go-rohazon35 0 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 for reserve the train: http://www.voyages-sncf.com/leisure/fr/launch/home/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 er det noe info om billetter enda? Vurderer og dra men hadde vært greit og få vite om billetter først... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 er det noe info om billetter enda? Vurderer og dra men hadde vært greit og få vite om billetter først... Det står noe her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 er det noe info om billetter enda? Vurderer og dra men hadde vært greit og få vite om billetter først... Det står noe her takk.. da blirre tur nedover! Håper å møte de fleste der nede Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Noen som har bestilt tog? Jeg har satt opp tog fra Paris til Rennes, se tidligere post Det var ikke så lett det. Kommer jo bare til en fransk side, og skjønner ikke bære.. Vi er 3. som skal samme veien som deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Bestilte nettopp. Brukte den franske siden med litt hjelp fra en annen side. Prisen var gått opp til 52euro per pers en vei... Bestilte 1705 til Rennes og tilbake 1305 på fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Noen som har bestilt tog? Jeg har satt opp tog fra Paris til Rennes, se tidligere post Det var ikke så lett det. Kommer jo bare til en fransk side, og skjønner ikke bære.. Vi er 3. som skal samme veien som deg. Denne er på Engelsk. Selv kjøper jeg togbillettene når vi kommer til Paris. Gidder ikke låse meg fast til ett bestemt avreisetidspunkt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Noen som har bestilt tog? Jeg har satt opp tog fra Paris til Rennes, se tidligere post Det var ikke så lett det. Kommer jo bare til en fransk side, og skjønner ikke bære.. Vi er 3. som skal samme veien som deg. Denne er på Engelsk. Selv kjøper jeg togbillettene når vi kommer til Paris. Gidder ikke låse meg fast til ett bestemt avreisetidspunkt. Godt. Da tror jeg at jeg gjør det samme, så jeg ikke må stresse når jeg kommer til Paris, og evt. risikerer å miste toget. Betaler heller noen Euro mer, og det ser jo ut som det alltid går et tog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Ser ut som det går en del tog ja! Så tror det skal gå greit å kjøpe når man kommer ned. Noe samlingssted i rennes ennå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Det går alltid et tog. Det eneste man skal passe litt på er at det fortsatt er ferie i Europa, og TGV-togene er ofte fulle. Men det går nok helt fint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Sjekket her etter puber, hva med å forsøke o'connel's irish bar? Ligger hvertfall relativt sentralt, og er også sportsted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 Værvaslingen melder om bra vær. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. August 2008 Del Skrevet 25. August 2008 naar dere vet hvor vi samles kan dere sende sms til meg eller marcus? slum, du har mobil nummeret mitt? vi drar allerede i morgen, tar jo litt tid med bil, og om alt gaar bra ankommer vi rennes onsdag ettermiddag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maite Farnerud 0 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Bon voyage Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Hello... Min sommerferie her i USA nærmer seg slutten. Fire uker med gale Amerikanere får være nok. Jeg har forsøkt å følge Stabæk så godt jeg har kunnet og har da også fått sett noen kamper via internett. Spesielt første kampen mot Rennes, som tilfeldigvis var på bursdagen min, var en flott opplevelse til tross for begrenset båndbredde og ett Fransk bortemål som unektelig la en viss demper på festhumøret, men seier var da allikevel gave nok for meg og startskuddet på en heidundrende fest. Dessverre faller bortekampen på hjemreisedagen, så når guttene går ut på matten der nede så sitter jeg enten på flyet hjem eller på flyplassen i Nashville dersom været lager problemer for luftfarten, noe det ryktes om at kan skje om Fay orkanen lager for mye bråk på sin vei innover landet. Alt dette er kanskje litt uinteressant for dere andre her, men poenget mitt er at dette innebærer at jeg må gå i uvisshet om utfallet av denne viktige kampen helt til jeg ankommer Norge en gang på Fredag, så derfor ber jeg nå dere som reiser nedover å heie litt ekstra på vegne av meg, og ønsker selvsagt samtidig laget alt det beste i selve kampen. Klin til der nede slik at jeg kan reise med ro i både sjel og kropp i visshet om at alle dere andre blaa har full kontroll. Det eneste jeg kan gjøre nå er å reise hjem i Stabækdrakt og håpe at de vakre blå fargene vil minne fotballgudene der oppe i skyene om at det eneste riktige denne dagen er en blaa seier. Heia Stabæk! Always... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
go-rohazon35 0 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Bon voyage maite farnerud do you speak french? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Det er nok vel så lurt å ikke være helt bundet opp til et konkret tog, det kan bli bra med noen timer i Paris før man drar til Rennes. Noen som har bestilt tog? Jeg har satt opp tog fra Paris til Rennes, se tidligere post Det var ikke så lett det. Kommer jo bare til en fransk side, og skjønner ikke bære.. Vi er 3. som skal samme veien som deg. Denne er på Engelsk. Selv kjøper jeg togbillettene når vi kommer til Paris. Gidder ikke låse meg fast til ett bestemt avreisetidspunkt. Godt. Da tror jeg at jeg gjør det samme, så jeg ikke må stresse når jeg kommer til Paris, og evt. risikerer å miste toget. Betaler heller noen Euro mer, og det ser jo ut som det alltid går et tog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Billettene kjøpes i porten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 vi er på vei! jibbie! sees i rennes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
go-rohazon35 0 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 welcome to bretagne and rennes friends norvegian Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 26. August 2008 (endret) Del Skrevet 26. August 2008 (endret) Keep in mind that you won't be able to stay in bars after 1am. It's the law, they have to close. So if you're inside one of them, and that you're really thirsty, think about ordering your drinks around 00.30 because it happens that they don't sell anymore arond that time. Ser ut som det blir tidlige kvelder på oss.. Endret 26. August 2008 av Daniel B Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Bonne chance tout bleus! (Eller noe sånt ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Keep in mind that you won't be able to stay in bars after 1am. It's the law, they have to close. So if you're inside one of them, and that you're really thirsty, think about ordering your drinks around 00.30 because it happens that they don't sell anymore arond that time. Ser ut som det blir tidlige kvelder på oss.. Damn. Nach på hotellrommet til Slum!! Den som tier samtykker, og med litt flaks leser han ikke på forumet før vi drar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Keep in mind that you won't be able to stay in bars after 1am. It's the law, they have to close. So if you're inside one of them, and that you're really thirsty, think about ordering your drinks around 00.30 because it happens that they don't sell anymore arond that time. Ser ut som det blir tidlige kvelder på oss.. Damn. Nach på hotellrommet til Slum!! Den som tier samtykker, og med litt flaks leser han ikke på forumet før vi drar! De har vel uansett et større utvalg av vin på 7/11 enn det vi har på polet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Det er ihvertfall billigere - det norske vinmonopolet holder en meget høy standard i forhold til lokale "vinsjapper på hjørnet" i frankrike. Det sjarmerende med disse butikkene er at du kan møte opp med en tom plastdunk og få den fylt opp for noen skarve euro... vin rett ut av hageslangen til butikken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Det er ihvertfall billigere - det norske vinmonopolet holder en meget høy standard i forhold til lokale "vinsjapper på hjørnet" i frankrike. Det sjarmerende med disse butikkene er at du kan møte opp med en tom plastdunk og få den fylt opp for noen skarve euro... vin rett ut av hageslangen til butikken! Sant. Dvs. jeg tror på det. Jeg klarte ikke på tre eller fire forsøk å finne noe som inspirerte til slurk nummer to, men jeg trodde bare jeg var uheldig/inkompetent. Uansett skal nok ikke dette bli et problem for folk som er på vei hjem etter stengetid, da er man sjelden så kritisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maite Farnerud 0 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Bon voyage maite farnerud do you speak french? Not really. I've study French 2 years, in a school and institute, but...Mon français est très mauvais!!! Though I can read in French and understand quite things. More that in Norwegian sure!! Allez Stabaek!!!on va gagneeeeer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Dæven.. For en tid å stå opp på. Men det må til! Sees om ikke så lenge.. Ps: Hvis man leser litt videre står det også at det finnes puber som er oppe lenge, bare ikke de vanlige pubene. Så det ordner seg! SKÅL! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 God tur, alle sammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Keep in mind that you won't be able to stay in bars after 1am. It's the law, they have to close. So if you're inside one of them, and that you're really thirsty, think about ordering your drinks around 00.30 because it happens that they don't sell anymore arond that time. Ser ut som det blir tidlige kvelder på oss.. Damn. Nach på hotellrommet til Slum!! Den som tier samtykker, og med litt flaks leser han ikke på forumet før vi drar! Pass på å ikke sitte på airconditionanleggene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå