andersmann 107 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 I år har vi ikke klart å skåre på de to siste straffesparkene vi har hatt. Begge straffene er dårlig slått og det er ikke likt Stabæk fra tidligere år. Vi har vel heller ikke vunnet så mange straffekonkuranser (den eneste jeg kommer på i farten var mot Moss i 1998). Vet ikke om det er tidligere diskutert her men det er aktuellt å få en ny diskusjon om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Juli 2008 Del Skrevet 21. Juli 2008 I år har vi ikke klart å skåre på de to siste straffesparkene vi har hatt. Begge straffene er dårlig slått og det er ikke likt Stabæk fra tidligere år. Vi har vel heller ikke vunnet så mange straffekonkuranser (den eneste jeg kommer på i farten var mot Moss i 1998). Vet ikke om det er tidligere diskutert her men det er aktuellt å få en ny diskusjon om det. Diskusjon om hva da? At vi trener på noe som skjer i en brøkdel av kampene vi spiller, eller at vi simpelthen lar være å ta straffene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Diskusjon om hva da? At vi trener på noe som skjer i en brøkdel av kampene vi spiller, eller at vi simpelthen lar være å ta straffene? At vi er såpass konsentrerte at vi hvertfall klarer å sette en åpenbar målsjanse mellom stengene, hvertfall? Straffe bør være mål. Times Online Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Når Keller kom til klubben ble jeg fortalt at han var en god straffeskytter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 At vi er såpass konsentrerte at vi hvertfall klarer å sette en åpenbar målsjanse mellom stengene, hvertfall?Straffe bør være mål. Times Online Ut i fra artikkelen, kan vi vel fastslå at Veigars straffe var i kategorien not saveable. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Nå er det ikke veldig uvanlig for en spiller å bomme på straffe når han må stå og vente så lenge før han får skutt som det Veigar måtte gjøre i går. Veigar fikk rett og slett alt for lang tid til å tenke seg om tror jeg. Daniel sin straffe var rett og slett bare dårlig, men litt symptomatisk for et lag som ikke har formen inne. Jeg velger derfor å ikke være altfor bekymret når det gjelder dette. Ihvertfall foreløpig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Nå er det ikke veldig uvanlig for en spiller å bomme på straffe når han må stå og vente så lenge før han får skutt som det Veigar måtte gjøre i går. Veigar fikk rett og slett alt for lang tid til å tenke seg om tror jeg. Etter hva jeg har fått med meg dreit han seg ut i oppløpet, så det har vel ikke så mye med venting å gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Nå er det ikke veldig uvanlig for en spiller å bomme på straffe når han må stå og vente så lenge før han får skutt som det Veigar måtte gjøre i går. Veigar fikk rett og slett alt for lang tid til å tenke seg om tror jeg. Etter hva jeg har fått med meg dreit han seg ut i oppløpet, så det har vel ikke så mye med venting å gjøre. Det kan jo også være ventingen som gjorde at han dreit seg ut i oppløpet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) det var nok tarik sin skyld, eller han skitne kowadio(?) som kun var interessert i å filme på våre spillere kort. møkkamann. leif. Endret 22. Juli 2008 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) Derfor bommet han på straffen.. Det var Fair Play Endret 22. Juli 2008 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 her de fem jeg tror en best på straffer 1. Johan Andersson 2. Daniel Nannskog 3. Kristian Keller 4. Veigar Pall Gunnarsson 5. Ola Kamara Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 På hvilket grunnlag tror du at Ola og Johan er gode straffeskyttere? Jeg tror at Veigar og Daniel er sidestilt, med Alan bak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 På hvilket grunnlag tror du at Ola og Johan er gode straffeskyttere? Jeg tror at Veigar og Daniel er sidestilt, med Alan bak. Når ble det et krav at man må ha grunnlag for sine "synspunkter" her inne? For øvrig er jeg enig med deg. (Det er høyst sannsynlig JJ óg.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 På hvilket grunnlag tror du at Ola og Johan er gode straffeskyttere? Jeg tror at Veigar og Daniel er sidestilt, med Alan bak. Når ble det et krav at man må ha grunnlag for sine "synspunkter" her inne? For øvrig er jeg enig med deg. (Det er høyst sannsynlig JJ óg.) Jeg tror Ingo vil bli den perfekte erstatning når Belsvik gir seg. Med andre ord, det er litt lettere å bli tatt på alvor om man begrunner påstandene sine. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) Jeg har prøvd meg to ganger på ironi i forhold til håpløse innlegg her inne. - Denne gang i forhold til 5-på-topp-listen LudaKris refererer til. Alle videre forsøk på ironi er herved skrinlagt. Endret 22. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Nå tror jeg at vi har funnet vår nye straffeskytter Straffen til Kobayashi var den beste straffen mot Honka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå