Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I år har vi ikke klart å skåre på de to siste straffesparkene vi har hatt. :(

Begge straffene er dårlig slått og det er ikke likt Stabæk fra tidligere år. :(

Vi har vel heller ikke vunnet så mange straffekonkuranser (den eneste jeg kommer på i farten var mot Moss i 1998). :rolleyes:

Vet ikke om det er tidligere diskutert her men det er aktuellt å få en ny diskusjon om det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år har vi ikke klart å skåre på de to siste straffesparkene vi har hatt. :(

Begge straffene er dårlig slått og det er ikke likt Stabæk fra tidligere år. :(

Vi har vel heller ikke vunnet så mange straffekonkuranser (den eneste jeg kommer på i farten var mot Moss i 1998). :rolleyes:

Vet ikke om det er tidligere diskutert her men det er aktuellt å få en ny diskusjon om det.

Diskusjon om hva da? At vi trener på noe som skjer i en brøkdel av kampene vi spiller, eller at vi simpelthen lar være å ta straffene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diskusjon om hva da? At vi trener på noe som skjer i en brøkdel av kampene vi spiller, eller at vi simpelthen lar være å ta straffene?

At vi er såpass konsentrerte at vi hvertfall klarer å sette en åpenbar målsjanse mellom stengene, hvertfall?

Straffe bør være mål.

Times Online

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At vi er såpass konsentrerte at vi hvertfall klarer å sette en åpenbar målsjanse mellom stengene, hvertfall?

Straffe bør være mål.

Times Online

Ut i fra artikkelen, kan vi vel fastslå at Veigars straffe var i kategorien not saveable.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke veldig uvanlig for en spiller å bomme på straffe når han må stå og vente så lenge før han får skutt som det Veigar måtte gjøre i går. Veigar fikk rett og slett alt for lang tid til å tenke seg om tror jeg. Daniel sin straffe var rett og slett bare dårlig, men litt symptomatisk for et lag som ikke har formen inne. Jeg velger derfor å ikke være altfor bekymret når det gjelder dette. Ihvertfall foreløpig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke veldig uvanlig for en spiller å bomme på straffe når han må stå og vente så lenge før han får skutt som det Veigar måtte gjøre i går. Veigar fikk rett og slett alt for lang tid til å tenke seg om tror jeg.

Etter hva jeg har fått med meg dreit han seg ut i oppløpet, så det har vel ikke så mye med venting å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke veldig uvanlig for en spiller å bomme på straffe når han må stå og vente så lenge før han får skutt som det Veigar måtte gjøre i går. Veigar fikk rett og slett alt for lang tid til å tenke seg om tror jeg.

Etter hva jeg har fått med meg dreit han seg ut i oppløpet, så det har vel ikke så mye med venting å gjøre.

Det kan jo også være ventingen som gjorde at han dreit seg ut i oppløpet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var nok tarik sin skyld, eller han skitne kowadio(?) som kun var interessert i å filme på våre spillere kort. møkkamann.

leif.

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hvilket grunnlag tror du at Ola og Johan er gode straffeskyttere?

Jeg tror at Veigar og Daniel er sidestilt, med Alan bak.

Når ble det et krav at man må ha grunnlag for sine "synspunkter" her inne? For øvrig er jeg enig med deg. (Det er høyst sannsynlig JJ óg.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hvilket grunnlag tror du at Ola og Johan er gode straffeskyttere?

Jeg tror at Veigar og Daniel er sidestilt, med Alan bak.

Når ble det et krav at man må ha grunnlag for sine "synspunkter" her inne? For øvrig er jeg enig med deg. (Det er høyst sannsynlig JJ óg.)

Jeg tror Ingo vil bli den perfekte erstatning når Belsvik gir seg.

Med andre ord, det er litt lettere å bli tatt på alvor om man begrunner påstandene sine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg to ganger på ironi i forhold til håpløse innlegg her inne. - Denne gang i forhold til 5-på-topp-listen LudaKris refererer til.

Alle videre forsøk på ironi er herved skrinlagt.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Straffeskytter Stabæk!
  • Opprett ny...