Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men tusen takk for støtten og giverlysten for å ordne sesongkort for meg. Jeg klarer bare ikke si ja, for jeg er generelt dårlig på å ta imot gaver. Lommeboka sier ja, hjertet sier nei ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan sette over penger til SS konto jeg...så kan heller de gi det til Jonas..så får folk som er keen på å være med på spleiselaget sette over senere til meg når vi vet hvor mange vi er og hvor mye det blir på hvert hode..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. PerS

2. Hantro76

3. Anders C

4. mharl

5. petterls

6. Slum

7. Øyvind

8. frilin

9. Dennis Iliohans leggskinn

10. loudness

11. helehus

12. Jan Fredrik

13. alltidblaa

Bra spleiselag det! Kjør på, og send PM med kontonr til de 12 andre. :)

1350 delt på 13 er 104 spenn. (er Jonas medlem fra før blir det bare 92,50)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte bare å betale inn til $ sin konto, så får de på alltidblaa sin liste en mld. med mitt kontonr. Og eterhvert betaler inn 104 eller 92,50.

Aha, nå forstår jeg.

Du legger ut for alle. Da er jeg med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Jonas sesongkort bestilt. Satt over 1350 nå, så de kommer vel ikke før på Mandag hvis det er en annen bank enn DnB Nor. Skal sende mld til alle som har meldt seg så håper jeg dette går i orden!

EDIT: Kan man sende fellesmld på forumet?

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle dere som har bidratt til at jeg får et sesongkort løpet av neste uke! Ser virkelig fram til å møte dere på Stabæks kamper og skal bidra på tribunen så lenge stemmebåndet og spensten tillater det. Er dessverre veldig dårlig på å ta i mot gaver og slikt så jeg vil prøve å takke på andre måter. Takk igjen i hvertfall, dette er noe jeg kommer til å huske for alltid!

Mvh

Jonas :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Sesongkortholdere
  • Opprett ny...