apk 16 Del Skrevet 12. August 2008 Del Skrevet 12. August 2008 Palmi Palmason Palmi Palmason Palmi Palmason Palmason - Palmason mel: Professor Balthasar For oppfriskning av melodihukommelsen se http://www.youtube.com/watch?v=tB-zGFwLWcM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 12. August 2008 (endret) Del Skrevet 12. August 2008 (endret) Den sang vi "Pappa kjøper byen din" og "vet du hvem pappa er" osv på, etter RBK-tap borte i 06. Edit: mente brown girl, ikke den over. Palmi har vel fått sang? Endret 12. August 2008 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 12. August 2008 Del Skrevet 12. August 2008 Synes da fint vi kan bruke den låta vi har til Palmi allerede, er da ikke noe vits i å komme med enda fler. Og enig i at Yellow Submarine bør styres unna, går alt for rolig og kjedelig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 542 Del Skrevet 12. August 2008 Del Skrevet 12. August 2008 Personlig mener jeg den melodien bør styres fint unna. Boney M-låta eller yellow submarine? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 12. August 2008 Del Skrevet 12. August 2008 Og vi har jo også til Farnerud, litt gjenbruk skader ikke. Men vi trenger til Bjørnar, MMS og Henning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 14. August 2008 Del Skrevet 14. August 2008 Vi sang både sangen til palmi og farnerud i ålesund... foreslår at vi beholder de og satser på de lokale spillerne mms og henning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 14. August 2008 Del Skrevet 14. August 2008 Vi sang både sangen til palmi og farnerud i ålesund... foreslår at vi beholder de og satser på de lokale spillerne mms og henning. Kunne ikke vært mer enig! Et krampeaktig forslag til sang om MMS: Melodi: You are my Solskjaer Du er vår Morten Vår egen Morten Ditt hjerte banker, for klubben vår Og selv i motgang, så sprer du glede Du er vår i hundre år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 360 Del Skrevet 14. August 2008 Del Skrevet 14. August 2008 likte forslaget til MMS den får du min stemme på... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 14. August 2008 Del Skrevet 14. August 2008 Ikke akkurat spillersang, men finner ikke den andre posten.. Er det ikke på tide å få igang denne (nummer 2) sangen? Den er fet!! God link til melodi her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 14. August 2008 Del Skrevet 14. August 2008 Vi sang både sangen til palmi og farnerud i ålesund... foreslår at vi beholder de og satser på de lokale spillerne mms og henning. Kunne ikke vært mer enig! Et krampeaktig forslag til sang om MMS: Melodi: You are my Solskjaer Du er vår Morten Vår egen Morten Ditt hjerte banker, for klubben vår Og selv i motgang, så sprer du glede Du er vår i hundre år elsker den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 15. August 2008 (endret) Del Skrevet 15. August 2008 (endret) Forslag som tar noen fluer i en smekk: Mel: In Kommer Far (obs, innholdet kan virke støtende) Her er en mann, se hva han kan, ingen kan finte Morten Tom han er fet, lojalitet, potet av den gode sorten Har du fått sett på Henninggutten vår, Henning med ball, da vet du hva du får Bjørnar er flott, hans hjerte er blått, vi vet at han elsker Stabæk Endret 15. August 2008 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 360 Del Skrevet 10. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 10. Februar 2009 (endret) tenkte vis kobayashi signerer snart så har jeg sittet å tenkt fram en sang.,, synes selv den kan være noe å bruke... man bruker Umpa lumpa song fra charlie og sjokoladefabrikken: sangen går sånn her: Kobay kobay kobayashi japans stolthet det har jo vi. Kobay kobay kobayashi så kan man finne på flere vers vis det trengs.... men den er det i hvertfall ingen andre jeg vet om som bruker.... Endret 10. Februar 2009 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Hahaha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 tenkte vis kobasaki signerer snart så har jeg sittet å tenkt fram en sang.,, synes selv den kan være noe å bruke... man bruker Umpa lumpa song fra charlie og sjokoladefabrikken: sangen går sånn her: Koba koba Kobasaki japans stolthet det har jo vi. Koba koba kobasaki så kan man finne på flere vers vis det trengs.... men den er det i hvertfall ingen andre jeg vet om som bruker.... Kobasaki Kobayashi hvertfall Vet ikke helt hvor lett det er å lage trøkk med den melodien...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 360 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 tenkte vis kobasaki signerer snart så har jeg sittet å tenkt fram en sang.,, synes selv den kan være noe å bruke... man bruker Umpa lumpa song fra charlie og sjokoladefabrikken: sangen går sånn her: Koba koba Kobasaki japans stolthet det har jo vi. Koba koba kobasaki så kan man finne på flere vers vis det trengs.... men den er det i hvertfall ingen andre jeg vet om som bruker.... Kobasaki Kobayashi hvertfall Vet ikke helt hvor lett det er å lage trøkk med den melodien...? har endret navnet, skriveleif bare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 tenkte vis kobasaki signerer snart så har jeg sittet å tenkt fram en sang.,, synes selv den kan være noe å bruke... man bruker Umpa lumpa song fra charlie og sjokoladefabrikken: sangen går sånn her: Koba koba Kobasaki japans stolthet det har jo vi. Koba koba kobasaki så kan man finne på flere vers vis det trengs.... men den er det i hvertfall ingen andre jeg vet om som bruker.... Kobasaki Kobayashi hvertfall Vet ikke helt hvor lett det er å lage trøkk med den melodien...? Hehe...bra melodi Et relativt labert forslag til vers, men hvorfor ikke: Han kom fra Japan for å hjelpe oss, JA! (alle høyt) ta seriegull nok en gang skal vi, JA! han dribler og scorer, han er en helt, japans stolthet, ja det har vi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Hva med denne, etter melodien "Kombaya my lord" ( Ev. "Gi oss mål, stabæk!") Ko-ba-yaaaa-shi, Da-i-go Ko-ba-yaaaa-shi, Da-i-go Ko-ba-yaaaa-shi, Da-i-go Oh lord, han er god! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Hva med denne, etter melodien "Kombaya my lord" ( Ev. "Gi oss mål, stabæk!") Ko-ba-yaaaa-shi, Da-i-go Ko-ba-yaaaa-shi, Da-i-go Ko-ba-yaaaa-shi, Da-i-go Oh lord, han er god! Veldig bra - da er det bare aa fyre opp leierbaalet og holde hverandre i hendene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 11. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 11. Februar 2009 (endret) Hva med Koba, kobayashi Koba, kobayashi til denne: http://www.youtube.com/watch?v=FEHf4wa08uI haha lættis faktisk Endret 11. Februar 2009 av Spettet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 711 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 tenkte på koba, koba, koba, kobayashi koba, koba, koba, kobayashi koba, koba, koba, kobayashi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rasta 124 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Kan evt lage en versjon av en sang han kanskje drar kjensel på, foreslår innledningen på denne: (bytt ut Vamos Nippon med Vamos Daigo) ååååååå vamo Da-ai-gooooooo! Da-ai-Go! Da-ai-Go! vamo Da-ai-goooooooooo ååååååå vamo Da-ai-gooooooo! Da-ai-Go! Da-ai-Go! vamo Da-ai-goooooooooo ååååååå vamo Da-ai-gooooooo! Da-ai-Go! Da-ai-Go! vamo Da-ai-goooooooooo osv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 tenkte påkoba, koba, koba, kobayashi koba, koba, koba, kobayashi koba, koba, koba, kobayashi Tenkte jeg også på, men kanskje litt kjedelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Kan evt lage en versjon av en sang han kanskje drar kjensel på, foreslår innledningen på denne: (bytt ut Vamos Nippon med Vamos Daigo) ååååååå vamo Da-ai-gooooooo! Da-ai-Go! Da-ai-Go! vamo Da-ai-goooooooooo ååååååå vamo Da-ai-gooooooo! Da-ai-Go! Da-ai-Go! vamo Da-ai-goooooooooo ååååååå vamo Da-ai-gooooooo! Da-ai-Go! Da-ai-Go! vamo Da-ai-goooooooooo osv Jeg likte den:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 11. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 11. Februar 2009 (endret) Absolutt! Men Hoff, skal vi virkelig ha den som på Ifk kampen? HoffHoffHoffHoff osv. Endret 11. Februar 2009 av foxxyblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Absolutt! Men Hoff, skal vi virkelig ha den som på Ifk kampen? HoffHoffHoffHoff osv. NEI! Den var flau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Den Hoffsangen MÅ byttes ut.. Det var flaut ja. Ellers likte jeg forslaget til Rasta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bertie 0 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Hva med Koba, kobayashi Koba, kobayashi til denne: http://www.youtube.com/watch?v=FEHf4wa08uI haha lættis faktisk Genialt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Hva med Koba, kobayashiKoba, kobayashi til denne: http://www.youtube.com/watch?v=FEHf4wa08uI haha lættis faktisk Genialt! Hadde jo også gått med Daigo, Kobayashi? hvis det skulle vært den melodien... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bertie 0 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 Hva med Koba, kobayashiKoba, kobayashi til denne: http://www.youtube.com/watch?v=FEHf4wa08uI haha lættis faktisk Genialt! Hadde jo også gått med Daigo, Kobayashi? hvis det skulle vært den melodien... Ja, det hadde vel vært bedre.. Men mangler to ord vi kan synge på slutten (hvis denne sangen er aktuell) Daigo, Kobayashi Daigo, Kobayashi Daigo, Kobayashi (to stavelser, kanskje kjedelig med "Daigo" på nytt) Hva synes dere? Jeg synes som sagt denne sangen var genial Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 11. Februar 2009 Del Skrevet 11. Februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=g8HWyNhgFSQ...feature=related 1.35 ut i filmen: Sang for Hoff. Kan videreutvikles, men jeg har aldri hørt melodien i tippeligaen! Vi har Espen, Espen Hoff! La-la-la-la-la, La-la. Hoff(evnt. Espen, eller annet med 2 stavelser) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå