Gå til innhold

Anbefalte innlegg

NFF har fått en klage på oss fra mandagen, vi sang visst "Hvor er huset ditt?" til Raymond når han skulle av gårde for å varme opp.

Vår nettsak

ba.no

Som dere ser av saken så kommer ikke Stabæk Support til å unnskylde dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NFF har fått en klage på oss fra mandagen, vi sang visst "Hvor er huset ditt?" til Raymond når han skulle av gårde for å varme opp.

Vår nettsak

ba.no

Som dere ser av saken så kommer ikke Stabæk Support til å unnskylde dette.

Bra artikkel på stabaek.no. Jeg stiller meg uansett tvilende til at Kvisvik tar dette så tungt.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Branns supportersjef, Frode Hellebø, reagerer sterkt på hetsen mot spilleren som fortsatt har en høy stjerne i Bergen.

– Jeg synes det er tåpelig. Man sparker ikke en mann som ligger nede. Det er lavmål. Spesielt når han ikke er på banen en gang, sukker han. "

Brann er vel de siste som bør klage på andre supporteres oppførsel. Fjell i glasshus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ler så jeg griner...

Hvis raymond mot alle odds befinner seg i fredrikstad neste sesong bør vi kanskje overrekke en plankebit til nytt hus? Alle fortjener en ny start..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, men når en mann i tredveårene får millionlønn og sikkert ikke et beskjedent sign on fee i tillegg til et gratis hus og så klarer han å sløse det bort på et overdådig forbruk får han ikke mye sympati fra meg. Hadde det vært en person på uføretrygd eller i et lavtlønnet yrke som slet hadde det vært en sak, men her snakker vi om en av tippeligaens best betalte spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vel Raymond har hørt verre enn dette før, alt annet ville overraske meg ganske stort.. Og vi har vel også diska opp med verre selv før også, dette er bare fullstendig latterlig. Men vi får bare le med da :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 842

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle189959.ece

Synd at Budstikka har fjernet kommentarmuligheten på nyhetene. Noe av det beste er å lese alle de latterlige kommentarene fra leserne som fordømmer slike ting, truer med å aldri melde seg inn i Stabæk Support eller sier de vil holde med andre lag i framtiden om ikke supporterne beklager hetsen...

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latterlig av dere supportere å starte med personhets.

Hadde dere holdt dere til det sportslige så kan jeg forstå holdningene dere legger for dagen.

Dere er født med gullskje i munnen alle man, og far har vel betalt det meste for dere gjennom livet :)

Stabekk mistet nettopp en skap supporter, dette gidder jeg ikke assosieres med :(

Jeg liker fotball for fair play og rivalisering, ikke en arena der lavpanna fotball idioter kan si hva de vil i flokk.

/Stabrekk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dere holdt dere til det sportslige så kan jeg forstå holdningene dere legger for dagen.

Dere er født med gullskje i munnen alle man, og far har vel betalt det meste for dere gjennom livet :)

Stabekk mistet nettopp en skap supporter, dette gidder jeg ikke assosieres med :(

Jeg liker fotball for fair play og rivalisering, ikke en arena der lavpanna fotball idioter kan si hva de vil i flokk.

/Stabrekk

oi - så leit........................

PS: Kan den som rappa gullskjea mi levere den tilbake?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle189959.ece

Synd at Budstikka har fjernet kommentarmuligheten på nyhetene. Noe av det beste er å lese alle de latterlige kommentarene fra leserne som fordømmer slike ting, truer med å aldri melde seg inn i Stabæk Support eller sier de vil holde med andre lag i framtiden om ikke supporterne beklager hetsen...

/Stabrekk

Der fikk du ønsket ditt infridd Slum. Rett i blodet.

Till Stabrokk: Tennis! Tennis er sånn sport hvor alle er snille og hyggelige. Stort sett. I Dart klapper alle uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skapsupporter??? Har du ikke turt å si til noen du kjenner at du liker Stabæk eller? Men å kalle deg selv supporter er vel å skryte på seg litt når du ikke en gang klarer å skrive navnet riktig på klubben du er selvutnevnt fan av... (PS! Du har ikke bare èn, men 2 skrivefeil i et klubbnavn på hele 6 bokstaver. BRA gjort:)

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

/Stabrekk

Vil gjerne ha gullskjeen min tilbake jeg også. Forresten tror jeg at Raymond tjener bedre enn både mor og far, og da burde det vel være mulig å holde huset han fikk gratis. Om du ikke klarer å finne på noe sprekere enn den gamle gullskje-klisjéen er det vel ikke vi som er lavpannet.

Good riddance, velkommen tilbake når du er litt mindre hårsår ;)

Endret av Panda
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Skapsupporter??? Har du ikke turt å si til noen du kjenner at du liker Stabæk eller? Men å kalle deg selv supporter er vel å skryte på seg litt når du ikke en gang klarer å skrive navnet riktig på klubben du er selvutnevnt fan av... (PS! Du har ikke bare èn, men 2 skrivefeil i et klubbnavn på hele 6 bokstaver. BRA gjort:)

HAHA Jeg må le:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende. Sånne som deg trenger vi ikke uansett. Folk som bare kritiserer uten å bidra med noe trenger vi heller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Gratulerer med ledelsen i tippeligaen!

Men dette synes jeg er trist og patetisk. Selve ropingen var kansje ikke det værste. Jeg vet ikke om det var enkeltrop eller hele supporterklubben som stod samlet å ropte. Jeg var ikke der. Men det supporterklubben uttaler og skriver på nettsidene sine synes jeg er helt håpløst. Virker ikke som det er seriøse voksene personer som driver denne supporterklubben. At man står for at man ikke angrer på tilropene er forsåvidt greit men alt det håpløse man klarer å lire av seg i artikkelen er helt bak mål. Skjønner at dette er snakk om ett lag som ikke er vant til suksess og er nye i gamet. Trist. Men håper dere lærer og blir litt mer 'voksene' etterhvert.

For å si det også synes jeg avsnittene hvor det blir poengtert at utpsyking av andre lag er en del av supporternes oppgave. Ja enig i det, men skal man ikke da psyke ut de som er på banen??? Dere bommer jo kraftig når dere er kjempeglad for å ha psyka ut en som ikke engang var involvert? I tillegg det som blir skrevet om hartarbeidenede supportere som betaler skatt ol. blir bare utrolig patetisk.

Nei håper for Stabæks del at dette bare var ett lite feilskjær fra dere....

Jeg har respekt for det treneren og spillerne til Stabæk har gjort i år. Det samme kan vel ikke sies om supporterne slik dere står frem!!

Hilsen fotballelsker!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fysjameg!

Tenk å synge noe så stygt om Raymond Kvisvik! Skam dere alle sammen. Dette må jo være det aller verste noen har ropt eller sunget på en fotballbane noen gang. Jeg kommer IKKE til å melde meg inn i SS nå.

Oppfordrer ALLE som ikke heier på Stabæk til å melde seg inn på forumet, og kalle seg alfrune eller noe lignende og skrive at slik synging ikke går an.

Fy og fy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Skjønner at dette er snakk om ett lag som ikke er vant til suksess og er nye i gamet. Trist. Men håper dere lærer og blir litt mer 'voksene' etterhvert.

Vell jeg må si meg unenig i det du sier. Bortesett fra året vi rykket ned og året vi brukte på å gruse Adecco lag har Stabæk vært en av de ledene lagene i norge hva angår pasningspill og angrepsfotball de siste årene me særdeles begrenset økonomi. Stabæk er ett eventyr! Et lag me sjel!

Vi har da alle hørt/sagt værre ting om spillere under kamp!

La oss alle spleise på en grandis og en sixpack til Raymond, da blir han sikkert fornøyd!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner at dette er snakk om ett lag som ikke er vant til suksess og er nye i gamet. Trist. Men håper dere lærer og blir litt mer 'voksene' etterhvert.

Vell jeg må si meg unenig i det du sier. Bortesett fra året vi rykket ned og året vi brukte på å gruse Adecco lag har Stabæk vært en av de ledene lagene i norge hva angår pasningspill og angrepsfotball de siste årene me særdeles begrenset økonomi. Stabæk er ett eventyr! Et lag me sjel!

Vi har da alle hørt/sagt værre ting om spillere under kamp!

La oss alle spleise på en grandis og en sixpack til Raymond, da blir han sikkert fornøyd!

... eller et telt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vell nå er raymond mer kjent for sine slankekurer enn tvangsalg men telt! GOD IDE!

Telt ja. Likte den.

Vi sender ham et telt. På den måten for Raymond selv sagt til pressen at han satte seg på tribunen grunnet sykdom og ikke på grunn av $$. Da slutter folk å hakke på oss for at vi hakket på Raymond for at han gamblet bort alle pengene sine, igjen(!) og alle som har vært sjokkerte og indignerte på hans vegne må brått finne seg noe annet å være sjokkerte over. Det eneste minus jeg kan se for meg er at gruppen mennesker som gneldrer ustanselig om bensinprisen muligens vil bli enda større.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny NFF-klage - mobbing av Kvisvik
  • Opprett ny...