pauligirl 236 Del Skrevet 21. Oktober 2003 Del Skrevet 21. Oktober 2003 hva tror dere? får vi noen nye spillere neste år? kan jo ikke går videre med bare unggutter og noen erfarene spillere... har lest at brann tester massevis islendinger nå (to gutter fra hk som er bare 15 eller 16 ar gammel) og har allerede kjøpt ólafur fra grindavík. hva med stabæk? er de ikke interssert i unge spillere? vil de bare ha gode voksne spillere (men de er jo for dyrt...egentlig...hvis de kan score) ? til og med anderlecht tester en ung islending...ubegripelig hva de vil med en islending... hvem kunne dere tenke dere som nye spillere for stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. Oktober 2003 Del Skrevet 21. Oktober 2003 hvem kunne dere tenke dere som nye spillere for stabæk? Ihvertfall ingen fra Island... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. Oktober 2003 Del Skrevet 21. Oktober 2003 Hvem jeg kunne tenke meg, og hvem det er realistisk å kunne få tak i er nødvendigvis ikke det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Oktober 2003 Del Skrevet 21. Oktober 2003 jaja, jeg vet at det blir ingen fra island... :cry: men kanskje noen fra færøyene? :wink: @sexxes: du kan jo srive hvem du kunne tenke deg og hvem du tror er realistisk, da blir det mye mer diskusjons material... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jenssenc 0 Del Skrevet 22. Oktober 2003 Del Skrevet 22. Oktober 2003 Slik Stabæk spilte mot Rosenborg ser jeg helst at de ikke får noen forsterkninger til neste år......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 22. Oktober 2003 Del Skrevet 22. Oktober 2003 Hei og hå, Gaute har gått ut og sagt at vi skal ha en spiss og en venstrekant før neste seong. I tillegg føler meg ganske sikker på at Martin forsvinner i løpet av vinteren. Tar det som en KJEMPEBONUS om han blir! Men jeg har startet den mentale forberedelsen på at vi mister vår mest kjente spiller.... Uansett så har vi mange spennende spillere i vår egen stall som dersom de utvikler seg like bra til neste sesong, som de har gjort fra forrige til denne sesongen vil kunne bidra til at vi kanskje ikke trenger å hente så mange spillere likevel..... Tenker da først og fremst på Clausen, Skjønsberg og Poljac. En i hvert ledd.... vår fremtidige sentrallinje??? Vel, vel På toppen av min ønskeliste står Pierre Gallo fra Bryne. Offensiv midtbanespiller som er målfarlig og har mange assists. Kan også brukes på venstre flanke, dessuten er han ganske hurtig og så vidt jeg vet bosmanspiller. Av spisser som jeg synes vi bør se næremer på er Christian Johnsen fra Raufoss og Morten Moldskred i Aafk. Forsvinner Martin, bør vi se oss om etter en balansespiller på midtbanen også. Rangvald Soma har vært nevnt tidligere og er IMHO et godt alternativ, men kanskje ikke så veldig spennende.... Spørs om man ikke bør se til utlandet for å finne en evt. erstatter til Martin. Vi må ha en spiller som er god til å holde på ballen og har autoritet og kan skape ro i egene rekker når motstanderen presser. En god passningsfot og litt kreativitet skader det vel ikke å ha heller...... Blir vanskelig å finne!!!! Well, that's my 2 cents anyway..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg