gwestlund 2 780 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 Høres ikke så dumt ut, med en tur inn til Paris. Mye godt å helle i seg der også. Sandra og jeg tenker hvertfall å ta dagen på onsdag i Paris, gidder ikke stresse til Rennes. Får nok tid til å se Rennes gjennom bunnen av et ølglass uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 Hva er navnet paa det hostellet jeg leste om? Hvilken dato er det folk har tenkt seg nedover. Regner med aa vaere i france den 25. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 18. August 2008 Del Skrevet 18. August 2008 Hotell bestilt! Gleder meg! Tar med videokameraet (watch out Kenneth). Filmen skal hete Rennes 08 og det skal BARE være supporterversjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 vi skal ankomme rennes onsdag ettermiddag (15.00-17.00), og vi reiser hjem fredag middag, med en liten stoppover i saint malo, amiens og gent, og vi skal være hjemme i hamburg søndag kveld. blir en skikkelig tur håper jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TERJE 0 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 Hei. Sitter her på en liten øy i middelhavet og leser om en liten tur til france. Fly og hotell er ikke noe problem, men jeg lurer litt på billetter til kampen? Er det bare og kjøpe i porten på stadion? Skål fra Mallorca T Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 Jeg jobber med saken, purret på Stabæk i går. Siden jeg ikke er noen kløpper i fransk så avventer jeg svar på henvendelsen fra Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 Jeg jobber med saken, purret på Stabæk i går. Siden jeg ikke er noen kløpper i fransk så avventer jeg svar på henvendelsen fra Stabæk. Jeg kan nevne at Brannsupporterne betalte 80 kroner for kampbilletten i Rennes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 Jeg jobber med saken, purret på Stabæk i går. Siden jeg ikke er noen kløpper i fransk så avventer jeg svar på henvendelsen fra Stabæk. Jeg kan nevne at Brannsupporterne betalte 80 kroner for kampbilletten i Rennes. Jeg har ikke spurt om pris, bare om hvordan man får kjøpt de rette billettene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
go-rohazon35 0 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 hello has all the supporters stabaek I am to support stade Rennes you think what of this match of it? good luck for this match Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 hello has all the supporters stabaek I am to support stade Rennes you think what of this match of it?good luck for this match Dette er vel et bevis på at engelskopplæringen i den franske skolen er mildt sagt mangelfull. Lommeparlører anbefales på turen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 hello has all the supporters stabaek I am to support stade Rennes you think what of this match of it?good luck for this match Hello. We think Rennes will win 5-0, since over half of our team are injured. We will have to play with young players in defence and in midfield, mainly boys around the age of 17-18. Good luck to you as well! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 hello has all the supporters stabaek I am to support stade Rennes you think what of this match of it?good luck for this match Dette er vel et bevis på at engelskopplæringen i den franske skolen er mildt sagt mangelfull. Lommeparlører anbefales på turen! hehe, har allerede hentet en gammel ordbok fra mora mi. ingen anelse hvordan man uttaler franske ord, men man kan jo vise fram boka (eller det spesielle ordet) til de franske menneskene man treffer/vil "snakke" med. heller mangelfull opplæring enn ingen opplæring! jeg er fornøyd med at noen av rennes supportere snakker og skriver engelsk, og er her på forumet. og så vidt jeg vet er rennes supportere ganske hyggelige også - viser tydelig at de er antirasistiske, er stort sett vennlige med gjestefans, og har ikke noe imot st.pauli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
go-rohazon35 0 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 hello has all the supporters stabaek I am to support stade Rennes you think what of this match of it?good luck for this match Dette er vel et bevis på at engelskopplæringen i den franske skolen er mildt sagt mangelfull. Lommeparlører anbefales på turen! ok but who are the casualties in your team? we will have surely our effective at complete Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
go-rohazon35 0 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 We fear many alanzinho it's a very good player. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 hello has all the supporters stabaek I am to support stade Rennes you think what of this match of it?good luck for this match Hello. We think Rennes will win 5-0, since over half of our team are injured. We will have to play with young players in defence and in midfield, mainly boys around the age of 17-18. Good luck to you as well! fy så slem du er, Anders! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 21. August 2008 (endret) Del Skrevet 21. August 2008 (endret) . Endret 21. August 2008 av J0han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Her gidder franskmenn å oppsøke forumet vårt og gjør det til og med på en hyggelig måte, så blir de bare møtt med tullprat. Så fint da! Akkurat som om det har noen betydning for kamputfallet om et par av supporterne deres tror vi sliter med skader. Virker jo som det er det enkelte driver med - "taktisk spill" for liksom å lure dem til å tro det skal bli en enkel kamp. Som om det skulle tjene noen hensikt. Er det så vanskelig å svare normalt når folk tar kontakt på en hyggelig måte og stiller helt ålreite spørsmål? Det spiller kanskje ingen stor rolle utover det at en og annen franskmann må få inntrykk av at Stabæk-supportere er noen merkelige skruller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 hello has all the supporters stabaek I am to support stade Rennes you think what of this match of it?good luck for this match Dette er vel et bevis på at engelskopplæringen i den franske skolen er mildt sagt mangelfull. Lommeparlører anbefales på turen! ok but who are the casualties in your team? we will have surely our effective at complete Hello! He is just pulling your leg! Our squad is as they say, fit as a fiddle, perhaps except for our right fullback - Jon Inge Høiland who had to forfeit the national game against Ireland this week. So you should expect us to field our best squad for the away game. As for the game - Our players ar bristeling with confidence at the moment. Were on a winning streak, and find ourselves quite comfortable at the top of the norwegian league table. In all modesty we are by far the best team in Norway at the moment, perhaps even rivaling FC Köbenhavn as the best side in all of Scandinavia. So hopefully we're going to be a tough challenge for Rennes. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Her gidder franskmenn å oppsøke forumet vårt og gjør det til og med på en hyggelig måte, så blir de bare møtt med tullprat. Så fint da! Akkurat som om det har noen betydning for kamputfallet om et par av supporterne deres tror vi sliter med skader. Virker jo som det er det enkelte driver med - "taktisk spill" for liksom å lure dem til å tro det skal bli en enkel kamp. Som om det skulle tjene noen hensikt. Er det så vanskelig å svare normalt når folk tar kontakt på en hyggelig måte og stiller helt ålreite spørsmål? Det spiller kanskje ingen stor rolle utover det at en og annen franskmann må få inntrykk av at Stabæk-supportere er noen merkelige skruller. Jeg legger meg paddeflat og gir deg samtidig et sesongkort i smileklubben.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
go-rohazon35 0 Del Skrevet 22. August 2008 Del Skrevet 22. August 2008 I think this match will be very tight and stabaek practice as a beautiful football it will be hard for rennes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 22. August 2008 Del Skrevet 22. August 2008 We'll for sure be there to support our guys! Do you have any recommendations to good pubs for us? Or maybe good places to eat? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
go-rohazon35 0 Del Skrevet 22. August 2008 Del Skrevet 22. August 2008 yes of course we have a hotel near the stadium or one can eat there and sleep.lthe price is not too high and the stadium has 150 meters of the stadium. the official site: http://www.campanile-rennes-ouest-cleunay.fr/fr/index.aspx the site is translate in english. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 24. August 2008 (endret) Del Skrevet 24. August 2008 (endret) Bestiller hotell i Rennes nå, har dere andre hotell i sentrum eller ved stadion? Lurer også på om det er fikset noen felles bar der nede ennå? Tog, lurt å bestille på forhånd? Endret 24. August 2008 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Det spøker for unge lovendes tur til Rennes. Har billett nedover med Norwegian torsdag 28/8 06.50 fra Gardermoen. Lander i Paris 09.15 Retur fra Paris fredag klokken 19.45 lander på Gardermoen 22.10 Har booket plass, og et stk bagasje. Billetten kan overdraes for 1500,- (Har gitt noe mer) Ta kontakt på PM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Bestiller hotell i Rennes nå, har dere andre hotell i sentrum eller ved stadion? Lurer også på om det er fikset noen felles bar der nede ennå? Tog, lurt å bestille på forhånd? De fleste bor vel i sentrum, men vi bestillte like ved stadion.. Gått opp litt i pris siden vi bestillte, men fortsatt veldig billig. http://www.hotell.com/pageDetails.do?viewT...ildrenPerRoom=0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Noen som har bestilt tog? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Har bestilt tog onsdag klokka 1705 til Rennes, og tilbake fredag klokka 1305. Så med andre ord tar vi noen timer i Paris før vi drar utover til Rennes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
go-rohazon35 0 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 for come to rennes you come to plane or train? you want a hotel near the stadium or in downtown? you want tickets for the match? I can do everything for you but they need you to tell me what you want Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Jeg har ikke spurt om pris, bare om hvordan man får kjøpt de rette billettene. Ikke meningen å mase, men det er to dager til de fleste reiser. Noe info om billetter enda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Noen som har bestilt tog? Jeg har satt opp tog fra Paris til Rennes, se tidligere post Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå