Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva med Koba, kobayashi

Koba, kobayashi

til denne: http://www.youtube.com/watch?v=FEHf4wa08uI

haha lættis faktisk

Genialt!

Hadde jo også gått med Daigo, Kobayashi? hvis det skulle vært den melodien...

Ja, det hadde vel vært bedre.. Men mangler to ord vi kan synge på slutten (hvis denne sangen er aktuell)

Daigo, Kobayashi

Daigo, Kobayashi

Daigo, Kobayashi

(to stavelser, kanskje kjedelig med "Daigo" på nytt)

Hva synes dere? Jeg synes som sagt denne sangen var genial :lol:

Den kan faktisk fungere hvis supporteriserer den xD

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Koba Koba Kobayashi" funket veldig bra i går syns jeg, er det den som blir den faste? :)

Og kan vi vær så, vær så snill begrave Pippi Langstrømpe-melodien en gang for alle? De andre Sha-la-la-sangene har i alle fall mulighet til å høres ok ut, Pippi blir BARE fyllerør og høres helt dust ut.

Her illustrert av barteklubben, lett akkompagnert av tromme for å gjøre den enda mer fantastisk:

Endret av are2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Koba Koba Kobayashi" funket veldig bra i går syns jeg, er det den som blir den faste? :)

Og kan vi vær så, vær så snill begrave Pippi Langstrømpe-melodien en gang for alle? De andre Sha-la-la-sangene har i alle fall mulighet til å høres ok ut, Pippi blir BARE fyllerør og høres helt dust ut.

Her illustrert av barteklubben, lett akkompagnert av tromme for å gjøre den enda mer fantastisk:

Nå er jeg absolutt ikke noe kreativ når det kommer til spillersanger og har ikke noe bedre å komme med selv, men det Kobayashi ropet og Espen Hoff ropet (Hoff HOFF hoff hoff eller noe) er skikkelig bedritent. Tom Stenvoll fortjener også noe bedre enn det han har nå så hvis det er noen kreative hjerner der ute som kunne komme med noen forslag hadde det vært topp! (Teit at den spilleren som har vært lengst i klubben skal ha det kjipeste ropet)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På "Koba, Koba, Kobayashi!" synes jeg det hadde passet med 2 klapp mellom hver gang vi repeterer. Dette passer veldig mye bedre inn, da det blir samme rytme som "I - A - Olsen, IA-Olsen, klappklapp". Ikke at jeg synes sangen er bra (likte den ikke...), den vil bare bli et hakk eller fem bedre. I tillegg må vi finne på en sang til Hoff snart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På "Koba, Koba, Kobayashi!" synes jeg det hadde passet med 2 klapp mellom hver gang vi repeterer. Dette passer veldig mye bedre inn, da det blir samme rytme som "I - A - Olsen, IA-Olsen, klappklapp". Ikke at jeg synes sangen er bra (likte den ikke...), den vil bare bli et hakk eller fem bedre. I tillegg må vi finne på en sang til Hoff snart!

Syns ikke det funka noe særlig, det ble lite trykk, tydlighet og alt for kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det funka noe særlig, det ble lite trykk, tydlighet og alt for kort.

Da er vi enige da ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen skal ikke bli prioritert før Tom, Morten, Henning, Daniel(ikke bare "det kan bare" etter brassesparkene), eller Christian!

Her skal helter hylles, gamle og nye - Alltid. Uansett!

Likte derfor at vi sang for Mike(slik som Man Utd og Babyface)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanskelig aa komme med sangforslag, siden det er som regel noen faa sjeler som velger hva de liker og drar igang det...

ikke noe negativt til forsangere eller de som drar i gang, forsangerene gjor en god jobb...

men sikkert mange som ikke gidder aa legge ut forslag i det hele tatt fordi de aldri gaar igjennom...

har provd selv endel ganger, men blir aldri noe av uansett saa gir opp...

vanskelig aa dra den igang selv da jeg bare desverre faar vaert paa sommerkamper eller feriehelger da man bor i polen.

synes den daigo hortes kjedelig ut paa tv...

synes fortsatt umpa lumpa sang melodien til daigo er bedre da, og ingen andre som har...

men opp til de som drar igang aa bedomme

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 år senere...

Istedenfor "Mikkel er gud, Mikkel er gud" osv. Er denne kanskje en mulighet?

ca. 49 sek ut i filmen: "Diskerud oåå, Diskerud oåå" eventuelt med "forgudningsarmer".

er ikke den veldig lik

"for dere vi synger vår sang, gang etter gang etter gang" ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Spillersanger
  • Opprett ny...