Siempre Azul 186 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Dette er moro! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Lukter ny storseier nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 PF inn for Annan litt ut i omgangen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Åååååååå det er så deilig å være oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Sykt kult at mms fikk sitt første mål. Eller er det jeg som loker? Hans andre, scorte vel et mål for noen år tilbake, 2005? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Sykt kult at mms fikk sitt første mål. Eller er det jeg som loker? Hans andre, scorte vel et mål for noen år tilbake, 2005? Han scorte mot Fossum i cupen i 2005. 0-8. Første ligamål. Gratulerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Han lirket inn et mål på bakerste stolpe mot Fossum i 1. eller 2. runde i cup'en for noen år siden.. Første seriemål! Blir ikke så alt for ille å dra tilbake på jobb i morgen etter ferie nå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Noen som vet når kampen går i reprise på tv2sport? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 I morgen kl. 19.00, men da er man på 2. lagskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Jeg må si jeg er veldig imponert over Pontus Farnerud, han spilte jo knallbra, og det etter så kort tid! Defensiv maskin. Dette er deilig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Fantastisk at vi skårer fire mål selv om Daniel og Veigar ikke putter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Fantastisk at vi skårer fire mål selv om Daniel og Veigar ikke putter! Skulle ikke Daniel fått straffe i 86 minutt? For meg så det veldig ut som om han ble holdt kraftig i armen innenfor 16-meter. Noen som har sett situasjonen i reprise? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Fantastisk at vi skårer fire mål selv om Daniel og Veigar ikke putter! Skulle ikke Daniel fått straffe i 86 minutt? For meg så det veldig ut som om han ble holdt kraftig i armen innenfor 16-meter. Noen som har sett situasjonen i reprise? Ja det skulle vært straffe. Jeg så reprisen mange ganger og det var straffe,garantert .. Men alt i alt hadde ikke det mye å si! Grattis stabækgutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 deilig å se at laget scorer mål uten daniel og veigar! Unner Morten Målet. Sinnsyk bra stemning på tribunen idag, og veldig moro med karamba. Gleder meg til å se Pontus videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Første omgang er fantastisk, selvom jeg synes (faktisk) at vi skårer for få mål. Synes ikke Daniel spilte opp mot sitt best idag. Alan slet litt med sistetouchen, men hadde noen vannvittige nedtakninger og løp. Veigar er helt okei, men heller ikke fantastisk. Slik jeg ser det er det Annan som skal ha mye av æren for seieren. Så ingen feil! 2. omgang er daff! Eneste positive er Pontus og Henning og målet til Jon Inge som for meg kom rett ut av det blaa . Når det er sagt er nettop det å vinne på en dag man underpresterer kjennetegnet til et vinnerlag. dette var en kamp vi fint kunne vunnet 8-0, og det hadde smakt bedre. Men, men. To spennende kamper mot rosenborg og aalesund borte og deretter kamp mot Rennes i vente. Et tett program med mange kamper å se. Det er SLIK man vil ha det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 2. omgang er daff! Når det er sagt er nettop det å vinne på en dag man underpresterer kjennetegnet til et vinnerlag. dette var en kamp vi fint kunne vunnet 8-0, og det hadde smakt bedre. Men, men. 8-0? Slik seire inntreffer kanskje 0,01% (Albert?) av kampene i TL. Snakket noen om skyhøye forventninger? Synes overhodet ikke Stabæk underpresterer i dag. Putter tre raske, og kontrollerer stort sett kampen inn derfra. Possession må da ha vært nærmere 70% i Stabæks favør? B/G ligger lavt, til tross for at de trenger 3 mål for å ta poeng. Det sier det meste om hvor solide vi var i dag. Kan ikke forvente at man kjører over et lag når man leder 3-0 og kan kose seg inn med litt dribling og hepping... Mener jeg, i hvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Ble kanskje overivrig, men jeg er glad i å se målene renne inn. Noe vi fint kunne fått til igår. Men klart jeg er storfornøyd med 4-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Ble kanskje overivrig, men jeg er glad i å se målene renne inn. Noe vi fint kunne fått til igår. Men klart jeg er storfornøyd med 4-1 Stabæk hadde en uttelling på 0,44 i går, det er bedre enn snittet gjennom sesongen forøvrig. Så det var ikke så galt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BLAA bil 0 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Er det bare jeg som ble imponert av alle de fantastiske crossballene og nedtakene i går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Er det bare jeg som ble imponert av alle de fantastiske crossballene og nedtakene i går? Enig, jeg er også mektig imponert over Bjørnar. Han har virkelig funnet formen. Har noen pasninger som er meget bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Mulighet for å gjenoppleve herligheten på TV2Sport ca. nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Aspmyra 64 Del Skrevet 4. August 2008 (endret) Del Skrevet 4. August 2008 (endret) Helt klart en nedtur å se kampen i går, og jeg hadde heller foretrukket å vært på rekeparty hos noen trivelige bæringer istedenfor å se kampen. Kan vel ikke si noe på at vi gjorde denne kampen enkel for dere samtidig som at Stabæk spilte strålende fotball gjennom hele kampen. Når 3-0 kom så var jeg sikker på at vi skulle ta en Brann. Willis Forko, Per Verner Rønning, Stian Theting og (en ellers så solid) Mounir Hamoud var katastrofe i forsvaret. Midtbanen var seig og klarte aldri å bruke kantene ordentlig. Ble skuffet over Birkir Bjarnason og Christian Berg. Berg var ikke det defensive ankeret han bruker å være. Runar mistet ballen mye unødvendig og Jan-Derek, et kapittel med nord-norske gloser som ikke passer på trykk. Håvard Sakariassen gjør et friskt innhopp, men alt i alt var dette nok en katastrofekamp av Glimt (ala Brann 1-4, Viking 0-2, Fredrikstad 0-2, Lillestrøm 0-3). Det begynner å bli litt for mye slike kamper nå. Årsverste når jo nye høyder hver eneste bortekamp. Glimt har helt klart et bortebanekompleks, spesiellt på gress. Stabæk viser virkelig sambatakter til tider og rundspiller de gule, flaut å se på. Men godt å se en tropp som faktisk har et stabilt lag som fungerer hele tiden. Beklager hvis det ble for mye Glimt men Glimtforumet er nede, så tenkte jeg at her var det nærmeste man kom søndagens kamp. Endret 4. August 2008 av Aspmyra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Helt klart en nedtur å se kampen i går, og jeg hadde heller foretrukket å vært på rekeparty hos noen trivelige bæringer istedenfor å se kampen.Kan vel ikke si noe på at vi gjorde denne kampen enkel for dere samtidig som at Stabæk spilte strålende fotball gjennom hele kampen. Når 3-0 kom så var jeg sikker på at vi skulle ta en Brann. Willis Forko, Per Verner Rønning, Stian Theting og (en ellers så solid) Mounir Hamoud var katastrofe i forsvaret. Midtbanen var seig og klarte aldri å bruke kantene ordentlig. Ble skuffet over Birkir Bjarnason og Christian Berg. Berg var ikke det defensive ankeret han bruker å være. Runar mistet ballen mye unødvendig og Jan-Derek, et kapittel med nord-norske gloser som ikke passer på trykk. Håvard Sakariassen gjør et friskt innhopp, men alt i alt var dette nok en katastrofekamp av Glimt (ala Brann 1-4, Viking 0-2, Fredrikstad 0-2, Lillestrøm 0-3). Det begynner å bli litt for mye slike kamper nå. Årsverste når jo nye høyder hver eneste bortekamp. Glimt har helt klart et bortebanekompleks, spesiellt på gress. Stabæk viser virkelig sambatakter til tider og rundspiller de gule, flaut å se på. Men godt å se en tropp som faktisk har et stabilt lag som fungerer hele tiden. Beklager hvis det ble for mye Glimt men Glimtforumet er nede, så tenkte jeg at her var det nærmeste man kom søndagens kamp. Eggen sa vel i sin tid at det var som selvmord å regne å gå defensivt ut mot rosenborg på lerkendal. Nå er vi vel kanskje ikke like stabile som rosenborg var den gangen, men det skal godt gjøres å forsvare seg til poeng på nadderud for tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå