Blaatona 30 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred, Tor Marius. Mine tanker går til familien, og de nærmeste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Vi har mistet et stort, stort menneske.. Hvil i fred, Tor Marius. Du er en av oss. Alltid. Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 En helt har forlatt oss. Hvil i fred. Grommis allez! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred, Tor Marius, og takk for alt! Du vil bli husket som den kjernekaren du er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andy 10 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Ufattelig trist. Ord blir fattige Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Alle er hjertelig velkommen til Tor Marius' minnestund i morgen kl 19, i Jar kirke. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred, Tor Marius. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mai 2012 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mai 2012 (endret) Vi har forsøkt å sette noen ord på de to siste dagene i denne artikkelen. http://www.ultras191...aere-tor-marius Savnet-plakaten hang fortsatt teipet på innsiden av bakruta mandag formiddag. Gjørmeflekker i setet fra en bratt skråning på Bygdøy. Ugress og tørre blader på nakkestøtten etter tett skog gjennom håret. Halvspist hurtigmat fra sporadiske matpauser mens vi kjørte mellom leteområdene. To lommelykter, begge tomme for batteri. En gul parkeringsbot fra en gate i sentrum der vi i et håpefullt øyeblikk trodde vi hadde en ledetråd, og parkerte for nærme gangfeltet. I setene sitter tause mennesker med tomme blikk. Vi hadde håpet, og vi hadde fryktet. Og vi hadde prøvd å forberede oss på flere tenkelige utfall. Men da det i formiddag ble klart at du var borte, var fortvilelsen bunnløs. Plakatene vi hang opp dagen før blafret fortsatt i vinden langs veien ut av Oslo, og omkranset den surrealistiske sinnstilstanden vår. Vi kunne fortsatt ikke skjønne at vi ikke skulle få se deg igjen. Vi motiverte hverandre til å tenke kreativt rundt hvor du kunne ha gjemt deg. Hvert skritt vi tok over endeløse sletter på Fornebu, gjennom kratt og skog på Bygdøy, over juv og skrenter ved Lysakerelva og utallige andre steder, var drevet av et håp om at vi bak en dør, under en busk, inni en grotte eller på et annet godt skjult sted ville finne deg i live. Kanskje hadde du bare trengt en pause. Kanskje kunne vi bryte ut i overmenneskelig glede og ringe din familie og dine lagkamerater, og fortelle at du var i god behold. Vi dagdrømte litt på veien, for å samle krefter til neste motbakke. Vi prøvde å tenke slik vi trodde du kanskje hadde tenkt. Og vi gikk de samme strekningene om igjen, for å være helt sikre på at vi hadde sjekket alt. Lommelyktene og mobiltelefonene gikk sakte men sikkert tomme for strøm utover natten. Vi måtte etterhvert gi oss for å vente på dagslyset. Men med dagslyset kom også et stummende mørke. Du var en av de som ofte kom bort til oss etter kampene. Du fortalte oss hvor morsomt det er å ha støtte fra tribunen. Du fortalte om hvordan dere selv opplevde kampene. Du slo av en prat med oss, selv om vi hadde gått på bitre tap. Og du kunne gi oss håndtrykk og ord som gjorde at vi reiste hjem – enten et kvarter med T-banen eller 8 timer i buss – og føle oss verdsatt og motivert til nye utfordringer. Du var ærlig og åpen med oss. Når du smilte smilte du med hele deg. Og selv gjennom disse svært tunge dagene har du gitt oss så mye. Du har minnet oss på hvor mye engasjement og medfølelse som bor i oss. Det er fryktelig tungt å se bildet ditt og en tom drakt ligge på Nadderud. Det aller viktigste er ikke lenger med oss. Men når hundrevis har vært innom gjennom hele dagen, og plattingen og bakken rundt er dekket av blomster, skjerf og kort fra kjente og ukjente, kjenner vi på varmen som gjør oss til Stabækfamilien. Vi ser folk klemme og trøste hverandre. Studenter, russ, direktører og håndtverkere. Vi er alle berørte, og vi kan tørre å vise det til hverandre. Det er alltid noen som vil legge hånden på en annens skulder og spørre hvordan det går. Da en av oss i går klatret opp branntrappen og opp på taket av det gamle Norwegian-bygget på Fornebu og speidet utover, kunne han se mennesker i alle himmelretninger som gikk og lette. De var unge og eldre, familier og kjærestepar. De er alle en del av den samme familien du tilhører. Og du har samlet Stabækfamilien tettere enn noensinne. Vi tenker på deg, og vi tenker på dine nærmeste. Vi vil ta med oss din positivitet og inspirasjon i alt vi foretar oss i fremtiden. Du er en av oss. Alltid, uansett! - Alle dine venner og supportere Endret 14. Mai 2012 av Posse 38 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Sitter og ser på gamle Stabæk-videoer med Tor Marius, er så uvirkelig at han er borte, han var i kjernen av Stabæk-familien, en varm og fin fyr...Grom-kar! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Ubegripelig! Hvil i fred, Tor Marius! Du vil bli fryktelig savnet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Dette knuser hjertet mitt. Hvil i fred Tor Marius, du vil bli husket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mai 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mai 2012 Det er så ubegripelig! Utrolig trist nyhet. Tenker på familie, venner og lagkamerater! Hvil i fred, Tor-Marius Legger ved en flott melding som Boli Franck skrev på Facebook: sorry to not have told you how much you meant for me, before you go . To me, you're the best defender with whom I've never played. I hope you're happy where you are now. Thank you for all the advices you gave me, you were so good to take care of poeple rest in peace my friend ♥ 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred! Dette er grusomt. Tanker går til venner og familie! Vil også takke alle de som var ute å lette, dere gjorde en fantastisk innsats! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 354 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred Tor Marius 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Håper det blir muligheter for å få kjøpt drakt med navn og nummeret hans på fortsatt. Hvis det er et navn jeg ønsker å ha på drakten må det være Gromstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Trist og tragisk... Hvil i fred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MC1987 18 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mai 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mai 2012 Dette gjør vondt langt inne i hjertet. Jeg kjente deg ikke personlig, men du var en del av min familie, Stabæk. Du ga alt, alltid. Når jeg snakker med kompisene mine om fotballspillere vi liker og ikke liker, spillemåte og væremåte, så kommer navnet ditt opp hver gang som en spiller man beundrer. Aldri noe tull, på eller utenfor banen, bare 100% innsats. Jeg håper at neste kamp og resten av sesongen vil vi reise oss og applaudere personen og spilleren Tor Marius Gromstad fra det 16. min til det 17. som en hyllest til deg og ditt minne. Jeg håper din smerte har sluppet. Hvil i fred. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tremenningen 0 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Det er bare ufattelig trist....så jævlig trist..... Hvil i fred Tor Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred <3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vål'enga 7 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Dette går sterkt inn på hele fotballfamilien. Dypeste medfølelse til Tor Marius, hans familie og nærmeste, og alle Stabæk fans. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Dette forstår jeg ikke, det er så totalt meningsløst. Dypeste medfølelse til familie og venner. Hvil i fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Jeg håper at neste kamp og resten av sesongen vil vi reise oss og applaudere personen og spilleren Tor Marius Gromstad fra det 16. min til det 17. som en hyllest til deg og ditt minne. Dette var er fint forslag. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Tusen takk for alt Tor Marius. Tusen takk til alle blå, sammen er vi verdens beste familie! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Du vet ikke hvem jeg er, Tor Marius. Vi kjenner hverandre ikke. Allikevel. Jeg har mistet en venn - et familiemedlem. Det er totalt ubegripelig. Måtte du ha det mye, mye bedre der du er nå. Det fortjener du, kompis! Plutselig var ingenting verdt en dritt lenger. Tippeligaen er blitt som en familietur uten familien. Hvordan spikrer man uten spikre? Tenker uten tanker? Ser uten syn? Hører uten ører? En fotballnasjon gråter for deg, Tor Marius. Det vet jeg at du vet. Sov godt, Gromstad. Hvil i fred. Vi savner deg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Takk for at du alltid hadde et smil på lur, i medgang og i motgang. Takk for at du alltid var et godt forbilde for barn og unge. Takk for at du alltid tok deg av andre som trengte en klapp på skulderen. Takk for at du alltid blødde for drakta. Takk for at du alltid så og hørte oss Stabæksupportere. Takk for at du alltid var en ekte gromgutt. Vi glemmer deg aldri, Tor Marius Gromstad. Hvil i fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Du var en del av noe større, Tor Marius. Det er du også fremdeles. Vi andre går mindre alene nå, og i all tid fremover. Éne og alene fordi du inntil det siste uslettelig har preget laget og livene våre positivt. Det lyser allerede sterkt av ditt minne. Takk. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silverstone 72 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Ufattelig trist. Hvil i fred, Tor Marius. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Hvil i fred! Du vil bli savnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Fint å se hvordan andre lag og deres supportere viser empati og kondolanse. Ser at VIF planlegger tur til Nadderud i kveld: https://www.facebook.com/events/143301312469121/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå