Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabæk har jo ikke historie før 1990 tallet.Før den tid levde jo dere et liv i 4-5 div.Hadde det ikke vert for en reklame bergenser så hadde jo ingen i Norge vist at det fantes et lag som hette Stabæk.Så dere ska vere glad for at Brigt reiste til Oslobygda for å slå seg ned blant dem som forvalter rikdommen vi har like uti havet fra VESTLANDET

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stabæk har jo ikke historie før 1990 tallet.Før den tid levde jo dere et liv i 4-5 div.Hadde det ikke vert for en reklame bergenser så hadde jo ingen i Norge vist at det fantes et lag som hette Stabæk.Så dere ska vere glad for at Brigt reiste til Oslobygda for å slå seg ned blant dem som forvalter rikdommen vi har like uti havet fra VESTLANDET

Men vi har tydeligvis nok historie til å koke opp saften i årene dine..

Ett lite tips: Skru igjen korken på cideren, gå ut å nyt sola. Gjør hva som helst annet enn latterlige "forsøk" på å provosere oss.

Du la sikkert merke til disse tegnene " " rundt forsøk. Det betyr at det du prøver på ikke kan regnes som ett forsøk engang.

Jeg er kanskje historieløs, men jeg vet ikke en dritt om sogndals historie, ikke bryr jeg meg heller...

PS. Vet du om det finnes parkeringsplass for bilen min ved stadion?

800px-Limosin_vid_Keybar_-_Avenyn_-_i_Göteborg,_11_aug_2006.JPG

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit sånn ca. hvilket lag Stabæk stiller med? Pleier jo å kjøre på med tilnærma fullt lag i cup selv mot antatt dårligere motstander, men med dette tett kampprogrammet... ?

Hilsen sogning som vurderer satse hardt på Stabæk i morgen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper vi stiller med samme oppstilling som mot Fredrikstad forrige mandag

Skal ikke se bort fra at Annan starter. Muligens siste gang vi har muligheten til å bruke ham, og med ett tett program framover er det greit å hvile de som hviles kan. Heldigvis har vi større bredde i troppen nå enn det jeg kan huske noen gang :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troppen:

Samme som mot FFK, bare at Ola og Vegar er ute. Annan er tilbake.

Vegar Eggen Hedenstad håper jeg, og ikke Veigar Pall Gunnarsson?

Det er Vegar Eggen Hedenstad...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troppen:

Samme som mot FFK, bare at Ola og Vegar er ute. Annan er tilbake.

Synd ikke Hedenstad får sjansen. Etter - interessante - rapporter fra dem som har vaert på treninger, virker det som om formkurven hans peker den riktige veien. Men han er kanskje for ung?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotballmagasinet

Sogndal – Stabæk

Her er kanskje kampen med mulighet for den største skrellen. Hjemmelaget er fremdeles med i kampen om opprykk, men varierer mye. Kanskje kan Tippeliga-toppene fra Bærum være en skikkelig motivasjon til å ta ut det beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere ikkje forstår Bolseth, kan dere like gjerne droppe å dra til Sogndal. Bolseth er fra Sandane, der snakker dei faktisk meir norsk(som folk fra østlandet ville sagt) enn folk i Sogndal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere ikkje forstår Bolseth, kan dere like gjerne droppe å dra til Sogndal. Bolseth er fra Sandane, der snakker dei faktisk meir norsk(som folk fra østlandet ville sagt) enn folk i Sogndal.

Tenkte jo ikke aa dra til Sogndal for saa aa hoere kampen paa nettradio for aa si det saann!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sleit fryktelig å forstå hva som ble sagt da jeg var på besøk hos Ølgård for noen år siden. Dama er vel 90 år og har vel knapt vært utenfor bygda.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg. live.nettavisen.no starter Stabæk med samme lag som mot FFK, med unntak av Annan som går inn for Stenvoll og Austbø i mål. (de har riktignok Annan på høyrekant, men dette må være en slurvefeil).

Gleder meg! :)

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

ha ha, supertøff kommentator

Sogndal vifter med 4 flagg, mens Stabæk supporterane vifter med 2 flagg...

No har eg fått meg kaffi, og koser meg med kaffi her på campus
Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Sogndal vs. De Blaa
  • Opprett ny...