Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Begynner å bli skikkelig nervevrak nå, dette blir en lite artig dag på jobben etterfulgt av 90 minutter med det som antagligvis blir et neglebitende oppgjør. Har liten tro på 3 poeng i dag, det hadde vært så typisk å tape når det er opp til oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Begynner å bli skikkelig nervevrak nå, dette blir en lite artig dag på jobben etterfulgt av 90 minutter med det som antagligvis blir et neglebitende oppgjør. Har liten tro på 3 poeng i dag, det hadde vært så typisk å tape når det er opp til oss. Neida, vi grusa jo Godset når alt sto på spill. I kveld vinner vi. Endret 21. Juli 2008 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Takk, trengte den. 4 kamper uten seier er nok, på tide å jekke ned FFK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Henning virker veldig rusten så jeg tipper på super Tom.Noen som vet hvorfor IA ikke spilte i går? han var ikke på benken heller håper, håper....... Hadde ikke han karantene etter det gule kortet sist i duell med Sæternes da??? Endret 21. Juli 2008 av Slum fixet quote Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Henning virker veldig rusten så jeg tipper på super Tom.Noen som vet hvorfor IA ikke spilte i går? han var ikke på benken heller håper, håper....... Super-Tom? Ja, han har gløden. Bare så synd han mangler fart, timing og pasningsfot. Jeg ser heller Kamara på høyre flanke. (Og Keller som defensiv midt.) JJ tar ut laget, så til poenget: Grunnen til at IAO ikke spilte i går var karantene, grunnet en hodeløs takling, evt. munnbruk, i kampen mot VIF. EDIT: Mikki "slo" meg til poenget. (Se innlegg over.) Altså ingen vits i å drømme om snarlig tilbakekomst fra den kanten. I motsetning til Stenersen og EO er IAO utleid ut sesongen. (For øvrig har både Stenersen og EO uttalt at de gjerne blir; og Strømsgodset at de gjerne forlenger med IAO.) Da er det hakket mer virkelighetsnaert å drømme om at nye forsterkninger tillater at Keller flyttes ned på back, og at Høiland og MMS vil danne et solid stopperpar. Om det er virkelighetsnaert å håpe på (tre) poeng i kveld, med de spillerne JJ pr. i dag disponererer, vet jeg ikke. Jeg håper uansett. Endret 21. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 da er det utsolgt på hovis... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Jepp, og på fornebu. Dette blir bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 I dag forventer jeg innsats og guts fra første sekund. Spillerne må vise med hele kroppen at de vil og skal vinne denne kampen. blø for drakta gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 I dag forventer jeg innsats og guts fra første sekund. Spillerne må vise med hele kroppen at de vil og skal vinne denne kampen. blø for drakta gutta! Vi kan godt synge litt høyere enn vanlig også. Jeg innrømmer glatt at det til tider ble litt for mye surmuling fra min side sist, men jeg var ikke alene for å si det sånn. syng for faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 I dag forventer jeg innsats og guts fra første sekund. Spillerne må vise med hele kroppen at de vil og skal vinne denne kampen. blø for drakta gutta! Vi kan godt synge litt høyere enn vanlig også. Jeg innrømmer glatt at det til tider ble litt for mye surmuling fra min side sist, men jeg var ikke alene for å si det sånn. syng for faen! Det er så utrolig viktig å støtte gutta, ikke minst når det butter. Brann hadde uflaks i Bergen i går, det var overlegent mye bedre enn Aalesund i store deler av kampen. Jeg er sikker på at de hadde klart seg bedre om de fikk støtte av sine egne. Og ikke pipekonsert. (Men for all del: Takk til alle røde som vendte seg mot sine egne i går.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 21 busser fra Fredrikstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Jævlig nervøs nå Man har alikevel en god følelse.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Jævlig nervøs nå Man har alikevel en god følelse.... Og det blir da i underkant av 1000 personer. Vi kan mao håpe på årsbeste hva gjelder tilskuerantall idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 246 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Skal alle på blaa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Skal alle på blaa? Det tror jeg nok du kan ta helt med ro, all mulig høfflighet og logikk tilsier at man ikke drar avgårde med 21 busser til en pub!!!!! Da drar men rett på stadion. PS: Bussene har avreise fra Fredrikstad 16:30 Så da kan vi digge oss selv, vår egen musikk, den vakre drakta og det flotteste laget mens vi drukner nervøsiteten i en iskald... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Skal alle på blaa? Det tror jeg nok du kan ta helt med ro, all mulig høfflighet og logikk tilsier at man ikke drar avgårde med 21 busser til en pub!!!!! Da drar men rett på stadion. PS: Bussene har avreise fra Fredrikstad 16:30 Så da kan vi digge oss selv, vår egen musikk, den vakre drakta og det flotteste laget mens vi drukner nervøsiteten i en iskald... Jeg er ikke overbevist.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Offensive - Vi ble overkjørt hjemme, ja, men samtidig så slo vi dem 2-0 på Nadderud i fjor. Det viktige blir å få det første målet. De fikk det første mot oss i Fredrikstad sist. Da fikk de kampen inn i sin rytme. Vi måtte flytte frem folk, og de utnyttet det, sier Grönhagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Har tidligere forsøkt å regne statistikk på sluttresultat med varierende hell. Dagens kamp: Stabæk-FFK 1,3-1,1 Jeg har tidligere vært usikker på avrundingen, så det blir nok 1-1 eller 2-2, om ikke Stabæk drar fordel av hjemmebanefordel (rundes opp, mens motstander rundes ned), slik at det blir 2-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 ønsker masse morro i kveld. 3 Poeng !!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
millacalla 0 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Hørt at Fredrikstads supportere må gå i samla tropp for å komme inn i Svingen. Da er det vel greiest å kjøre de rett dit, og ikke satse på at de vandrer samtidig, pent på rekke, fra Blaa. Detta går så greit! Sitter på kontoret og hører gutta på Blaa synger under meg 3-1 i dag. Alan vil ha en god dag:) Bare vent! Statistisk sett scorer vi i 13, 67 og 89 minutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Henning starter på benken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Faen!! Bittert at det kunne vært unngått om noen hadde gitt beskjed til JIH at han var alene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Faen!! Bittert at det kunne vært unngått om noen hadde gitt beskjed til JIH at han var alene.. Enig i at det kunne prates litt mere men syntes at JIH burde hatt full kontroll. Men herlig mål av Stenvoll Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Faen!! Bittert at det kunne vært unngått om noen hadde gitt beskjed til JIH at han var alene.. Enig i at det kunne prates litt mere men syntes at JIH burde hatt full kontroll. Men herlig mål av Stenvoll Klart det var pent mål, det var jo Tom som scoret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Johan! Thank you Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Johan! Thank you Fult fortjent, herlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Mon tro om det er moren eller faren til Piroja som er en padde. Jævlig til grisespill fra FFK.. Utrolig at det ikke har kommet noen kort til de. Endret 21. Juli 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 Det har jo det? Piiroja fikk gult istad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2008 (endret) Takk ! Daniel! Nå syns jeg det kan det bli både fem og seks Endret 21. Juli 2008 av andersmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 ALANZINHO!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå