Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HÅPLØS! Innstilling er på bunn...Anført av elendige Andersson! Den mannen er rett og slett ikke god nok!

Ikke i dag, men han har levert varene i tidligere kamper.

Pokker hvor tregt forumet tidvis går nå. "Halve fotballnorge" er tydelivis innom for å kose seg over sutringen vår. Typisk norsk for øvrig....

Vi sutrer men vi ligger forsatt på topp!

Hva er poenget?? vi er det beste Tl laget hitill og Viking slår Ffk i morgen :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Keller er ingen midtbanespiller, og man kunne se at Annan ikke virket særlig kvikk. Det at vi da aldri vinner noe på midten, eller får gitt ut noen ordentlige pasninger feller oss. Johan burde heller spille på midten og Keller på kant slik vi spilte før. Forsvaret var dårlig i starten og det oset av usikkerhet resten av kampen også (selv om det tok seg litt opp etterhvert).

Daniel Nannskog stod på hæla alt for mye i kampen og Veigar var... ja elendig. Jeg skjønner ikke hvorfor Janne ikke byttet noen ut, det kunne vel ikke skade slik kampen utviklet seg? 

Endret av Døden
Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÅPLØS! Innstilling er på bunn...Anført av elendige Andersson! Den mannen er rett og slett ikke god nok!

Ikke i dag, men han har levert varene i tidligere kamper.

Pokker hvor tregt forumet tidvis går nå. "Halve fotballnorge" er tydelivis innom for å kose seg over sutringen vår. Typisk norsk for øvrig....

Vi sutrer men vi ligger forsatt på topp!

Hva er poenget?? vi er det beste Tl laget hitill og Viking slår Ffk i morgen :lol:

Svarte vel på gfeil innlegg men er helt enig at man må bytte slitne bein med friske etter å ha spilt med slitne spillere, brukte ikke vif hele kvoten?

Regerte på det samme hva med noen friske bein å slutten med 10 spillere????

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

2390 user(s) active in the past 60 minutes

2344 guests, 46 members, 0 anonymous members

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ganske sykt å tenke på at Vålerenga BYTTET inn Berre, Strand og Dos Santos...

Hvem kan vi sette inn?

- Tom Stenvoll

- Mike Kjølø

- Ola Kamara

Beklager, men det er ikke bra nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øvrebø vant kampen alene gratulerer!

Ikke vær barnslig. Hvilke feil var det Øvrebø gjorde som kostet oss noe?

Øvrebø gjorde en god kamp. Forsvaret vårt derimot, det lekker som en sil og vi skaper få sjangser framover. Vi har ingen andre å skylde på enn oss selv. Om ikke Høiland får seg en tur på benken nå så kan man trygt si at stallen er for tynn. 3 skikkelig ræva kamper på rad fra landslagsspilleren vår. Hent hjem IA. Bedre forsterkning kan vi ikke få.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annan innrømmet at det var fortjent...

Kan dette være fordi han er blitt drillet i å legge seg flat med en gang for å unngå "barnehage"-episoder?

Nja, jeg heller mer mot at det er fordi han egentlig skulle vært utvist samme minutt som han ble byttet inn, og derfor er glad til for at han fikk være 40 min lenger på banen enn han skulle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var innsatsviljen i dag som kostet oss tapet, vi gidder jo fader meg ikke trøkke til i duellene..

Syntes forøvrig ikke Keller gjorde seg bort sentralt!

Er også rimelig sikker på at vi gikk på en skuddfinte minst 15 ganger i dag..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi spilte ikke bra idag, ikke så mye stemte og vålerengen hadde gjort leksen sin før kamp bra.

tror det kommer seg opp igjen snart, ikke vits å deppe enda, vi har bare tapt 2 iår, desverre begge nå men det snur...

hørte foresten noe på boing belsvik fotballskole at det var litt murring mellom trenerteam og LB, at han overstyrer og tar avgjørelser uten å ta med JJ og PB. håper ikke det har noe negativ innvirkning på laget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øvrebø gjorde en god kamp. Forsvaret vårt derimot, det lekker som en sil og vi skaper få sjangser framover. Vi har ingen andre å skylde på enn oss selv. Om ikke Høiland får seg en tur på benken nå så kan man trygt si at stallen er for tynn. 3 skikkelig ræva kamper på rad fra landslagsspilleren vår. Hent hjem IA. Bedre forsterkning kan vi ikke få.

Øvrebø starta med å legge linja. 3 fellinger av Zajich uten å treffe ball er greit.

Der legger han linja!

Nå Alan bommer på 1 takling er det direkte gult, der driter han seg ut.

Det Røde til Annan er jo bare patetisk og reduserer oss til 10 mann!

Ser man bort i fra det vinker han Pall opp for han er kjent for å ramle, latterlig særlig da Vif spillerne detter som fluer og får frispak tid til ofte!

Men det tar ikke bort det faktum at vi ikke produserer nok målsjanser og taper fortjent!

Men faktum er nok det at Øvrebø gjorde alt han kunne for å dømme Vif`s favør!

Ser han i Adecco neste gang, noe dommerforbundet neppe gjør, men å gi annan 3 kamper gjør de nok etter den glimmrende reprisen hvor alle ser at han ikke gjør mye feil!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øvrebø starta med å legge linja. 3 fellinger av Zajich uten å treffe ball er greit.

Der legger han linja!

Ser man bort i fra det vinker han Pall opp for han er kjent for å ramle, latterlig særlig da Vif spillerne detter som fluer og får frispak tid til ofte!

Men det tar ikke bort det faktum at vi ikke produserer nok målsjanser og taper fortjent!

Ser han i Adecco neste gang, noe dommerforbundet neppe gjør, men å gi annan 3 kamper gjør de nok etter den glimmrende reprisen hvor alle ser at han ikke gjør mye feil!

Hva er det slags vrøvl du kommer med. Det kan du godt slutte med. Og når det gjelder Annan burde vel han vært utvist ganske mye tidligere. For meg så det ut som et klart rødt kort. Den han fikk for så jeg ikke, men hvis Annan sier det var greit tror jeg på han. Forøvrig vil jeg tro at vi fikk de fleste frisparkene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spillet var helt elendig. Eneste gode var Alanzinho og Keller. Alan har blitt mye bedre i forsvarspillet sitt. Spillerne var altfor ego anført av Veigar og Johan. Forsvarspillet var ikke god på første målet. Jon burde tatt det andre målet... Iven burde få sjangsen nå, med tanke på at Jon har sluppet inn 6 mål på to kamper. Vi burde ha byttet inn Kamara eller Stenvoll for henholdsvis Johan og Jon Inge.

En annen ting er Martin Andresen. Han er en klyse som får altfor mye medhol hos dommerne. Han skjefter mye og takler mye uten å få gult etter ca 10 takling. Dommern var dårlig, men vi kan bare skylle på oss selv. Hvis Annan ikke hadde blitt utvist så kunne kampen ha vært annerledes. Kampen var ekkel og VIF fansen er bare stygge og ekle. VIF fansen buet på Annan hver gang, og det var bare tragisk.

Hvis vi ikke får inn nye spiller på overgangsmarkedet så tror jeg gullet er tapt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der legger han linja!

Hva er det slags vrøvl du kommer med. Det kan du godt slutte med. Og når det gjelder Annan burde vel han vært utvist ganske mye tidligere. For meg så det ut som et klart rødt kort. Den han fikk for så jeg ikke, men hvis Annan sier det var greit tror jeg på han. Forøvrig vil jeg tro at vi fikk de fleste frisparkene.

Tro hva du vil! og at du har lagt sport i å mene det motsatte av meg så sa vel JJ at det var tull å gi Annan rødt for det tullet der!

I tillegg vil jeg jo si at den episoden med Martin er et klart gult til begge!

Synd at Annan ødla sminken til Martin som jeg forøverig vil se i Hall off Shame etter denne episoden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der legger han linja!

Tro hva du vil! og at du har lagt sport i å mene det motsatte av meg så sa vel JJ at det var tull å gi Annan rødt for det tullet der!

I tillegg vil jeg jo si at den episoden med Martin er et klart gult til begge!

Synd at Annan ødla sminken til Martin som jeg forøverig vil se i Hall off Shame etter denne episoden!

Hehe er enig få klysen Martin inn på Hall off Shame. Martin fortjener egentlig dobbelt så mange gule som han har. Jævla Klyse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eeeeer så lei av Martin Andresen!! Herregud for en hykler, jeg ble faktisk fysisk dårlig der jeg sto å så på. Han er konstant oppe i trynet på dommern og griner å maser. Hvorfor finnes det ikke en dommer som tørr å vise ut svinet og vise hvem som er sjef utpå der?? Annan skulle nikkan ned når han hadde sjansen.

Wall of shame.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der legger han linja!

Det er ikke antall fellinger som avgjør kort, men situasjonen i seg selv. Hva tapte vi på at Alan fikk et gult kort? Hva tapte vi på at Zajic ikke fikk et gult kort? Fakta er at hverken Alans gule eller Zajic sine fellinger ville ha endret kampen om det hadde blitt dømt anderledes.

Det var mange blant Enga-supportere som vil si at stabæk-spillerne datt som fluer også. Synes ikke vif-filmet i denne kampen.

man kommer ikke bort i fra det faktum at på tross av massiv sutring og piping fra vålerenga-supporterne klarte Øvrebø å stå løpet ut uten å komme klanen noe i møte. Synes Øvrebø gjorde en veldig fin figur i dagens kamp, og om noen skulle klage på hans innsats i dag så er det hvertfall ikke oss.

På et tidsspunkt er det som skillere vinnere fra tapere evnen til å ta på seg skylden for egne feil, og etter en kamp som dette står man solid i tapergruppa om man forklarer tapet med noe annet enn at vi rett og slett spilte dårlig. Dårlig kommunikasjon og innsats bakover, og slapt og uinspirert framover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spillet var helt elendig. Eneste gode var Alanzinho og Keller. Alan har blitt mye bedre i forsvarspillet sitt. Spillerne var altfor ego anført av Veigar og Johan. Forsvarspillet var ikke god på første målet. Jon burde tatt det andre målet... Iven burde få sjangsen nå, med tanke på at Jon har sluppet inn 6 mål på to kamper. Vi burde ha byttet inn Kamara eller Stenvoll for henholdsvis Johan og Jon Inge.

En annen ting er Martin Andresen. Han er en klyse som får altfor mye medhol hos dommerne. Han skjefter mye og takler mye uten å få gult etter ca 10 takling. Dommern var dårlig, men vi kan bare skylle på oss selv. Hvis Annan ikke hadde blitt utvist så kunne kampen ha vært annerledes. Kampen var ekkel og VIF fansen er bare stygge og ekle. VIF fansen buet på Annan hver gang, og det var bare tragisk.

Hvis vi ikke får inn nye spiller på overgangsmarkedet så tror jeg gullet er tapt.

Hadde noen skallet til en av våre spillere tipper jeg vi hadde buet på han kampen ut også. Annan er en glimrende spiller, men han gjør ting der ute som vi ikke burde ha noe av i Stabæk. Det blir for lillestrømsk til tider.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eeeeer så lei av Martin Andresen!! Herregud for en hykler, jeg ble faktisk fysisk dårlig der jeg sto å så på. Han er konstant oppe i trynet på dommern og griner å maser. Hvorfor finnes det ikke en dommer som tørr å vise ut svinet og vise hvem som er sjef utpå der?? Annan skulle nikkan ned når han hadde sjansen.

Wall of shame.

Helt enig Annan skulle ha gjort det. Men da hadde vel Martin fått så mye medhol hos dommern at det griner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ganske sykt å tenke på at Vålerenga BYTTET inn Berre, Strand og Dos Santos...

Hvem kan vi sette inn?

- Tom Stenvoll

- Mike Kjølø

- Ola Kamara

Beklager, men det er ikke bra nok.

Alle de er gode nok. Tom er en trofast jeger som jobber, noe vi trengte i dag. Veigar var ikke tipptopp akkurat, så Ola Kamara kunne tatt plassen hans. Vil heller ikke si at Mike er helt elendig, men et deffensivt bytte er vel litt idiotisk når man jakter scoring...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

INNSATS, SPRUT, ARBEIDSVILJE, BLØ FOR DRAKTA, ENTUSIASME, OFRE ALT. Hva har skjedd?

I dag led jeg meg igjennom en fotballkamp, og det er lenge siden jeg har gjort det. Det var rett og slett trist å se gutta utpå der. Er glad nederlaget ikke ble større.

Bunnen spillemessig kan vi nesten ikke komme nærmere nå. Nå må gutter bli til menn og bli med på fighten. Alle lag vil vi skal tape, og gutta må faen meg ikke bli med på det. Vi har det inne, men vi må få vekk usikkerheten og vise baller.

Synd at Annan ble utvist, for det er drittsekker som gjerne vinner kamper som dette med nerve og høyt tempo. Benken er tynn som en tråd, og vi trenger spillere som banker på startellverdøra akkurat nå. Få inn en sentral ledertype og en god høyreving så har vi plutselig en sterk tropp igjen. Keller pleier å heve seg under konkurranse, og da kan han enten heve spillet sitt på kanten, eller stjele plassen til en litt av og på Høiland.

Kom igjen Stabæk, har trua mot Viking

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der legger han linja!

Det er ikke antall fellinger som avgjør kort, men situasjonen i seg selv. Hva tapte vi på at Alan fikk et gult kort? Hva tapte vi på at Zajic ikke fikk et gult kort? Fakta er at hverken Alans gule eller Zajic sine fellinger ville ha endret kampen om det hadde blitt dømt anderledes.

Det var mange blant Enga-supportere som vil si at stabæk-spillerne datt som fluer også. Synes ikke vif-filmet i denne kampen.

man kommer ikke bort i fra det faktum at på tross av massiv sutring og piping fra vålerenga-supporterne klarte Øvrebø å stå løpet ut uten å komme klanen noe i møte. Synes Øvrebø gjorde en veldig fin figur i dagens kamp, og om noen skulle klage på hans innsats i dag så er det hvertfall ikke oss.

På et tidsspunkt er det som skillere vinnere fra tapere evnen til å ta på seg skylden for egne feil, og etter en kamp som dette står man solid i tapergruppa om man forklarer tapet med noe annet enn at vi rett og slett spilte dårlig. Dårlig kommunikasjon og innsats bakover, og slapt og uinspirert framover.

Når du sier det du sier så virker du som en person innad i systemet.

Det vi andre ser er at når den deffansive kraften i midtbaneleddet er borte skaper det usikkerhet over hele linja!

Når Annan kommer inn halvskada er det på rett vei men han skorter p.g.a skaden.

At han blir utvist i dag er et resulatat av hva han har gjordt tidligere i sesongen!

Øvrebø som var en Em dommer og etter min mening gjorde det bra detter fullstendig sammen etter dagen prestasjon.

Dømmer konsekvent en vei.

Men det unnskylder ikke det faktum at vi ikke klarer å score de målene vi trenger!

Forsvaret har vært elendig hele veien men blitt redda av en glimmrende midbane regisert av Annan og Somen!

Mål i mot i dag kommer av slurv fra Hauger oG Pontus!

Samme på mål nummer 2 hvor Vif`s minste spiller får nikke inn 2-1 men da med Morten og Pontus!

Hvor er IA uoverstemmelser med Bohinnen??

Jeg tror det, og jeg savner den kjempen over alt!

Men la oss se framover, vi trenger styrken bakover for å skape noe framover.

Den er desverre solgt og hva har vi da?

Middelhavsfarere som havner midt på tabellen, så enkelt er det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

INNSATS, SPRUT, ARBEIDSVILJE, BLØ FOR DRAKTA, ENTUSIASME, OFRE ALT. Hva har skjedd?

I dag led jeg meg igjennom en fotballkamp, og det er lenge siden jeg har gjort det. Det var rett og slett trist å se gutta utpå der. Er glad nederlaget ikke ble større.

Bunnen spillemessig kan vi nesten ikke komme nærmere nå. Nå må gutter bli til menn og bli med på fighten. Alle lag vil vi skal tape, og gutta må faen meg ikke bli med på det. Vi har det inne, men vi må få vekk usikkerheten og vise baller.

Synd at Annan ble utvist, for det er drittsekker som gjerne vinner kamper som dette med nerve og høyt tempo. Benken er tynn som en tråd, og vi trenger spillere som banker på startellverdøra akkurat nå. Få inn en sentral ledertype og en god høyreving så har vi plutselig en sterk tropp igjen. Keller pleier å heve seg under konkurranse, og da kan han enten heve spillet sitt på kanten, eller stjele plassen til en litt av og på Høiland.

Kom igjen Stabæk, har trua mot Viking

Ja, hvor har det blitt av Blø for drakta. Ingen som går i taklinger, ingen som tør å offre litt for drakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vålerengen - Stabæk
  • Opprett ny...