Slum 12 842 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 I Trondheim samles vi på Three Lions. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Litt usikker på om det har noe å si men Traore og Stadsgaard er jaffal ute Hepp, Det har det nok, Stadsgaard er den beste stopperen til RBK og Traore er etter min mening den beste av Afrikanerne deres så det er bare fint at de mangler... @ringo Antatt Rosenborg-lag: Rune Jarstein Roar Strand - Andreas Nordvik - Alejandro Lago - Roy Miller Marek Sapara - Vadim Demidov - Alexander Tettey - Per Ciljan Skjelbred Didier Konan - Steffen Iversen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 5. August 2008 (endret) Del Skrevet 5. August 2008 (endret) Jeg kommer til å kjøre oppover fra hamar onsdag morgen og ned igjen torsdag... Så hvis noen av en eller annen merkelig grunn skulle befinne seg på strekningen - og vil på kamp - er det bare å skrike ut!! Endret 5. August 2008 av Bjørn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Troppen: 1 Jon Knudsen 2 Niklas Sandberg 3 Jon Inge Høiland 4 Mike Kjølø 6 Tom Stenvoll 7 Henning Hauger 9 Christian Keller 10 Veigar Pall Gunnarsson 11 Daniel Nannskog 13 Pálmi Rafn Pálmason 15 Morten M. Skjønsberg 17 Pontus Farnerud 19 Johan Andersson 22 Iven Austbø 25 Alanzinho 26 Bjørnar Holmvik 29 Jan Tømmernes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Bør Tom eller Bjørnar starte på back? Skrives det ikke slik?: bæk jo og pub skrives pøbb, camping skrives kæmping men man gjør det ikke fordet. =P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Bør Tom eller Bjørnar starte på back? Skrives det ikke slik?: bæk jo og pub skrives pøbb, camping skrives kæmping men man gjør det ikke fordet. =P Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Når vil vi være framme i bekkestua? Med tanke på videre kollektivtrafikk derifra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Når vil vi være framme i bekkestua? Med tanke på videre kollektivtrafikk derifra. Du kjører jo med oss, gjør du ikke det? (9-seter + 5-seter) Da kan jeg sikkert bare svippe deg hjem. Så blir mor glad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 5. August 2008 (endret) Del Skrevet 5. August 2008 (endret) Når vil vi være framme i bekkestua? Med tanke på videre kollektivtrafikk derifra. Du kjører jo med oss, gjør du ikke det? (9-seter + 5-seter) Da kan jeg sikkert bare svippe deg hjem. Så blir mor glad. Den settes pris på. Det blir store bussen som kjører oppover altså? Endret 5. August 2008 av MortenK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 5. August 2008 (endret) Del Skrevet 5. August 2008 (endret) nå har du ødelagt kvelden min, Stabæklars, for jeg sitter å grubler på hva du mener. Endret 5. August 2008 av s-simen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Når vil vi være framme i bekkestua? Med tanke på videre kollektivtrafikk derifra. Du kjører jo med oss, gjør du ikke det? (9-seter + 5-seter) Da kan jeg sikkert bare svippe deg hjem. Så blir mor glad. Den settes pris på. Det blir store bussen som kjører oppover altså? Du kan sitte på med hvem du vil på vei opp, men av forsikringshensyn kjører jeg Fiesta 5-seter begge veier. Takk til Potter som redda 9-seteren i siste liten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 http://tv2sporten.no/fotball/england/article2114119.ece Hadde vært spennende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nestenkatastrofe 22 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 http://tv2sporten.no/fotball/england/article2114119.ece Hadde vært spennende. Hvorfor har de plassert dette under "England" - fulle på jobb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 http://tv2sporten.no/fotball/england/article2114119.ece Hadde vært spennende. Og hvem går da ut? Regner med at PF også skal inn, så da må vel JA ut? Forøvrig betryggende å se en 17-mannstropp der det vel egentlig bare er Tømmernes som er "stallfyll", de resterende er vel alle nært opp mot aktuelle for start 11eren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 tenker det samme. når vi også "mangler" Annan, E. Olsen og Stenersen i troppen begynner man å ane god bredde. blir spennende å se hvor lenge det varer. aka hvor mange forsvinner/leies ut igjen i dette vinduet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Knugarn 0 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Hei, blåfolk! Vi stiller med ny spiss på onsdag! http://fotball.adressa.no/webtv/?id=90670&...eter&page=0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 - Stabæk flere hakk bedre enn RBK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Liker absolutt ikke at Annan er ute mot RBK. Han er så utrolig viktig for å stabilisere midtbanen. Får håpe Farnerud innehar bare litt av de samme kvalitetene! Er usikker idag. Første mål vinner tror jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Hei, blåfolk! Vi stiller med ny spiss på onsdag! http://fotball.adressa.no/webtv/?id=90670&...eter&page=0 Han der så da betydelig bedre ut enn orginalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Hva er mulighetene for å kjøpe kampbillett på tv2sport ? Deres nettsider er direkte håpløse og umulig å finne frem på. (Og mitt TV2 sport abonnement ligger igjen i leiligheten.. ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Hva er mulighetene for å kjøpe kampbillett på tv2sport ? Deres nettsider er direkte håpløse og umulig å finne frem på. (Og mitt TV2 sport abonnement ligger igjen i leiligheten.. ) Kampbillett TV2 Sumo (webtv) er eneste mulighet, såvidt jeg vet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Hei, blåfolk! Vi stiller med ny spiss på onsdag! http://fotball.adressa.no/webtv/?id=90670&...eter&page=0 Sønn av en alkis? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Hei, blåfolk! Vi stiller med ny spiss på onsdag! http://fotball.adressa.no/webtv/?id=90670&...eter&page=0 Sønn av en alkis? og sønnesønn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 6. August 2008 (endret) Del Skrevet 6. August 2008 (endret) Hva er mulighetene for å kjøpe kampbillett på tv2sport ? Deres nettsider er direkte håpløse og umulig å finne frem på. (Og mitt TV2 sport abonnement ligger igjen i leiligheten.. ) Kampbillett TV2 Sumo (webtv) er eneste mulighet, såvidt jeg vet. Gå til TV2s Livesenter og klikk på kampen i listen til venstre, så er du i gang. Endret 6. August 2008 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Ser denne kampen på onkel blaa, blir en bra kveld med seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Det hadde vært såå digg med knusende sier idag, totalt overkjøring av RBK hadde vært magisk! Men 3 poeng er nok for meg Har troen på at vi hvert fall tar med oss 1 poeng hjem til Bærum! Forza Stabæk <3!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Syns vi er favoritter i denne kampen når vi er mer stabile en RBK og har et bedre Toppnivå inne og tror vi vinner, selvom det fort kan bli uavgjort, kanskje Stenvoll kommer inn å avgjør kampen med en goal hadde vært herlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Syns vi er favoritter i denne kampen når vi er mer stabile en RBK og har et bedre Toppnivå inne og tror vi vinner, selvom det fort kan bli uavgjort, kanskje Stenvoll kommer inn å avgjør kampen med en goal hadde vært herlig Vi burde være favoritter, men Rbk har bra spillere og spiller mot tippeligalederne så de er nok extra tente i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. August 2008 (endret) Del Skrevet 6. August 2008 (endret) Iflg Aftenposten skal vi spille 4-3-2 i dag: JK JIH-MMS-MK-BH PF-JA-Alan VPG-DN Det er greit nok at vi er bedre enn RBK, men vi trenger ikke å gi de noen fordeler. Regner med at CK tar hø midtbane Edit: FXTV setter DN på ve kant og VPG alene på topp. Morsomme oppstillinger i grunn Endret 6. August 2008 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 6. August 2008 (endret) Del Skrevet 6. August 2008 (endret) Iflg Aftenposten skal vi spille 4-3-2 i dag:JK JIH-MMS-MK-BH PF-JA-Alan VPG-DN Det er greit nok at vi er bedre enn RBK, men vi trenger ikke å gi de noen fordeler. Regner med at CK tar hø midtbane Edit: FXTV setter DN på ve kant og VPG alene på topp. Morsomme oppstillinger i grunn Vi starter vel med 11? Rbk: Jarstein Strand Lago Nordvik Miller Sappara Demidov Tettey Skjelbreid Konan Ivers Endret 6. August 2008 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå