Albert 921 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Jeg klarte ikke å finne en egen tråd på gårsdagens debutant. Gratulerer. Tor Marius. Janne har stor tro på ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Betyr det at vi ikke har spillertråd på alle spillere som vanligvis spiller på 2. laget??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Betyr det at vi ikke har spillertråd på alle spillere som vanligvis spiller på 2. laget??? Det har vi nok ikke. Men jeg trodde det var tråd på ham fordi det var mye oppmerksomhet rundt overgangen hans fra Arendal til Stabæk. Men det ble nok skrevet i andre tråder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Spørsmålet hadde et snev av ironi og viste til dikusjonen om flytting av en tråd..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 17. September 2008 Del Skrevet 17. September 2008 Meget bra spill i siste 2div kamp mot Follo. Kontrollert aggressivt stopperspill. Bryter ofte, og i riktige situasjoner uten å ta for høy risiko mht "å selge seg". I denne kampen mangler han "bare litt" på de kjappe offensive løsningsvalgene, og posisjonering når motstander kommer på løp fra bred kant. Uten skader blir denne gutten god. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 8. April 2009 Del Skrevet 8. April 2009 Hvordan går det med denne karen? Var vel småskadet under sesongoppkjøringen, men har ikke hørt noe mer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaauansett 0 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Hva mener dere som har sett han på andrelaget? Etter det jeg har lest virker det som om han gjør det ganske bra som kaptein? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Hva mener dere som har sett han på andrelaget? Etter det jeg har lest virker det som om han gjør det ganske bra som kaptein? Han har vært BB i de seneste hjemmekampene. Tipper han er nestemann som får kamper i TL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Hva mener dere som har sett han på andrelaget? Etter det jeg har lest virker det som om han gjør det ganske bra som kaptein? Han har vært BB i de seneste hjemmekampene. Tipper han er nestemann som får kamper i TL Men på hvilken plass? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 678 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Hva mener dere som har sett han på andrelaget? Etter det jeg har lest virker det som om han gjør det ganske bra som kaptein? Han har vært BB i de seneste hjemmekampene. Tipper han er nestemann som får kamper i TL Men på hvilken plass? Midtstopper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaauansett 0 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 Eller defensiv midtbane kanskje? Kan være Henning trenger å hvile de siste ti når vi leder 3-0 mot Odd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Forlenget kontrakten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 542 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Forlenget kontrakten. bare ett år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Bare et år? Skeptisk. Virker litt som de nesten ikke har troen, men gir han et år til å vise seg frem på. Håper virkelig han slår gjennom også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Forlenget kontrakten. bare ett år? Hepp, Det er vel fair det, han er tross alt 20 år og ikke etablert i laget ennå. Nå får han et år på å overbevise, smart tenkt!'' @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Flott. Med en god treningsvinter, så bør han være et godt alternativ i forsvaret. Han er hovedsaklig midtstopper, eller hva? Går IA sin kontrakt ut til nyttår? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 15. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2009 (endret) Tor Marius har forlenget, hurra! Stabak.no Endret 15. Oktober 2009 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 9. Mai 2010 Del Skrevet 9. Mai 2010 Tor Marius har forlenget, hurra! Stabak.no Fy faen for en kamp!! BB i mine øyne, 1.omgangen var det stor klasse over og i spann med JIH gjør han en fantastisk match.. 2 fornyelser på under et år er på sin plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 9. Mai 2010 Del Skrevet 9. Mai 2010 Virker som han vokser stort nå for hver kamp han får fra start, blir spennende å se hvordan han klarer seg mot Pedersen og co. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 9. Mai 2010 Del Skrevet 9. Mai 2010 Grattis Tor Marius. - Fantastisk kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 10. Mai 2010 Del Skrevet 10. Mai 2010 Grattis Tor Marius. - Fantastisk kamp! Enig i det! Konge kamp av TMG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 10. Mai 2010 Del Skrevet 10. Mai 2010 Takk Gromstad! Innsatsen og aggressiviteten hans er noe helt annet enn den slappe holdningen til en viss midtstopperkollega og tidligere Lyn-gutt. Synes Gromstad sin spillestill minner mer og mer på Segerstrøm med måten han angriper dueller og forsøker å bryte pasninger. Slike forsvarsspillere vet vi passer ekstremt bra på laget vårt. Fantastisk kamp igår og Huseklepp var kun en skygge av seg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 10. Mai 2010 Del Skrevet 10. Mai 2010 Synes han var BB, tett fulgt av Mix, Vegard og Hoff. Tapte vel ikke en duell? Men nå må Stabæk være våkne og tenke ny kontrakt. Han har vel idag en ett årskontrakt. Venter vi til navnet hans blir stort der ute koster det + at det er en reell fare for at han tar en Rogne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 10. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 10. Mai 2010 (endret) Her er de nye Stabæk-heltene - Jeg bestemte meg for å kline til nå som jeg fikk sjansen. Og synes det gikk greit, sier stopperkjempen Tor-Marius Gromstad (20). Som en Jamie Carragher moste han ballen unna alle farligheter, støtet foran spissene og lot seg aldri lure én mot én. - Jeg var veldig tent før kampen. Det pirret i hele magen, sier han. - Vi samlet oss i ring i garderoben før kamp og bestemte oss for å vise oss ordentlig fram. Jeg var skikkelig tent før kampen, sier Bjarni Olafur Eriksson (28). Herlig! Liker folk som blør for drakta, ikke folk som søler kebabsaus på den!! Endret 10. Mai 2010 av Solobrus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 10. Mai 2010 Del Skrevet 10. Mai 2010 Konge match av Gromstad! Savnet en midtstopper i år som rydder unna alt av langballer. Onstad har en laaaaang vei tilbake i elvern nå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 Meget bra kamp i dag! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 Meget bra kamp i dag! ...nok en gang. Håper virkelig vi er i forhandlinger om forlengelsen. Han fikk etter sigende ett år å vise seg fram på etter skadeproblemene i fjor. Det må han ha klart nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 Nok en god kamp av Gromstad, spillet hans virker mer og mer solid. Litt sikrere klareringer så er jeg veldig fornøyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 542 Del Skrevet 6. Juli 2010 Del Skrevet 6. Juli 2010 hva skjedde med Gromstad i går? Ikke en kjip og langvarig skade, vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 6. Juli 2010 Del Skrevet 6. Juli 2010 Så ut som om han holdt seg til baksiden av låret. Kanskje en strekk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå