aksel 152 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Siden det har vært så mye styr rundt dette tenkte jeg jeg skulle lage en quiz så vi kan se hva vi Stabæk supportere mener.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Dersom Norge ikke får noen ny landslagssjef innen Semb's avgang, er det helt naturlig at Valgerd Svarstad Haugland tar over inntil noen ny landslagstrener er utpekt. Hun er jo tross alt idrettens øverste sjef som kulturminister. Jeg foreslår at hun får prøve seg noen år. Hun bør få minst like mange muligheter til å bevise sin udugelighet som Tor Røste Fossen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Del Skrevet 15. Oktober 2003 Jeg må bare beklage at jeg har glemt Valgerd Svarstad Haugland, dette er egentlig en utilgivelig feil.... Vil også påpeke at jeg mener Martin Andresen og ikke Martin Andresn.... Er faktisk villig til å gå så langt at jeg setter min stilling til disposisjon, vis det er det som må til.... :cry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Oktober 2003 Del Skrevet 19. Oktober 2003 En måte å tjene masse penger på... vi selger Martin Andresn til Tottenham og vi selger Martin Anrdesn til Dortmund osv osv osv mens vi beholder Martin Andresen !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Oktober 2003 Del Skrevet 24. Oktober 2003 Ettersom dette er en avstemning, og ingen meningsmåling har jeg nå sagt opp jobben som datanerd, gått til innkjøp av noen store gummistøvler og kledd meg i bananklær. -Kom igjen, Espania! Her skal du motstand finne! HOAH! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 24. Oktober 2003 Del Skrevet 24. Oktober 2003 -Kom igjen, Espania! Her skal du motstand finne! HOAH! Så svært hode du har... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Oktober 2003 Del Skrevet 24. Oktober 2003 Neida, det er bare Semb som har en utrolig liten kropp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lene 0 Del Skrevet 5. November 2003 Del Skrevet 5. November 2003 Gro Harlem! Gro Harlem! Øøøøh... :twisted: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg