andy1494 0 Del Skrevet 2. Juli 2008 Del Skrevet 2. Juli 2008 Ok jeg har noe spørsmål. JEg er fra Bergen og jeg vil ha En stabæk Drakt altså bare en T-skjorte Men lurer på hvordan går det ann og få tilsendt en til bergen.? eller bestilt en. Er det forresten noen Stabæk fans her fra Bergen:P Forresten. Er det noen folk er som skal ta turen til bergen snart. Siden lurte eventuelt på om jeg da kunne truffet personen og betalt for T-skjorten da. I bergen. Størrelse L da vel og merke skal T-skjorten være altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Medgangssupporter 0 Del Skrevet 2. Juli 2008 Del Skrevet 2. Juli 2008 http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118...E6k%20T-skjorte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andy1494 0 Del Skrevet 2. Juli 2008 Del Skrevet 2. Juli 2008 http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118...E6k%20T-skjorte. Jeg skjønner ikke Hvorfor skal altid folk prøve og ødelegge Trådene istedenfor å være seriøse er så Unødvendig og idiotiskt. Sånn som det der er bare med på og ødelegge tråden og vekke dumme tråder istedenfor positive tilbakemeldinger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 2. Juli 2008 Del Skrevet 2. Juli 2008 JEg er fra Bergen og jeg vil ha En stabæk Drakt altså bare en T-skjorte En Stabækdrakt er ikke bare en t-skjorte!! Jeg skjønner ikke Hvorfor skal altid folk prøve og ødelegge Trådene istedenfor å være seriøse er så Unødvendig og idiotiskt.Sånn som det der er bare med på og ødelegge tråden og vekke dumme tråder istedenfor positive tilbakemeldinger Mener du virkelig at dette er en god tråd? Jeg mener dette er en dum tråd. Og den ble nok ikke vekket av svaret til Medgangssupporter. Du har jo dessuten allerede fått svar i VG-debatt: kan sikkert fått bestille direkte fra stabæk.... http://www.mamut.net/stabakbutikken/shop/ [Endret 29.06.08 17:15 av Kjuagutten] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2008 (endret) Ok jeg har noe spørsmål. JEg er fra Bergen og jeg vil ha En stabæk Drakt altså bare en T-skjorteMen lurer på hvordan går det ann og få tilsendt en til bergen.? Som tidligere påpekt, en Stabækdrakt er ikke bare en t-skjorte. Du kan bestille fra webshopen til Stabækbutikken. Er det forresten noen Stabæk fans her fra Bergen:P Edit: Det for andre svare for, men jeg bor her i alle fall. Forresten. Er det noen folk er som skal ta turen til bergen snart. Siden lurte eventuelt på om jeg da kunne truffet personen og betalt for T-skjorten da. I bergen. Størrelse L da vel og merke skal T-skjorten være altså. Se pkt 1. Skjønner ikke hvorfor det svaret ikke var godt nok for deg da du spurte på VGD. Endret 2. Juli 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. Juli 2008 Del Skrevet 2. Juli 2008 Dette var jaggu det jeg vil kalle skap-supporter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg