Lysnes 1 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Kondolerer til familie og nære venner. Du gikk bort så altfor ung. Hvil i fred, Tor Marius. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Det er så ufattelig trist at en så ung og flott person skal bli borte fra oss på denne måten. Jeg føler så utrolig mye med alle som sto han ordentlig nær, og alle oss som ikke kjente han så godt, men som elsket han allikevel. Hvil i fred, Tor Marius! Jeg var i utgangspunktet fryktelig i tvil om hvem som skulle få dekke ryggen på drakten min i år, men ikke nå lenger. Gromstad skal alltid være med oss! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
troma 39 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Han blir husket. Alltid. Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Helt ufattelig trist. Min værste dag som Stabæk-supporter. Hvil i fred Tor Marius, du vil for alltid være en sann Blaa helt og du vil bli dypt savnet. Kondolerer til familie, venner og alle andre berørte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 47 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Fy faen.. Vannvittig trist. Har ikke ord! Hvils i fred, Tor Marius! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Jeg ble bare sittende å stirre på dette bildet resten av arbeidsdagen. Det føles uendelig lenge siden nå, og uendelig tomt, men dette bildet vil være nært i minnet til evig tid. +Passende avatar for de som vil markere... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred Tor Marius. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 711 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred, Tor Marius! Utrolig trist. #16 bør for alltid fredes. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Noen ting virker veldig, veldig menigsløst. Detter er utrolig trist, et fantastisk menneske er borte. Hvil i fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 #16 bør for alltid fredes. Støttes. Hvil i fred Tor Marius. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Sitter nå på et hotellrom å gråter.... Ufattelig at Tor Marius er borte. 22 år gammel! Du har satt gode spor etter deg i Stabæk, og vi er mange som kommer til å savne deg dypt. Denne verden kan være grusom, og nå er den nettopp det for de av oss som har hjertet i STB familien. Kondolerer spesielt til familen og de nærmeste vennene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jabberwocky 0 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 En blaa helt! Hvil i fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred Tor Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Håper nummeret hans blir fredet. Har aldri vært noen fan av slike type gester. Men i denne sammenheng hadde det 100% vært på sin plass. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
san Paolo 28 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Dette er bare for jævlig. Et så ungt og flott menneske. 'Det er de beste som dør', sa Nordahl Grieg.... Føler med familie og alle Stabæk-folk i dag... Er glad for at 16. mai-kampen (selvfølgelig) ble utsatt. R. I. P. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 +Passende avatar for de som vil markere... Takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SMPH 0 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Så ubegripelig og trist. Jeg kjente deg ikke, allikevel føles det som at en kjær venn har gått bort. Du ga så mye til hele Stabæk-miljøet. Mine tanker og dypeste medfølelse går til alle dine nærmeste. Du lever videre i våre blå hjerter. Hvil i fred Tor Marius. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred flotte Tor Marius! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 hvil i fred utrolig tragisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Humrik 1 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Verden er urettferdig. Hvil i fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred Tor Marius. Mine tanker går til venner og familien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Hvil i fred, Tor-Marius. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Måtte du for evig hvile i fred, Tor marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 De beste av Nordahl Grieg Døden kan flamme som kornmo; Klarere ser vi enn før Hvert liv i dens hvite smerte: Det er de beste som dør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 678 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mai 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mai 2012 Det er vanskelig å sette ord på det savnet jeg nå har fått etter denne nyheten, Tor-Marius. Hver gang jeg forstår hva som har skjedd får jeg vondt i hele kroppen. Din reale væremåte, din godhet, din vinnervilje, ditt engasjement og din vennlighet - dette skal vi holde ved! Jeg skulle ønske jeg visste at forrige samtale var vår siste, så jeg kunne fortalt deg hvor viktig du er for oss alle, hvor stort savn det ville være, hvor tungt det ville være for klubben, supporterne, vennene og familien å måtte leve uten ditt nærvær. Samtalene, gledene, sorgene - jeg vil aldri glemme stundene. Jeg vet du vil fortsette å være en gromkar der du er nå. Savner deg veldig. Hvil i fred, Tor-Marius! 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 354 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Det er bare en Tor Marius Gromstad. En Tor Marius Gromstad. 16 burde fredes, kommer til å være tomt i forsvaret en lang stund nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 14. Mai 2012 Del Skrevet 14. Mai 2012 Det er som om kroppen forstår hva som har skjedd, men hodet gjør det ikke. Helt uvirkelig samtidig som man preges sterkt. Vanligvis synes jeg ikke noe om å pensjonere draktnumre, dvs når spillere selges eller legger opp, men et tilfelle som dette er et klart unntak. Nummer 16 må henge i glass og ramme og eventuelt tildeles Stabæk Support. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå