Haakin 18 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Sang vi ikke Tarik er ræva også? såvidt jeg fikk med meg var han på banen, tar ikke skade for ass at de mister en av sine bedre spillere som sitter på benken opp på tribunen! Patetisk at folk sutrer over det her, var konge at vi sang det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 25. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2008 (endret) Teltet bør vel søkes og overleveres til Kvisvik med hele landets pressekorps invitert.... Som en slags "unnskyldning" Endret 25. Juli 2008 av Bjørn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vidar Lunde 3 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Dette var lavmål, sjø! Hva blir det neste? Bue på dommeren?!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Dette var lavmål, sjø! Hva blir det neste? Bue på dommeren?!!!!!!! Nei, gud forby! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 altså dette er patetisk! du har fks Pl der bekcham ble hetset i flere år om sine utrorykter og legning! Ga FA noen bot til de slemme mennene som var fæææle mot becks? Du har Alexi lalas i Usa som ble mobbet for sin relgiøse tro. Så har du spillere som kvisvik som måtte slanke seg for å kunne spille kamper?? Gutten tjener fett på fotball og kan gå å legge seg hvis han blir lei seg! han har selv kommet i denne situasjonen med intervjuer me Wathne Vg og se og Hør. Må bare avslutte me å si at han er en god fotballspiller og har en glimrende venstrefot?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Jeg vil ha flere krasse reaksjoner! Ingen som melder seg ut? Må det lages et banner før man kan regne med to ukers underholdning? Er alle moralistene på hytta, eller synes dere det er greit å hetse den stakkars mannen som allerede ligger nede? Synes dere det er greit at en gjeng mennesker som liksom kom for å se fotball hetser en godlynt, rund og koselig kar fra fredrikstad for noe som ikke har med fotball å gjøre, eller er dere for feige til å si noe om det? Hvem skal ta ansvar? Tenk på barna! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 25. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2008 (endret) Jeg vil ha flere krasse reaksjoner! Ingen som melder seg ut? Må det lages et banner før man kan regne med to ukers underholdning? Er alle moralistene på hytta, eller synes dere det er greit å hetse den stakkars mannen som allerede ligger nede? Synes dere det er greit at en gjeng mennesker som liksom kom for å se fotball hetser en godlynt, rund og koselig kar fra fredrikstad for noe som ikke har med fotball å gjøre, eller er dere for feige til å si noe om det? Hvem skal ta ansvar? Tenk på barna! *gjesp* Jeg går heller ut og maler ett busskur (nei.. ikke tagge.. men male over taggingen) EDIT: om det blir fint nok kan kanskje Kvisvik sove der .. Endret 25. Juli 2008 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 La han dø! Dag ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Hvis Raymon blir sååå deppa for noe sånt, noe jeg betviler sterkt, ville det vært høyst spesielt. Dette er harmløst i forhold til hva han ellers kunne hørt fra tribunen. Jeg vet hva som er den eneste grunn til at FFK ikke spiller i slimfit-drakter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 han 4 dommeren må ha syke problemer,når visynger om at dommeren har solgt seg som en hore og linjemann er ræva. vill jo nesten mene at det er værre enn å disse en mann med litt økonomiske problemer. rett å slett patetisk å meldefra om dette til NFF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Han håper vel på å gjøre seg bemerket så han en gang i fremtiden får være linjemann eller kanskje til og med hoveddommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Teltet bør vel søkes og overleveres til Kvisvik med hele landets pressekorps invitert....Som en slags "unnskyldning" Du begynner vel å bli vant til å møte opp på døra til spillere nå?? Forslag til banner neste match ( med god hjelp fra plankehaugen til å male ) unskyld raymonn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Han håper vel på å gjøre seg bemerket så han en gang i fremtiden får være linjemann eller kanskje til og med hoveddommer. han er for feit for dommer yrket, onde tunger vill ha det til at raymond bruker alle pengene sine på mcern i sarpsborg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Registrere seg for å kommentere at dette var lavmål er jo bare genialt.... tror nok alle her inne blir meget såret over å miste sine mest lojale Stabæk supportere. *snufs* Hele saken viser vel bare at gutta som synger blir hørt, det er jo bare knallbra Gøy med liv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Virker ikke som det er seriøse voksene personer som driver denne supporterklubben. Der har du nok rett, de seriøse voksne driver korps. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Han håper vel på å gjøre seg bemerket så han en gang i fremtiden får være linjemann eller kanskje til og med hoveddommer. han er for feit for dommer yrket, onde tunger vill ha det til at raymond bruker alle pengene sine på mcern i sarpsborg Ehm, jeg snakket om fjerdedommeren som presterte å rapportere inn hendelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 *gjesp* Jeg går heller ut og maler ett busskur (nei.. ikke tagge.. men male over taggingen) EDIT: om det blir fint nok kan kanskje Kvisvik sove der .. Til info er jeg nå ferdig med å male busskuret .. Det ble fint nok til at Kvisvik kan bo der. Det er tilogmed stort nok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 *gjesp* Jeg går heller ut og maler ett busskur (nei.. ikke tagge.. men male over taggingen) EDIT: om det blir fint nok kan kanskje Kvisvik sove der .. Til info er jeg nå ferdig med å male busskuret .. Det ble fint nok til at Kvisvik kan bo der. Det er tilogmed stort nok Vil du virkelig ha en kvisvik boende i busskuret ditt er vel heller spørsmålet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 *gjesp* Jeg går heller ut og maler ett busskur (nei.. ikke tagge.. men male over taggingen) EDIT: om det blir fint nok kan kanskje Kvisvik sove der .. Til info er jeg nå ferdig med å male busskuret .. Det ble fint nok til at Kvisvik kan bo der. Det er tilogmed stort nok Hadde det bare vært en pølsebod... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
carmaa 1 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Hva med å gi han en kebabvogn? Da får han tak over hodet og samtidig minsker vi sannsynligheten for at vi må spille mot han neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Bortsett fra at Kvisvik er et rotehue med penger - hva er ellers så galt med ham? Har alltid syntes at han var en morsom type. Men, nå skal liksom alle i SS mislike ham. Så tøft! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Bortsett fra at Kvisvik er et rotehue med penger - hva er ellers så galt med ham? Har alltid syntes at han var en morsom type. Men, nå skal liksom alle i SS mislike ham. Så tøft! jeg missliker ikke Kvisvik bare så det er sagt.... Forstår godt de som gjør det, han har forandra seg på veldig mange måter som spiller de siste åra. Det er jo ikke akuratt sånn at FFK skriker etter å gi gutten ny kontrakt heller. Tror heller det er flere utenfor SS enn innenfor som missliker han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Bortsett fra at Kvisvik er et rotehue med penger - hva er ellers så galt med ham? Har alltid syntes at han var en morsom type. Men, nå skal liksom alle i SS mislike ham. Så tøft! jeg missliker ikke Kvisvik bare så det er sagt.... Forstår godt de som gjør det, han har forandra seg på veldig mange måter som spiller de siste åra. Det er jo ikke akuratt sånn at FFK skriker etter å gi gutten ny kontrakt heller. Tror heller det er flere utenfor SS enn innenfor som missliker han Skal begynne å mobbe spillere som er på hell? Hvorfor? Fordi de ikke er en trussel lenger? Tror du FFK lar være å gi ham en ny kontrakt fordi de ikke liker ham? WOW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 26. Juli 2008 Del Skrevet 26. Juli 2008 nei det har helt sikkert noe å gjøre med at han vil ha langtidskontrakt og det vil ikke FFK gi han... har ikke fulgt nok med der. mobbe spillere? Det er vel det som diskuteres her, og hvorfor, er det ikke? "Fordi de ikke er en trussel lenger?" <---- forklar den er du snill.... Poenget mitt var vel heller at kvisvik har nok andre folk enn SS å tenke på når det kommer til folk som missliker han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 26. Juli 2008 Del Skrevet 26. Juli 2008 "Fordi de ikke er en trussel lenger?" <---- forklar den er du snill.... Fordi det eneste poenget med å mobbe spillere på motstanderlaget, er å forsøke å få de til å miste konsentrasjonen PÅ BANEN. Det er bare harry å mobbe noen som er på hell - og som ikke en gang får spille. God natt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 26. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 26. Juli 2008 (endret) Fordi det eneste poenget med å mobbe spillere på motstanderlaget, er å forsøke å få de til å miste konsentrasjonen PÅ BANEN. Det er bare harry å mobbe noen som er på hell - og som ikke en gang får spille. God natt! Takk. Men nå stiller jeg meg på siden der jeg ikke mener dette er mobbing. Til topic: Jeg skulle likt å lese VG sin definisjon av mobbing samt NFF sin om dette i det heletatt blir noe sak. Er jo bare å le av. Siden dette er arbeidsplassen til Raymond så passer vel kanskje denne fra arbeidstilsynet: Det er mobbing når en person gjentatte ganger og over tid utsettes for negative handlinger. SS sang vel gjentatte ganger *check* Det holdt vel på over tid ja *check* God Natt ja Edit:leifer trøtt.... Endret 26. Juli 2008 av VicViper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 26. Juli 2008 Del Skrevet 26. Juli 2008 Han håper vel på å gjøre seg bemerket så han en gang i fremtiden får være linjemann eller kanskje til og med hoveddommer. han er for feit for dommer yrket, onde tunger vill ha det til at raymond bruker alle pengene sine på mcern i sarpsborg Ehm, jeg snakket om fjerdedommeren som presterte å rapportere inn hendelsen. Kanskje ikke så rart at man ikke skjønte det. Stabæk har hatt han både som hoveddommer og assistentdommer i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 26. Juli 2008 Del Skrevet 26. Juli 2008 Ja, ja, mulig det, men hvis du leser posten før min så ser du at det var svar på at fjerdedommeren må ha syke problemer. Så får du tolke i hvilen som helst retning du selv føler for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Juli 2008 Del Skrevet 26. Juli 2008 Han håper vel på å gjøre seg bemerket så han en gang i fremtiden får være linjemann eller kanskje til og med hoveddommer. han er for feit for dommer yrket, onde tunger vill ha det til at raymond bruker alle pengene sine på mcern i sarpsborg Ehm, jeg snakket om fjerdedommeren som presterte å rapportere inn hendelsen. Kanskje ikke så rart at man ikke skjønte det. Stabæk har hatt han både som hoveddommer og assistentdommer i år. Og navnet er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 26. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 26. Juli 2008 (endret) Kristoffer Helgerud http://idrett.speaker.no/07/result.aspx?WC...amp;WCU=3658378 http://idrett.speaker.no/07/Organisation.a...amp;WCU=2745958 IKKE FOR Å RINGE HAM!!!!!!! Endret 26. Juli 2008 av andersmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå