubben er det som har snakket om dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Effektivt! Ett minutt etter jeg var sikker på at Annans innhopp ville bli veldig kort. Hallo dette er jo bare latterlig, minste spissen til Vif ca 1,55 over havet vinner en hodeduell i midten og scorer! Noen klokker som ringer? Forsvaret duger desverre ikke, bytt Skjønnsberg med Mike, desverre så er IA et annet sted. Vi trenger en hodespiller i midten!!! Det er vel ikke ingen hemmlighet at midtforsvaret er redda av midbanen hitill i år! Og når de er borte så revner det toatalt, 6 mål i rÆva etter 3 omganger! Du har et poeng der. Å låne ut IA, vår beste duellspiller, er blant våre største tabber etter min oppfatning. Vi har slitt enormt på defensiv dødball siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Effektivt! Ett minutt etter jeg var sikker på at Annans innhopp ville bli veldig kort. Hallo dette er jo bare latterlig, minste spissen til Vif ca 1,55 over havet vinner en hodeduell i midten og scorer! Noen klokker som ringer? Forsvaret duger desverre ikke, bytt Skjønnsberg med Mike, desverre så er IA et annet sted. Vi trenger en hodespiller i midten!!! Det er vel ikke ingen hemmlighet at midtforsvaret er redda av midbanen hitill i år! Og når de er borte så revner det toatalt, 6 mål i rÆva etter 3 omganger! Problemet på Høyland side er at han ikke støter men trekker seg tilbake og lar Viff spillerne få plass til å slå innlegg upressa, merkelig siden han har en offansiv spillestil. Vi har ikke tapt enda det koster krefter å spille som vif gjør og Nannskog og Veigar har masse krefter igjenn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Du har et poeng der. Å låne ut IA, vår beste duellspiller, er blant våre største tabber etter min oppfatning. Vi har slitt enormt på defensiv dødball siden. Du har rett! Vi har jo savnet IAO hele år.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 6. Juli 2008 (endret) Veit det er stygt av meg, men må faktisk innrømme at jeg håper på et lite strakt bein i leggen på Martin her nå. Feig filming etter så å ha frempovosert situasjonen med Annan. Endret 6. Juli 2008 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Hva skjer med at Martin Andresen er tippeligaens mest beskyttet spiller av dommerne.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Herlig.. Direkte rødt på Annan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå