Makka 10 Del Skrevet 19. Oktober 2003 Del Skrevet 19. Oktober 2003 Hello together, greetinx from Germany. 6:1 - congratulation. Yiah !!!!!!! I believe we can going to planing 4 the UEFA Cup next year. :wink: Thanx Stabæk ! See you Makka :twisted: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TOS 0 Del Skrevet 19. Oktober 2003 Del Skrevet 19. Oktober 2003 Hihihihihihihihihihihi. Dette føles godt! Stabæk 2 er sikra og. Deilig dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 19. Oktober 2003 Del Skrevet 19. Oktober 2003 hihihi...6:1 mot rbk... :mrgreen: fantastisk jobb av hele laget! takk til tom, peter, thomas og christian for målene deres! hadde gjerne vært på tribunen i kveld! håper det blir en medaljeplass til sesongslutt og at vi spiller uefa neste år! gleder meg og skal ha noen øl nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest eru Del Skrevet 19. Oktober 2003 Del Skrevet 19. Oktober 2003 Det er bare å riste oppgitt på hode, innse at gutta svikta, ta frem galgenhumoren og storsinnet og gratulere stabæksupporterne med tidenes oppvisning av ett bortelag på lerkendal, ikke siden 0-5 mot vif i 1984 har det gått så ille. nå skal jeg ut å drikke meg full så har jeg fylla til å bremse meg når galgenhumoren avtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg