Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Annan skulle nikkan ned når han hadde sjansen.

ÅÅÅÅÅÅ LIIIIILLEEEEESTRØØØØØM ÅÅÅÅÅ LIIIIILLEEEESTRØØØM!!!

Kle deg i gult om du liker den slags drittoppførsel på banen.

bla bla bla

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når du sier det du sier så virker du som en person innad i systemet.

Det vi andre ser er at når den deffansive kraften i midtbaneleddet er borte skaper det usikkerhet over hele linja!

Når Annan kommer inn halvskada er det på rett vei men han skorter p.g.a skaden.

At han blir utvist i dag er et resulatat av hva han har gjordt tidligere i sesongen!

Øvrebø som var en Em dommer og etter min mening gjorde det bra detter fullstendig sammen etter dagen prestasjon.

Dømmer konsekvent en vei.

Men det unnskylder ikke det faktum at vi ikke klarer å score de målene vi trenger!

Forsvaret har vært elendig hele veien men blitt redda av en glimmrende midbane regisert av Annan og Somen!

Mål i mot i dag kommer av slurv fra Hauger oG Pontus!

Samme på mål nummer 2 hvor Vif`s minste spiller får nikke inn 2-1 men da med Morten og Pontus!

Hvor er IA uoverstemmelser med Bohinnen??

Jeg tror det, og jeg savner den kjempen over alt!

Men la oss se framover, vi trenger styrken bakover for å skape noe framover.

Den er desverre solgt og hva har vi da?

Middelhavsfarere som havner midt på tabellen, så enkelt er det!

Hvor høy promille hadde du ved utformingen av dette innlegget? Jeg håper inderlig at du er en tullebruker. Hvis ikke er det sikkert mulig å søke om å få refundert skolepengene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag led jeg meg igjennom en fotballkamp, og det er lenge siden jeg har gjort det.

Du kan ikke ha vært på Nadderud forrige søndag...

Kom i andre omgang, så første kan jeg ikke uttale meg om. Men det som ble visst i andre omgang av Stabæk rundt Johan Andersson goalen var virkelig bra. Hvis det ikke hadde vært for Ramovic så kunne vi faktisk ha vunnet den kampen. Det viser at gutta ikke har glemt det, men må få tilbake fokuset og vinnerviljen. Og plis Jønsson: start i forsvar!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag led jeg meg igjennom en fotballkamp, og det er lenge siden jeg har gjort det.

Du kan ikke ha vært på Nadderud forrige søndag...

Kom i andre omgang, så første kan jeg ikke uttale meg om. Men det som ble visst i andre omgang av Stabæk rundt Johan Andersson goalen var virkelig bra. Hvis det ikke hadde vært for Ramovic så kunne vi faktisk ha vunnet den kampen. Det viser at gutta ikke har glemt det, men må få tilbake fokuset og vinnerviljen. Og plis Jønsson: start i forsvar!!

Enig start i forsvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste positive med dagens kamp var at holmvik ikke knakk leggen etter storbæks grisetakling i 1. omg

mm, det så vel ikke dommern heller vel. Lurer på hvordan det går med HH nå etter hans takling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var mye rart ute på den matta i går. Se Daniel sine kommentarer til Dagbladet i dag!

Jeg syns det i midlertid var flauere med hva som skjedde på tribunen. Det er første gang jeg har opplevd en ubehagelig Stabæk-supporter! Han begynte å skjelle ut de som satt. Ja - jeg er enig. Stabæk Support skal STÅ og de skal SYNGE. Det har jeg også gjort i mange kamper. Men noen har grunn til å sitte. Jeg er nå gravid. Jeg håper ikke at jeg må slutte å gå på kamp fordi en nisse vil begynne å yppe til juling med mannen min fordi jeg sitter! Purken måtte opp og blande seg inn og greier! Flaut! Vi er ikke Lillestrøm! Vi er Stabæk. Vi kan oppføre oss!

Når det gjelder gutta på gresset ser det nesten ut som om Martin bevist går inn for å gripe tak i den armen Annan har problemer med. Ikke at det er noen unnskyldning, men kanskje en forklaring. Enig med Daniel. Trist for Janne å måtte erstatte en skadet HH med en skadet Annan.

Men vi kjemper videre! Grei match mot Viking, så er vi oppe og går igjen!

Og heia Viking i kveld!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var mye rart ute på den matta i går. Se Daniel sine kommentarer til Dagbladet i dag!

Jeg syns det i midlertid var flauere med hva som skjedde på tribunen. Det er første gang jeg har opplevd en ubehagelig Stabæk-supporter! Han begynte å skjelle ut de som satt. Ja - jeg er enig. Stabæk Support skal STÅ og de skal SYNGE. Det har jeg også gjort i mange kamper. Men noen har grunn til å sitte. Jeg er nå gravid. Jeg håper ikke at jeg må slutte å gå på kamp fordi en nisse vil begynne å yppe til juling med mannen min fordi jeg sitter! Purken måtte opp og blande seg inn og greier! Flaut! Vi er ikke Lillestrøm! Vi er Stabæk. Vi kan oppføre oss!

Når det gjelder gutta på gresset ser det nesten ut som om Martin bevist går inn for å gripe tak i den armen Annan har problemer med. Ikke at det er noen unnskyldning, men kanskje en forklaring. Enig med Daniel. Trist for Janne å måtte erstatte en skadet HH med en skadet Annan.

Og heia Viking i kveld!

Mange klovner i support... Bedre på Hovis! B)

Kan det være den ampre karen her; http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=985

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er som det pleier etter fotballferien. Det virker som vi mister rytmen, og trenger et par-tre kamper på finne den igjen (alternativt kan vi si at JJ & co er dritgode til å gjennomføre sesonforberedelesene). Får håpe gutta finner tilbake til godspillet igjen i løpet av uken.

Personlig synes jeg det ble feil med Andersson på kant og Keller sentralt, men det virker som gutta generelt trenger en vitamininsprøytning (og så sliter vi alltid som f mot MA).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og heia Viking i kveld!

Mange klovner i support... Bedre på Hovis! B)

Kan det være den ampre karen her; http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=985

Endel klovner på Hovis også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang Øverbø, han hadde ingen feil som direkte påvirket sluttresultatet, men det var en del halvstygge/stygge taklinger og situasjoner utløst fra VIF-spillere, han kunne nok ha gitt gult ved flere anledninger. Det kunne ha dempet intensiteten i forsvarsspillet til Enga. Men, når dommeren godtar tøft spill, må våre gutter brett opp armene også. Tapet i da var fortjent, og jeg hadde i 2. omg større tro på 3-1 enn 2-2. I TIL-kampen kjørte gutta 2. omgangen og kunne/burde utifra sjanser ha klart minst en uavgjort. Dette minner fælt om fjorårssesongen, der gutta var fullt på høyde med Brann i Bergen spillemessig, og taper fortjent mot RBK. Trøsten er at mens Brann rykket i fra i toppen i fjor, ser det ut til at vi skal være omtrent a poeng når formen tar seg opp til høsten.

Edit: Martin forbannet over gult kort. Påstår at han rygger og ikke gjør noe galt. Jeg mener nå at truserøsk og judotrik alene kvalifiserer til gult...

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som ikke mener Øvrebø ikke var partisk:

Episoden med Annan/Andresen er noe av det flaueste jeg har sett på lang tid. Hva er det med Martin som gjør at ingen av dommerne tør å reagere på noe av det han gjør? Han burde jo hatt gule kort for kjefting i hver eneste kamp.

I nevnte episode holder han Annan i armene, rundt brystet, skjorta, shortsen, og i tillegg ett sekunds forsinkelse etter at håret på toppen av hodet til Annan kom borti skjeggstumpene hans.

Kjetil Wæhler planter albuer i hodet på spillerne våre gjennom hele kampen, TV-bildene viser to gode eksempler, en med Daniel og en annen jeg tror var Keller. I tillegg viser TV-bildene flere eksempler på VIF-knotter godt oppå leggen til Stabæk-spillere, etter hodeløse taklinger med rette bein.

Å si at slike dommertabber ikke former kamper er sprøyt. VIF får holde på som de vil, være agressive, vi blir enda mer passive fordi vi frykter kort eller frispark.

Anbefaler å se kampen i reprise på nett...

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og heia Viking i kveld!

nå klarte vi å få roet han ned og han gikk. så nå legger vi den saken død

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kampen minnet meg om fjorårets bortekamp mot Lyn. Ikke bare var været elendig, men også spillet. Det virker som om de blir tatt litt på senga av VIF fra starten av, og til tider løper midtbanen og forsvaret rundt som hodeløse høns.

Savner at noen på midten greide å ta tak i kampen kollektivt, og ikke kun individuelt. Alan forsøkte ihvertfall, og minnet meg litt om hvordan Somen forsøkte det samme i nevnte Lyn-kamp. At en spiller som Veigar ikke går foran med innsats, er ikke overraskende. Det blir imidlertid skadelig for spillet da han mot slutten av kampen så vidt gadd å bevege seg mot ballen (nå skal det også sies at VIF var gode til å gjøre Veigar usynlig). Poenget mitt er ikke å henge ut Veigar som den dårligste, for det var han ikke. Han var imidlertid symptomatisk for resten av laget. Muligens er det et spørsmål om tenningsnivå, hvor presset på VIF var større og derav større motivasjon for å vinne kampen.

Til slutt skal vi ikke male fanden på veggen. I skrivende stund er er laget fremdeles på tabelltoppen. En hjemmekamp mot Viking kan være en fin anledning for revansje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Wæhler planter albuer i hodet på spillerne våre gjennom hele kampen, TV-bildene viser to gode eksempler, en med Daniel og en annen jeg tror var Keller.

Det var Johan (i tillegg til Daniel). Og begge er helt bevisst. Det som er utrolig at Øvrebø blåser frispark; mao han så det. Ikke gult kort engang. Men Annan strekker ut armene og får direkte rødt! Er det mulig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Wæhler planter albuer i hodet på spillerne våre gjennom hele kampen, TV-bildene viser to gode eksempler, en med Daniel og en annen jeg tror var Keller.

Det var Johan (i tillegg til Daniel). Og begge er helt bevisst. Det som er utrolig at Øvrebø blåser frispark; mao han så det. Ikke gult kort engang. Men Annan strekker ut armene og får direkte rødt! Er det mulig?

Ikke sant?

Og det burde være nok av episoder å gå gjennom for NFF, som kan straffe folk i etterkant (dersom dommeren ikke har dømt).

Martin hevder han ikke gjorde noe galt, han er sågår forbannet på at han fikk gult kort i episoden med Annan:

Han (Annan) får frispark, så blir han forbanna og flyr etter meg, som ikke gjør noe annet enn å rygge rolig bakover. De må de begynne å bruke hodet, den gjengen der, sier Andresen til VG Nett.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=193026

Helt enig med Martin her, den gjengen (dommerne) må begynne å bruke hodet (og øynene), men jeg er redd Martin ikke ville blitt spesielt fornøyd med resultatet dersom de hadde gjort det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke merkelig at vi altid får Øvrebø som dommer på Ullevål?! I går var det ikke han som var satt opp som dommer, men jammen ble det ikke han denne gangen alikevel!

Endret av rubandy
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vålerengen - Stabæk
  • Opprett ny...