Chri$ 0 Del Skrevet 18. Juli 2008 Del Skrevet 18. Juli 2008 Takk for info, Rich. Da har jeg fått med meg fem stk på kampen=) oppfordrer aIIe tiI å gjøre en innsats for å fyIIe stadion Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Juli 2008 Del Skrevet 18. Juli 2008 Tror kampen mot FFK avgjøres på midten. Derfor flørter jeg med tanken om en 4-5-1 oppstillng, eller med en 4-1-4-1, der Veigar trekkes ned som offensiv sentral midt, med Henning som anker bak ham. Jeg vet det er uvant å tenke defensivt på Nadderud, men mot et FFK i flyt tror jeg Wehrmann og Gashi kan bli en lei nøtt for vår nykomponerte midtbane. Veigar vil jo uansett markeres ut av kampen om han inntar sin vante rolle. med så lite trøkk og få spillere vi hadde med framover i 1.omg mot viking tror jeg det bare vil være dumt å spille med 1 spiss, blir ikke akkurat mer trøkk framover av det.. bakover var vi jo brukbare sist. Vi er nok nødt til å gå ut i hundre og satse på å finne igjen flyten, i det vante systemet vårt. Blir for dumt å mixe med formasjonen bare fordi vi er i litt motvind! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. Juli 2008 Del Skrevet 18. Juli 2008 Tror kampen mot FFK avgjøres på midten. Derfor flørter jeg med tanken om en 4-5-1 oppstillng, eller med en 4-1-4-1, der Veigar trekkes ned som offensiv sentral midt, med Henning som anker bak ham. Jeg vet det er uvant å tenke defensivt på Nadderud, men mot et FFK i flyt tror jeg Wehrmann og Gashi kan bli en lei nøtt for vår nykomponerte midtbane. Veigar vil jo uansett markeres ut av kampen om han inntar sin vante rolle. med så lite trøkk og få spillere vi hadde med framover i 1.omg mot viking tror jeg det bare vil være dumt å spille med 1 spiss, blir ikke akkurat mer trøkk framover av det.. bakover var vi jo brukbare sist. Vi er nok nødt til å gå ut i hundre og satse på å finne igjen flyten, i det vante systemet vårt. Blir for dumt å mixe med formasjonen bare fordi vi er i litt motvind! Enig med deg, og jeg tror ikke det kommer til å skje noe formasjonsendringer heller, men jeg må ærlig innrømme at jeg er betenkt angående midtbanesituasjonen vår. Keller overbeviste riktignok sist, så det er godt mulig mine bekymringer er overdrevne. Tanken var vel også å utnytte Veigar som noe annet enn en forsvarsmagnet. Han har blitt veldig anonym i det siste, og før eller siden mister han beherskelsen om han ikke får spille fotball. Tror han kunne gjort veldig mye bra i en type ballfordeler-rolle, med to litt hissige vinger og nanne på topp. Alan og eks. Tom ville blitt frigjort til å kunne ta flere offensive løp. Nannes styrke er jo uansett løp i bakrom, og det avgjør vel ingenting om han er alene eller ei da. Veigar vil jo uansett finne Nannskog selv om han blir trukket noe bakover på banen. Bare et lite tankeeksperiment... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 18. Juli 2008 Del Skrevet 18. Juli 2008 Statistisk nærmer vi oss en seier, og FFK poengtap. FFK har funnet flyten, men motstanden de siste kampene (og resultatene) er faktisk ikke allverden når man ser på motstanderene og når kampene ble spilt. Ikke at Stabæk har imponert i samme periode, men salg, karanterer og skader må ta noe av skylden, mens FFK vel har kunnet stille med fullt mannskap. FFKs siste 5 kamper (og hvorfor det ikke er imponerende) Alle gruser LSK om dagen Viking scorer ikke mål, så 1-1 på bortebane er vel ikke mer enn OK 2-1 på hjemmebane mot et haltende VIF må forventes uitfra tabellposisjon 0-1 borte mot TIL er sterkt, men var altså før TIL fant nettmaskene og flyten 0-3 på hjemmebane mot oss vil de nok påstå var et arbeidsuhell som de skal revansjere på mandag Altialt er de solide og i flytsonen, men jeg tror nok at de har vært veldig heldige med kampoppsettet i forhold til motstanderenes form (eller mangel på dette). Signing av Rafn må ha virket positivt på spillergruppen. Forsvarsspillet var på plass mot Viking, nå skal de vise FFK hvem som er sjef i TL. På Nadderud skal alle lag i utgangspunktet slåes, de må gå ut og være offensive og tro på det de gjør. Vendepunktet vårt kommer på mandag, det er jeg overbevist om Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 18. Juli 2008 (endret) mens FFK vel har kunnet stille med fullt mannskap. Negativ! Mot Vif spilte dem uten Gashi og Barsom, og Staw har også vært ute en stund nå. Endret 18. Juli 2008 av d*u*b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Juli 2008 Del Skrevet 18. Juli 2008 Tror kampen mot FFK avgjøres på midten. Derfor flørter jeg med tanken om en 4-5-1 oppstillng, eller med en 4-1-4-1, der Veigar trekkes ned som offensiv sentral midt, med Henning som anker bak ham. Jeg vet det er uvant å tenke defensivt på Nadderud, men mot et FFK i flyt tror jeg Wehrmann og Gashi kan bli en lei nøtt for vår nykomponerte midtbane. Veigar vil jo uansett markeres ut av kampen om han inntar sin vante rolle. med så lite trøkk og få spillere vi hadde med framover i 1.omg mot viking tror jeg det bare vil være dumt å spille med 1 spiss, blir ikke akkurat mer trøkk framover av det.. bakover var vi jo brukbare sist. Vi er nok nødt til å gå ut i hundre og satse på å finne igjen flyten, i det vante systemet vårt. Blir for dumt å mixe med formasjonen bare fordi vi er i litt motvind! Enig med deg, og jeg tror ikke det kommer til å skje noe formasjonsendringer heller, men jeg må ærlig innrømme at jeg er betenkt angående midtbanesituasjonen vår. Keller overbeviste riktignok sist, så det er godt mulig mine bekymringer er overdrevne. Tanken var vel også å utnytte Veigar som noe annet enn en forsvarsmagnet. Han har blitt veldig anonym i det siste, og før eller siden mister han beherskelsen om han ikke får spille fotball. Tror han kunne gjort veldig mye bra i en type ballfordeler-rolle, med to litt hissige vinger og nanne på topp. Alan og eks. Tom ville blitt frigjort til å kunne ta flere offensive løp. Nannes styrke er jo uansett løp i bakrom, og det avgjør vel ingenting om han er alene eller ei da. Veigar vil jo uansett finne Nannskog selv om han blir trukket noe bakover på banen. Bare et lite tankeeksperiment... Skjønner tanken din,men tror nok ikke det vil gå, blir alt for få alternativer om nannskog er den eneste som skal gå på løp. Nytter ikke kun slå på førstebevegelsen hele tiden,det blir alt for forutsigbart. Riktignok er ikke veigar en bakromsspiss,men ved å bruke han som spiss gjør at vi kan sette høyere press og det blir skummelt når han kommer i mellomrom og kan velge å spille gjennom nannskog,en andersson på løp,høiland/tom på høyre og alan/bjørnar på venstre. Hvis vi klarer å ha så mange alternativer framover når vi angriper og samtidig jobbe bra hjemover kan det bli bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 18. Juli 2008 Del Skrevet 18. Juli 2008 Hmm, litt bekymret over mangelen av Pontus, han spillte en stor kamp i fredrikstad, stoppet det som var av skudd ifra Gashi, Wehrmann, Barsom... Får håpe Mike når opp til gammelt nivå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 18. Juli 2008 Del Skrevet 18. Juli 2008 Et annet problem med å evt. legge over til 4-1-4-1, er jo at det kan gi FFK en psykisk fordel, ettersom VI da tilpasser oss DERES spill. Når vi spiller på hjemmebane, skal det være motsatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 19. Juli 2008 Del Skrevet 19. Juli 2008 Et annet problem med å evt. legge over til 4-1-4-1, er jo at det kan gi FFK en psykisk fordel, ettersom VI da tilpasser oss DERES spill. Når vi spiller på hjemmebane, skal det være motsatt. enig! Og hva hvis 4-1-4-1 formasjonen ikke fungerer? da blir det enda mer usikkerhet i laget og man må prøve enda noe nytt.. og hvis det skulle fungere,skal vi da legge om formasjonen for godt. Janne har jo en teori om åssen han vil at fotball skal spilles. Og alle vet jo at 4-4-2 har fungert bra for oss! hvorfor bytte da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. Juli 2008 Del Skrevet 19. Juli 2008 Gashi avbrøt trening Det er i hvertfall ikke noen ulempe om han må stå over grunnet skade, men virker som om han skal spille kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 19. Juli 2008 Del Skrevet 19. Juli 2008 Noen som vet om det er helt utsolgt til kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 20. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2008 (endret) Noen som vet om det er helt utsolgt til kampen? Fremdeles ledig hos billettservice: http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...amp;l=NO&C= Men det virker ikke så mange. Kun 4 samlet og det er ikke nok om man bestiller 10 men 8 er fremdeles mulig. Hvor reelt dette er vet jeg dog ikke Endret 20. Juli 2008 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 20. Juli 2008 Del Skrevet 20. Juli 2008 Jeg får bare opp: Din forespørsel er utløpt Foreta et nytt søk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
DiMaggio 1 Del Skrevet 20. Juli 2008 Del Skrevet 20. Juli 2008 Prøv igjen. Fikk reservert en billett nettopp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. Juli 2008 Del Skrevet 20. Juli 2008 Flere enn meg som er nervøse for hvordan Old Man River Kjølø skal stoppe kjappe Elyounussi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 20. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2008 (endret) Forhåpentlig noe klokere enn IAO gjorde i fjor... Endret 20. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabaekguttn87 0 Del Skrevet 20. Juli 2008 Del Skrevet 20. Juli 2008 har dere lest denne artikkelen: http://www.norskefans.com/norge/ffk/artikel.asp?id=20036 dummeste jeg har lest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 20. Juli 2008 Del Skrevet 20. Juli 2008 Imens er Wallace tilbake og han vil kanskje ta rotta på Alanzinho en gang for alle. Metanol er farlig.... Norskefans var forøvrig her også, og fisket etter skribenter. Tilsynelatende har de tatt til takke med svakerestilte bloggere på linje med Stig Amadeus de Lange. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabaekguttn87 0 Del Skrevet 20. Juli 2008 Del Skrevet 20. Juli 2008 Imens er Wallace tilbake og han vil kanskje ta rotta på Alanzinho en gang for alle. Metanol er farlig.... Norskefans var forøvrig her også, og fisket etter skribenter. Tilsynelatende har de tatt til takke med svakerestilte bloggere på linje med Stig Amadeus de Lange. Hvor i all verden står det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxi 3 Del Skrevet 20. Juli 2008 Del Skrevet 20. Juli 2008 Gleder meg til å se Bohinen og Gashi... Det blir nok ikke noe hyggelig gjennsyn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 20. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2008 (endret) Imens er Wallace tilbake og han vil kanskje ta rotta på Alanzinho en gang for alle. Metanol er farlig.... Norskefans var forøvrig her også, og fisket etter skribenter. Tilsynelatende har de tatt til takke med svakerestilte bloggere på linje med Stig Amadeus de Lange. Hvor i all verden står det? Nederst i artikkelen du linket til. [Edit] Ser ut til at forfatteren nå har moderert seg. Endret 20. Juli 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Kvalifisert tipping på lagoppstilling, anyone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Kvalifisert tipping på lagoppstilling, anyone? Palskog Alan-Keller-Henning-Johan Bjørnar-Mike-MMS-JIH Jon evnt Johan-Daniel Alan-Veigar-Henning-Keller Bjørnar-Mike-MMS-JIH Jon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Identisk med sist antagelig. Skal innrømme at nervene kjennes idag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Identisk med sist antagelig. Skal innrømme at nervene kjennes idag! Tror du Tom blir prioritert foran Henning? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Ja, litt usikker hvem av de to som starter basert på treninga igår! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Spiller med feil navn mot Stabæk Agurktid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Spiller med feil navn mot Stabæk Agurktid? Veldig innterisant det derre! "På Fredrikstad-drakta står det Johansson, ikke Jóhannson." " Jeg håper de ordner det til neste år, sier Jóhannson til FFK-TV" Har dem ikke sprit tusj i Fredrikstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Kvalifisert tipping på lagoppstilling, anyone? Palskog Alan-Keller-Henning-Johan Bjørnar-Mike-MMS-JIH Jon evnt Johan-Daniel Alan-Veigar-Henning-Keller Bjørnar-Mike-MMS-JIH Jon Henning virker veldig rusten så jeg tipper på super Tom. Noen som vet hvorfor IA ikke spilte i går? han var ikke på benken heller håper, håper....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Spiller med feil navn mot Stabæk Agurktid? Stabækbutikken produserte i fjor en haug med rosa (!!!) t-skjorter med nr 10 og "Gunnarson" på ryggen. Alle vet at ettersom Veigar Páll er sønn av Gunnar, blir det Gunnars son - med andre ord to s-er. Men Veigar løp ikke til pressen av den grunn, og Jens fikk lov å selge ut hele haugen. At Nettavisen ikke klarer å holde tunga rett i munnen når de skriver denne artikkelen er litt merkelig. De omtaler Garðar både som Jóhannson og Jóhannsson. Kanskje ikke viktig, men når den opprinnelige feilen er at han ble kalt Johansson blir det kanskje det... Endret 21. Juli 2008 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå