Dalle 0 Del Skrevet 19. Oktober 2003 Del Skrevet 19. Oktober 2003 Vi bøyer oss i støvet gutta... Dere har skjønt det, vi skal ha medalje, og den skal være av sølv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Nå så ikke jeg kampen i går siden den krasjet med Carola-konserten. Kødda... Kampen var som en drøm. Selv sølvhue fra tv2 var imponert. Eller mer korrekt: Han var imponert, så 2 sek. senere var forklaringen på at RBK allerede har vunnet serien, så var han imponert igjen, og 6 sek. senere messa han om at det var RBK som var dårlige. Jeg tror kanskje Ivar Hoff begynner å bli litt senil, stakkar. Og han som var ønsket som ny landslagssjef og greier? Synd. Og så over til selvmålet: Var det selvmål? Jeg mener ballen treffer overarmen til RBK-spilleren. Frode Jonsen tror jeg han heter. De viste repetisjon ca. 100 ganger på tv'n og for meg ser det ut som om ballen treffer armen til han ene i hvit drakt, før den går i mål. Hvis man skrur opp lyden på tv'n kan man faktisk også høre han si "Au, armen min. Det gjorde vondt. Faen så hard ball. Hurra, den gikk jo i mål!" Dette bare forsterker mitt ressonnement. Kjør debatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dalle 0 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Jeg mener vi måtte gi dem et jævla trøstemål fordi de ikke klarte å prestere selv... Bønder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Tullemål som det der, teller ikke. 0-6 ble resultatet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Det er vel egentlig bare en forklaring på det baklengsmålet i går.....Stabæk ble så ivrige at de måtte score i begge målene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Det som er så deilig er at vi fikk et mål i mot på Lerkendal og likvel kan vi si; - hva så, selvmål? Frode Johnsen? Spiller ingen rolle, betyr jo ikke en tøddel uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Del Skrevet 20. Oktober 2003 Det skulle aldri ha vært mål. Frode Johnsen er en kriger, men bruker ulovlige midler og presser Holter ned med begge armene i duellen, slik at Holter får ballen bak hodet. Et soleklart frispark til Holter. Usikker på hva det er som treffer ballen - enig i at det mest ser ut som armen til Johnsen. Uansett - mål var det ikke. Men er vi smålige mot stakkars trøndere? Nei. Klager vi på dommeren? Nei. Så vi later som om RBK klarte å score et mål mot oss. MEN - RBK må gjøre noe dramatisk med forsvarsarbeidet sitt før e-cup-kampene. Hoftun er for treig, backene på bærtur og Hansén var ekstremt svak. Espen Johnsen gjør faktisk en god jobb i mål og indrer tidenes ydmykelse. Men hvorfor bytta ikke Hareide på forsvarsrekka si? Jeg trodde han hadde peil på defensiv organisering.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 21. Oktober 2003 Del Skrevet 21. Oktober 2003 enig, jeg er oppriktig bekymret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg