Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Keller-Skjønsberg-Kjølø-Stenvoll

Er også enig i at Tom må starte. Han er som kjent veldig stor og sterk, og kommer til å skremme de unge Lynguttene til å gjøre feil etter feil. Kanskje han til og med dytter litt borti noen av de :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

The players will arrive with a chartered plane in the morning of the 27th, and they will travel back at the evening of the 28th. Don't know the exact times, and I don't know which hotel they are staying at either.

The majority of the supporters are travelling to Rennes at the morning of the 27th and going back in the evening of the 29th. You'll find us if you're going there, we'll color the city blue!

Thanks ;) I can't go this time, but if they follow in Uefa is possible that i'll go to a match. Specially if they come to Spain. Or maybe i'll go to Norway in April in 2009 some days :P

Blue is my favourite colour

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi stiller med følgende 11:

knudsen

Keller-Skjønsberg-Kjølø-Stenvoll

Andersson-Annan-Farnerud-Alan

Gunnarsson-Nannskog

Tror vi vinner denne med 2-0 etter en skikkelig slite kamp. :huh:

veldig riktig tippet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi slet litt med effektiviteten i dag. Synes igjen Nannskog er for mye på høyre med tanke på at han er (i allefall i min subjektive verden) er best når han kommer fra venstre.

Vi hadde nok av sjanser til å avgjøre men det endte enten i tverrligger eller like utenfor. Nå får vi bare satse på poengtap til våre nærmeste konkurrenter også slik at vi er ett steg nærmere gullet.

Omtale av kampen: http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/23/544550.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit resultat etter sjanser å dømme. En uavgjort i ny og ne må vi tåle, og ikke se oss blinde på rekord-jaget. Lyn er faktisk et godt lag, og spesielt de fire bak + Eddie Gustafsson gjorde jobben til bestått i dag, så da må vi ta med oss at vi iallefall fikk poeng på en relativt svak dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit resultat etter sjanser å dømme. En uavgjort i ny og ne må vi tåle, og ikke se oss blinde på rekord-jaget. Lyn er faktisk et godt lag, og spesielt de fire bak + Eddie Gustafsson gjorde jobben til bestått i dag, så da må vi ta med oss at vi iallefall fikk poeng på en relativt svak dag.

Etter den umiddelbare skuffelsen etter 1-1- vådeskuddet, er jeg enig. Jeg håper den ørfine mangelen på tenning/konsentrasjon - som skiller mål fra målsjanser - skyldes den kommende kampen mot Rennes. (Det har trolig blitt benektet i pressen allerede, men likevel...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, til deg som hadde med deg bjelle på hovis i dag. La være neste gang er du grei... Det har vi nok av på håndballkamper.

Av en eller annen grunn tviler jeg sterkt på at denne personen leser dette.

Ellers alltid interessant å lese børsene i avisen. Det er da man skjønner hvor lite peiling man har på denne sporten. Spillere jeg synes har vært bra for bunnkarakterer, og spillere jeg synes har vært ordinære får toppkarakterer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, til deg som hadde med deg bjelle på hovis i dag. La være neste gang er du grei... Det har vi nok av på håndballkamper.

Av en eller annen grunn tviler jeg sterkt på at denne personen leser dette.

Tviler på det jeg og, men det var a last act of a desperate man ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta manglet gnisten i går, vi var daffe der ute... Vi var stort sett på Lyn sin halvdel under hele kampen, men manglet bevegelse og gjennombruddskraft så det holdt. I tillegg var Lyn spillerne utrolig gode til å forsvare seg i går, løp konstant og forstyrret oss. Jeg er fornøyd med resultatet og 1 poeng er, forsåvidt, greit å ta med seg. Vi kunne fort gått på en smell med de stadige overgangene Lyn hadde, og tap og 3 poeng til Lyn hadde vært mye verre!

Lillestrøm neste!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta manglet gnisten i går, vi var daffe der ute... Vi var stort sett på Lyn sin halvdel under hele kampen, men manglet bevegelse og gjennombruddskraft så det holdt. I tillegg var Lyn spillerne utrolig gode til å forsvare seg i går, løp konstant og forstyrret oss. Jeg er fornøyd med resultatet og 1 poeng er, forsåvidt, greit å ta med seg. Vi kunne fort gått på en smell med de stadige overgangene Lyn hadde, og tap og 3 poeng til Lyn hadde vært mye verre!

Lillestrøm neste!

Daffe og daffe, synes mye av problemet var at samtidige løp alle kom i midten. Sjelden noen som kom løpenede på kanten klare til å få ball. Og selv ikke våre eminente teknikere klarer å drible seg gjennom den telefonkiosken med forsvarsspillere Lyn samla foran egen sekstenmeter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Lyn var gode på lørdag. De skapte en del fremover, og klarte i tillegg å nekte Daniel bakrom, de støtet hardt på Veigar og de ga lite rom til Alan. Dette gjorde at Annan ofte ble den som måtte sette i gang det offensive spillet, og det er jo tydelig at han ikke er god til den delen av spillet. Litt urovekkende at vi ikke får til mer med Pontus og Johan/Palmi, men vi får satse på at gutta finner igjen seiersmelodien raskt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Lyn var gode på lørdag. De skapte en del fremover, og klarte i tillegg å nekte Daniel bakrom, de støtet hardt på Veigar og de ga lite rom til Alan. Dette gjorde at Annan ofte ble den som måtte sette i gang det offensive spillet, og det er jo tydelig at han ikke er god til den delen av spillet. Litt urovekkende at vi ikke får til mer med Pontus og Johan/Palmi, men vi får satse på at gutta finner igjen seiersmelodien raskt.

Gutta var vel såpass mye bedre enn Lyn at det normalt ville ha blitt seier, men de fleste skuddene gikk akkurat på feil side av stolpen. Fortsetter de sånn blir det mange trepoengere videre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta var vel såpass mye bedre enn Lyn at det normalt ville ha blitt seier, men de fleste skuddene gikk akkurat på feil side av stolpen. Fortsetter de sånn blir det mange trepoengere videre...

Tja, Lyn kunne vel fort hatt et par mål til pause. I andre var vi bedre, men det ble ikke det helt store. Jeg tror det skyldes at Lyn klarte å stenge av for Annan slik at han måtte holde ballen mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, Lyn kunne vel fort hatt et par mål til pause. I andre var vi bedre, men det ble ikke det helt store. Jeg tror det skyldes at Lyn klarte å stenge av for Annan slik at han måtte holde ballen mye.

For all del, så mye som vi slapp til lyn var det helt greit med en baklengs, burde kanskje til og med vært en til, men vi produserte så mange sjanser at vi likevel burde vunnet (f.eks. 3-1 eller 4-2)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare rette en stor takk til mortimer (hvis du er den rettmessige stjeler av maskothode) for fantastisk underholdning under kampen! så den i trondheim på extra time med 2andre blaa og spymange rød\hvite og det var helt ubeskrivelig morsomt å se dere kødde med hodet, før bildet byttet til en ekstremt fortvilet ung mann som hadde mistet sitt og pratet med vaktene! fantastisk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare rette en stor takk til mortimer (hvis du er den rettmessige stjeler av maskothode) for fantastisk underholdning under kampen! så den i trondheim på extra time med 2andre blaa og spymange rød\hvite og det var helt ubeskrivelig morsomt å se dere kødde med hodet, før bildet byttet til en ekstremt fortvilet ung mann som hadde mistet sitt og pratet med vaktene! fantastisk

Når vi er inne på det, hvordan fikk dere tak i hodet på Lynus? Og hvordan endte det hele?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi er inne på det, hvordan fikk dere tak i hodet på Lynus? Og hvordan endte det hele?

Fare for at det var meg ja..

Hodet satt ikke akkurat limt til kroppen så det var jo bare å nappe det av, marsjere inn på ståfeltet å kaste det nedover mot msp og resten av folket...

Det store spørsmålet er ikke hvordan jeg fikk tak i hodet, men hvorfor denne "lynus" kom gående bak ståfeltet vårt og hvorfor han i det hele tatt hadde forvillet seg inn på nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hodet satt ikke akkurat limt til kroppen så det var jo bare å nappe det av, marsjere inn på ståfeltet å kaste det nedover mot msp og resten av folket...

Det store spørsmålet er ikke hvordan jeg fikk tak i hodet, men hvorfor denne "lynus" kom gående bak ståfeltet vårt og hvorfor han i det hele tatt hadde forvillet seg inn på nadderud.

Savner bilder her.... Noen som har?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja det kan man spørre seg om. Slik jeg husker Lynus sin arbeidsinnsats og ståpåvilje fra Ullevaall overrasker det veldig at han drar på så lange borteturer som til Nadderud. Grunnen til at han gikk bak ståfeltet vårt kan vel ha noe med at han gikk til feil inngang, men da han oppdaget det tenkte noe i retning av "ikke faen om jeg går rundt".

Hvordan var gubben inni? Lynus framstår som en utrolig desillusjonert og giddalaus maskot. Ser for meg inn innrøyka livstrøtt type. Prøvde han å få tak i hodet da du tok det? I så fall må du være en av få som har sett lynus løfte armene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Lyn
  • Opprett ny...