Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er jeg stygg når jeg er trønder og sier STABÆK........ ALLTID - UANSETT ??? hehehehe

Alan er dritkul med den "riks-tv" sveisen ass

TUSEN HJERTELIG TAKK GUTTER........ jeg er en stolt blå trønder :D

Ikke i det hele tatt du har skjønt poenget, Stabæk har spilt finfotball i mange år, nå kommer resultatene:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror ikke vi kan forestille oss hvor viktig og symbolsk en slik seier er. Lerkendal er fremdeles bortebanen nummer 1. i norge. Og det å komme tilbake etter å ha ligget under på en keepertabbe er utrolig sterkt. Hadde troen, men mest på uavgjort. Vi er (litt) heldige og gode som klarer å ri dette i land. Sinnsykt deilig å hente første trepoenger på Lerkendal siden 04. Grattis alle sammen og takk alle gutta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke vi kan forestille oss hvor viktig og symbolsk en slik seier er. Lerkendal er fremdeles bortebanen nummer 1. i norge. Og det å komme tilbake etter å ha ligget under på en keepertabbe er utrolig sterkt. Hadde troen, men mest på uavgjort. Vi er (litt) heldige og gode som klarer å ri dette i land. Sinnsykt deilig å hente første trepoenger på Lerkendal siden 04. Grattis alle sammen og takk alle gutta!

Glem kampen 3 poeng er utrolig sterkt mot et Rbk som skulle hevne tapet mot Til.

En sterk seier, hyll alle gutta!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hamrén sa det vel ganske greit: Stabæk vant fortjent - det er alltid fortjent når man vinner - men Rosenborg tapte ufortjent. Virker som RBK får utrolig lite betalt denne sesongen. Ikke at jeg har sett dem i så veldig mange kamper, men inntrykket fra de kampene jeg har sett er at de "alltid" får med seg færre poeng enn kampbildet skulle tilsi.

Vi kan bare takke Alan for de tre poengene i dag. Var ikke mange andre som bidro i betydelig grad. Alt i alt var vi vel litt heldige, samtidig som Rosenborg ikke virker fryktelig farlige selv når de har innsats og tæl.

En ting som sikkert blir like upopulært som alltid: Tid for Iven til å stå neste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da runder jeg av en herlig kveld og kryper til køys med følgende sitat fra kjernens forum...

"Har aldig sett en spiller på Lerkendal som har rundlurt så mange spillere som Alanzinho, da inkl.CL

Helt enig med deg ang Roy Miller, han snubblet jo med ballen som en fyllesjuk sjømann.."

God natt folkens!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste skår i gleden akkurat nå er at Tromsø scoret på overtid.

Det er bare et lite minus. Vi har tatt 3 poeng i en kamp vi må forvente å få 0. De tok 3 poeng de må forvente å ta. Så vi kommer uansett ut positivt av dette. Dessuten gikk kampen mellom Godset og Viking vår vei med tanke på cupen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste skår i gleden akkurat nå er at Tromsø scoret på overtid.

Det er bare et lite minus. Vi har tatt 3 poeng i en kamp vi må forvente å få 0. De tok 3 poeng de må forvente å ta. Så vi kommer uansett ut positivt av dette. Dessuten gikk kampen mellom Godset og Viking vår vei med tanke på cupen.

Og i neste runde møtes FFK og TIL. Da blir det, avhengig av om vi presterer mot Aafk, ett lag mindre rett i ryggen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å være helt ærlig, ble jeg overrasket da Alan og Veigar snudde kampen. Kampbildet lignet mye på tidligere bortekamper hvor det har blitt tap(VIF i år, LSK (cupen), RBK og Lyn). Stabæk-spillerne har til tider blitt presset bakover, og mye av luften har gått ut av det offensive spillet. RBK gjorde Stabæk passive ved aggressiv spillestil. Mulig jeg er litt i overkant positiv nå, men jeg føler gutta har brutt en viktig barriere. Dette gjelder både ved å slå RBK borte, noe som har vært et problem etter opprykket. Men viktigst er det at de snudde en kamp hvor de til tider fikk til lite på grunn av en aggressiv mostander. Deilig at Veigar ikke ga opp, men fortsatte å prøve selv om de lå under.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i neste runde møtes FFK og TIL. Da blir det, avhengig av om vi presterer mot Aafk, ett lag mindre rett i ryggen.

..eller to. En uavgjort i den kampen samtidig som vi får med oss 3 p ville vært supert ;)

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sjekket dette opp, men er ikke dette årets første Tippeligaseier uten Annan?

At det i tillegg gjøres mot Rosenborg på Lerkendal, etter å ha ligget under i 60 min, tyder på styrke og bredde i laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sjekket dette opp, men er ikke dette årets første Tippeligaseier uten Annan?

At det i tillegg gjøres mot Rosenborg på Lerkendal, etter å ha ligget under i 60 min, tyder på styrke og bredde i laget!

Fredrikstad, borte og hjemme gikk i alle fall uten Annan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt syk følelse å se de målene gå inn!

Dere som mener Iven bør stå, så dere han sist mot Godset2? Var vel ikke akkurat veldig imponerende.. Jon hadde vel et par matchvinnerredninger og;)

Når går kampen i rep på tv2sport?

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv med den tabben til Jon er jeg tryggere på han enn Iven.. Iven gjorde jo to brølere av nærmest tilsvarende kvalitet mot Godset 2, selv om bare en av dem resulterte i scoring. Så lenge Iven også virker rusten synes jeg vi skal fortsette å satse på den som jevnt over har vært best i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er greit fornøyd med at det var Jon som stod på sjansen til Sapara på slutten... Der tok han igjen for målet - og den redningen var høy klasse!!!

Keller gjorde forøvrig en helt sinnsyk innsats da rosenborg jaget utligning. Vant ALT av dueller og var overalt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon fikk 4 på Stikkabørsen.. Fortjente vel hvertfall en 5er. Forøvrig fikk Pontus dårligst med 3'er og Alan best med 7.

Alan fikk vel 9 i papirutgaven til Dagbla

Bjørnar fikk også 4 i Stikka, det er jeg ikke enig i!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon fikk 4 på Stikkabørsen.. Fortjente vel hvertfall en 5er. Forøvrig fikk Pontus dårligst med 3'er og Alan best med 7.

Alan fikk vel 9 i papirutgaven til Dagbla

Bjørnar fikk også 4 i Stikka, det er jeg ikke enig i!

Er ikke enig det jeg heller. Han var godt til og komme inn og hjelpe stopperne inne i 16-meteren, men han slet voldsomt på kanten mot gammern Strand. Han kom vel til innlegg eller forbi nesten hver gang. Er vel det de i Stikka også så da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: RBK-Stabæk
  • Opprett ny...