Mini Harstad 12 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Fint å se hvordan andre lag og deres supportere viser empati og kondolanse. Ser at VIF planlegger tur til Nadderud i kveld: https://www.facebook...43301312469121/ Rettelse, det er i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Takk for en smertelig, men vakker minneseremoni. Det var på en måte godt å se så mange gråte og le sammen. Vi kjente hverandre ikke, men var allikevel en stor del av hverandres liv. Hvil i fred, Tor Marius. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mai 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mai 2012 Å høre Stabækhymnen på kirkeorgel med en fullsatt, stående kirke var noe av det sterkeste jeg har opplevd. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Å høre Stabækhymnen på kirkeorgel med en fullsatt, stående kirke var noe av det sterkeste jeg har opplevd. Helt enig, det var utrolig sterkt, det blir Tor Marius som vil prege tankene mine når jeg hører hymnen på stadion i framtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Uvirkelig at han er borte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Skulle gjerne ha vært der i kveld, men måtte være på jobb. Selv om den sikkert også ble valgt på grunn av størrelse, synes jeg det var et passende valg av kirke. Alt jeg forbinder med den kirken er begravelsen til Maiken, fint at enda en Stabæk-helt ble hedret på samme sted. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 15. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2012 (endret) Endret 15. Mai 2012 av fantomet 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 16. Mai 2012 Del Skrevet 16. Mai 2012 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 16. Mai 2012 Del Skrevet 16. Mai 2012 Imponerende og rørende. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2012 Var innom stadion ved 18.30 tiden. Et jevnt tilsig av klansfolk som viste sin respekt. En fantastisk opplevelse å se. En greie som satte meg litt ut var synet av en pappa i en sliten VIF-drakt som leiet sin 5-6 år gamle gråtende sønn iført Stabæk-drakt bort fra Nadderud. Vurderte å ta et bilde av symblet på at vi er en familie, men det ble på en måte litt for personlig. Tøffe tider dette. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2012 Fantastisk rørende film. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2012 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2012 (endret) Denne ærefulle gesten fra Klanen er noe av det aller aller største jeg har opplevd av supportere noensinne. Det står stor respekt av å gjøre en slik honnør til en avdød motspiller. Jeg håper at alle Stabækfans viser seg verdige en så voksen og ydmyk aksjon fra Norges største supporterklubb. På vegne av oss alle - takk for sympatien i en utrolig vanskelig tid! Endret 17. Mai 2012 av Alzheimer 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 17. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 17. Mai 2012 (endret) Endret 17. Mai 2012 av amuoest 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 17. Mai 2012 Del Skrevet 17. Mai 2012 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2012 Denne ærefulle gesten fra Klanen er noe av det aller aller største jeg har opplevd av supportere noensinne. Det står stor respekt av å gjøre en slik honnør til en avdød motspiller. Jeg håper at alle Stabækfans viser seg verdige en så voksen og ydmyk aksjon fra Norges største supporterklubb. På vegne av oss alle - takk for sympatien i en utrolig vanskelig tid! Enig, det er nesten så Klanen fortjener en tifo-takk når den utsatte 16. mai-kampen skal spilles. Det er sikkert helt uhørt å bruke tifo på den måten, til å rette en takk til motstanderfansen, men det er jo en veldig spesiell anledning og jeg synes det var såpass stort av dem, det de gjorde, at jeg like fullt vil nevne det som en mulighet. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 17. Mai 2012 Del Skrevet 17. Mai 2012 Klanen har med dette gjort alle mine fordommer til skamme... Dette er stort! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 17. Mai 2012 Del Skrevet 17. Mai 2012 Har fått ett helt annet syn på Klanen nå. Dette står det virkelig respekt av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 17. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 17. Mai 2012 (endret) Takk. Det blir rart på søndag...... Endret 18. Mai 2012 av LittleBlueAlien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 17. Mai 2012 Del Skrevet 17. Mai 2012 Jeg gru-gleder meg til kampen på søndag, gruer meg fordi vår kjære Tor Marius ikke er der og gleder meg til å vise resten av laget at vi støtter dem uansett resultatet. Stabækfamilien er mye viktigere enn tabellplasseringen, tilhørighet er viktigere enn 3p. Jeg elsker Stabæk for alltid uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 17. Mai 2012 Del Skrevet 17. Mai 2012 Fortsatt like jævlig vondt. #16 - Grommis, du er alltid en av oss! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 20. Mai 2012 Del Skrevet 20. Mai 2012 Ser noen på stabak.no foreslår fredning av #16. Noen som vet om det er diskutert internt? Stabæklars? Synes det er en fin gest, samtidig som man kan gjøre noe allá det Sevilla har på sine nettsider med Eterno16. Her beskriver de verdiene til Antonio Puerta samt hvem han var som spiller, menneske etc. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 678 Del Skrevet 20. Mai 2012 Del Skrevet 20. Mai 2012 Ser noen på stabak.no foreslår fredning av #16. Noen som vet om det er diskutert internt? Stabæklars? Synes det er en fin gest, samtidig som man kan gjøre noe allá det Sevilla har på sine nettsider med Eterno16. Her beskriver de verdiene til Antonio Puerta samt hvem han var som spiller, menneske etc. Støttes! Jeg er definitivt for at #16 blir fredet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 20. Mai 2012 Del Skrevet 20. Mai 2012 Ser noen på stabak.no foreslår fredning av #16. Noen som vet om det er diskutert internt? Stabæklars? Synes det er en fin gest, samtidig som man kan gjøre noe allá det Sevilla har på sine nettsider med Eterno16. Her beskriver de verdiene til Antonio Puerta samt hvem han var som spiller, menneske etc. Støttes! Jeg er definitivt for at #16 blir fredet! Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 20. Mai 2012 Del Skrevet 20. Mai 2012 Ser noen på stabak.no foreslår fredning av #16. Noen som vet om det er diskutert internt? Stabæklars? Synes det er en fin gest, samtidig som man kan gjøre noe allá det Sevilla har på sine nettsider med Eterno16. Her beskriver de verdiene til Antonio Puerta samt hvem han var som spiller, menneske etc. Støttes! Jeg er definitivt for at #16 blir fredet! Støttes! Jeg er imot fredning. Jeg mener at ikke noe spiller-nummer skal fredes. Derimot synes jeg det er helt OK om vi venter en del år før vi tar det i bruk, f.eks 10 år. men at vi ikke skal kunne bruke nr 16 i 2048 føler jeg blir litt feil. Det blir litt som politikkerne som dagn etter at Estonia sank lovet at vraket skulle heves, eller et par dager etter 22.7 lovet at AUF skulle være tilbake på Utøya i 2012. Det er kanskje riktig å si slikt umiddelbart men etter en stund er det feil. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 20. Mai 2012 Del Skrevet 20. Mai 2012 Det bør i alle fall gjøres noe mer kreativt enn å bare plassere Grommis i Hall of Fame. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 20. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 20. Mai 2012 (endret) Jeg er imot fredning. Jeg mener at ikke noe spiller-nummer skal fredes.Derimot synes jeg det er helt OK om vi venter en del år før vi tar det i bruk, f.eks 10 år. men at vi ikke skal kunne bruke nr 16 i 2048 føler jeg blir litt feil. Det blir litt som politikkerne som dagn etter at Estonia sank lovet at vraket skulle heves, eller et par dager etter 22.7 lovet at AUF skulle være tilbake på Utøya i 2012. Det er kanskje riktig å si slikt umiddelbart men etter en stund er det feil. I utgangspunktet er jeg enig med deg. Synes freding av draktnumre stort sett er en uting. Men nå er det snakk om en ganske annen situasjon enn at en markant spiller har lagt opp etter lang karriere eller blitt solgt til en større klubb. Dessuten dreier det seg om nummmer 16, et nummer som lett kan unnværes i fremtiden. Det hadde vært litt annerledes med f.eks. 7 (igjen), 9 eller 10, som er "viktige" numre. Har såvidt nevnt mitt syn før: Gi nummer 16 til Stabæk Support så vil nummeret for alltid være i bruk samtidig som det fredes og aldri risikeres besudles av fremtidige "rotter" e.l. Endret 20. Mai 2012 av Perfect 7 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækSlett1 8 Del Skrevet 21. Mai 2012 Del Skrevet 21. Mai 2012 Nydelig tifo og bra hyllest til Grommisen vår igår. Du er alltid med oss. Alltid.Uansett! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 23. Mai 2012 Del Skrevet 23. Mai 2012 Og da jeg skulle sjekke hva spillerne våre har fått på VG-børsen, så jeg en runde hvor vi alle spilte, unntatt oss (og Enga). Et halvt sekund stusset jeg, før det selvfølgelig skylte over meg. Du savnes som person og fotballspiller, Tor Marius! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 24. Mai 2012 Del Skrevet 24. Mai 2012 Gromstad bisettes i dag Hvil i fred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai 2012 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai 2012 (endret) Tørr å innrømme at tårene begynte å renne nå, når jeg kom over dette som MIX hadde skrevet på facebook... Tor Marius var den som lærte oss andre å stå oppreist, som ikke sluttet å dele når det ikke var nok til alle. Det var han vi gikk til når vi trengte en som kunne holde kjeft, en som med sin varme humor tok deg på alvor, og ikke slapp deg før en løsning var valgt. Hvis Tor Marius bad deg gjøre noe, kunne du ikke si nei, fordi vi visste at det var rett og alt som lå bak var uegoistisk. Han var den kloke hærsjefen jeg kunne følge i tykt og tynt Moralsk, i livet, var min kjære venn den jeg gjerne ville være. Derfor vil jeg aldri forstå hva som skjedde nå. Jeg kan ikke forstå at det ble mørkt - der som lyset kom fra. Vi planla ferien vår bare noen før det ble mørkt, Vi hadde jo avtalt hvordan vi kunne bli gamle sammen, Det bare måtte jo bli bra, med en humor og apetitt som din Du er elsket Tor. Av alle. Du har gjort oss til bedre mennesker Kanskje får jeg aldri spilt med deg igjen. For dit du skal er førsteellever'n nesten uoppnålig Men jeg skal forsøke leve livet så jeg i det minste kvalifiserer i troppen din. (og kan kle meg i den samme drakta) Vi kan ikke leve livet ditt nå, Men vi skal ta vare på alle delene vi finner, og bære lyset ditt helt til fløyta går. Takk til familien din som formet deg. Takk til de som hentet deg til Stabæk, Og på forhånd takk til drømmelaget, et sted over skyene hvor himmelen alltid er blaa. Ta vare på min umistelige venn. Endret 28. Mai 2012 av amuoest 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå