Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var på Lerkendal i går, og jeg må bare si: GRATULERER!! Det var en sinnsyk oppvisning i effektiv og herlig angrepsfotball, med solid defensiv organisering i tillegg. Håper for all del dere klarer å beholde spillerne til neste sesong, for da skal RBK få match til døra.

Ydmyk hilsen fra Rosenborg-supporter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Litt flaks også, men mye dyktighet. Stabæk som vår største utfordrer neste år, det lar seg høre, heller dere enn MFK, LSK og Viking.

Så får vi heller prøve oss på å ta en Double som trøst.

Double? Er ikke det å vinne nm-gull i både bandy og fotball på en sesong? Lykke til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi elsker Stabæk gjør vi, vi elsker Stabæk, gjør vi, vi elsker Stabæk gjør vi...Åååååååååååååååååååååååååååå STABÆK ELSKER VI!!!!! Vi elsker Stabæk gjør vi, vi elsker Stabæk, gjør vi, vi elsker Stabæk gjør vi...Åååååååååååååååååååååååååååå STABÆK ELSKER VI!!!!!Vi elsker Stabæk gjør vi, vi elsker Stabæk, gjør vi, vi elsker Stabæk gjør vi...Åååååååååååååååååååååååååååå STABÆK ELSKER VI!!!!!Vi elsker Stabæk gjør vi, vi elsker Stabæk, gjør vi, vi elsker Stabæk gjør vi...Åååååååååååååååååååååååååååå STABÆK ELSKER VI!!!!!Vi elsker Stabæk gjør vi, vi elsker Stabæk, gjør vi, vi elsker Stabæk gjør vi...Åååååååååååååååååååååååååååå STABÆK ELSKER VI!!!!!Vi elsker Stabæk gjør vi, vi elsker Stabæk, gjør vi, vi elsker Stabæk gjør vi...Åååååååååååååååååååååååååååå STABÆK ELSKER VI!!!!!

Tusen Takk til absolutt alle i Stabæk familien for en fotballopplevelse som jeg allerede gleder meg til å fortelle oldebarna mine om!!!

Helt rått!! Aldri vært gladere etter en Stabæk kamp med unntak av 98!

Vi MÅ finne på en hyllest til klubben vår før Aalesund kampen! Sang, banner, whatever! Dette resultatet kommer til å stå seg i 20 år til, Minst!

Tror ikke det er mulig å fatte helt hvor sykt resultat det er å vinne 6-1 på Lerkendal, og seriemestere mange runder før slutt har Rosenborg vært, mange, mange ganger før uten å ha blitt Grisa av motstanderen!

Gjenstår bare å si takk til sympatiske trøndere som vet å verdsette den jubelfotballen som ble spillt av begge lag igår og som viser storsinn og gratulerer oss med dagen! Thank you!

What a day!

:D:D:D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Gratulerer Stabæk
  • Opprett ny...