Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Liker det jeg ser! Syns dog at Tom hadde en svak defensiv førsteomgang. Godt å se Veigar og Alan i humør!

Edit: Kommentatorene er talentløse iblant... Først mener de at Keller skal spille sentralt, og mener at han er ment som en sentral midtbanespiller, deretter påstår de at han er en del av bredden i laget, og ikke en som naturlig starter. rart.

Endret av LudaKris
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Deilig å se at gutta er der de skal være (igjen). FFK ble satt kraftig på plass. Hadde dystre tanker da FFK gikk opp i 1-0, og holdt motet oppe ved å tenke på Molde-Engen, at det skulle bli 5 er bare helt fantastisk. Godt at Nannskog er i gang igjen.

Med Palmi og Pontus på vei inn, så har jeg virkelig troen på edleste metall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super-Tom? Ja, han har gløden. Bare så synd han mangler fart, timing og pasningsfot. Jeg ser heller Kamara på høyre flanke. (Og Keller som defensiv midt.)

Jeg spiser i meg hvert ord. Minst. Gløden var nettopp det vi trengte da vi fort kunne surne etter nok et billig baklengsmål, tidlig i første omgang.

Meget passende tidspunkt å bevise at plasseringsevne, i dobbel forstand, er intakt. Takk!

For øvrig et like passende tidspunkt for Johan å minne oss om at han holder mål. I massevis.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johan er en merkelig spiller. Han er egentlig dårlig defensivt, men han må være ufattelig god til å plassere seg i angrep? Han er der OFTE. 6 mål som midtbanespiller? Ikke dårlig ....

Sant det! men syntes han var bedre defensivt i dag, men i dag løp fader meg Tom, Alan og Keller mye på midten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle dere som etterlyser ett innlegg med innhold, her kommer det;

Fy faen for en sinnsykt bra kamp. Alle gutta spilte fantastisk. Det var så digg å se Keller, Stenvold, Kjøle spille så bra, men herregud de andre imponerte voldsomt også. Har ikke sett en så bra kamp på det jeg kan huske! Herregud så høyt oppe jeg er nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

En god kamp i kveld! Men Bortsett fra sine to goller syns jeg veigar gjør en dårlig match igjen, jeg ser også tegn på at mike ikke lengre holder nivået, er det flere som er av samme mening eller burde jeg legge meg inn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok vanskelig å spille for Veigar i første idag, sikkert pga. Gashi. Likevel får han mer enn godkjent. Syns ikke Mike gjør en dårlig kamp heller, selv om han har lite å jobbe med. Heller kjipt med MMS som mistet markeringen på scoringen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En god kamp i kveld! Men Bortsett fra sine to goller syns jeg veigar gjør en dårlig match igjen, jeg ser også tegn på at mike ikke lengre holder nivået, er det flere som er av samme mening eller burde jeg legge meg inn?

Jeg syns imidlertid Veigar gjorde en bedre figur enn på lenge. Han løp masse og viste ingen mensen-tendenser! Deilig å se!

Men sånn bortsett fra det, så var det vel Daniel som scorte og ikke Veigar... Daniel scorte to mål, skaffet oss en straffe... - hva mer kan man kreve og forvente?

Personlig syns jeg ikke at Mike gjorde seg bort i dag, han flyter på rutinen. Savnet av Pontus ikke var så stort i dag. - Fredrikstad fikk vel heller ikke til så veldig mye framover på banen...

Uansett var dette en lagseier, av et lag som viste tidlig at de hadde noe å revansjere.

Deilig, deilig, deilig!! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja. Veigar kan fortsatt bedre, men han er likevel ekstremt viktig. Motstanderne er svært opptatt av han, og antallet assist er sykt bra. Ikke bare Nannskog som skal ha æren for det.

Kjølø har svakheter på fart som det er mulig å utnytte for motstandere, og han utfyller nok Morten dårligere enn Pontus, men han har likevel klart seg bra i de 2 siste kampene.

Jeg synes du har et poeng (så du slipper tvansinnleggelse), men ingen grunn til bekymring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Det var nok vanskelig å spille for Veigar i første idag, sikkert pga. Gashi. Likevel får han mer enn godkjent. Syns ikke Mike gjør en dårlig kamp heller, selv om han har lite å jobbe med. Heller kjipt med MMS som mistet markeringen på scoringen.

Var en situasjon i første der veigar fikk ballen på egen 16 etter ffk corner, han begynte å drible, mistet ballen, jobben den opp igjen og gjorde et latterlig forsøk på å skjerme ballen der ffk spilleren lett tok ballen og skapte en stor sjanse.

Og mike virket treg, tapte de fleste hodeduellene og samarbeidet Mike Mms funker enda ikke.

Men bortsett fra det er jeg veldig fornøyd:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min store bekymring før kampen, midtbanen, ga svar på tiltale med 3 mål og en assist. Storfornøyd!

Enda en kamp der motstanderen ikke har reelle sjanser, så dette er veldig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

deilig!!!!!

jeg torde ikke aa fölge kampen via internett men da den var ferdigspilt og jeg sjekket resultatet var jeg mer enn fornöyd!

og til min stor glede scoret tom stenvoll!

hurra for en fin dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-FFK
  • Opprett ny...