Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Med stor fare for aa virke litt sutrete ut i all gledesrusen rundt laget disse dagene har jeg stadig oftere tatt meg selv i aa ha tenkt foelgende tanke: Vil den nye bredden kunne skape litt kjip stemning innad i gruppa eller er den utelukkende positiv?

Naa som Janne begynner aa faa en bred tropp, forhaapentligvis enda bredere og mer slagkraftig tropp innenfor neste sesong ogsaa, lurer jeg paa om vi fort kan faa problemer innad i spillegruppa om vi ikke lar vaare "reserver" faa mer spilletid og sjanser fra start. Janne gjoer som kjent faa rokeringer paa et vinnende lag og dette har utvilsomt vaert en sukksessfaktor tidligere men jeg har tenkt med gru paa hvordan situasjonen i klubben vil bli med ytterligere "stjerne" forsterkninger neste aar som feks Hoff etc. Syntes jeg allerede med breden vi har naa ser at vi kan faa en kinkig situasjon dersom ikke Janne gjoer litt om paa sin filosofi og retter inn midbanen mer etter laget vi skal spille mot og ikke stiller med samme firer som sist kamp vi vant hver gang.

Noen meninger av andre rundt dette tema?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første tanke er at jeg driter litt i om noen gråter seg i søvn så lenge vi vinner.

Uansett er det ikke mange som berettiget kan mene de skal ha en plass på laget som ikke er der. Når (hvis?) Annan drar vil vi ha følgende som (etter min oppfatning) kan mene seg berettiget til en plass:

Jon

JIH, Mike, MMS, Bjørnar, Sandberg

Henning, Pontus, Alan, Keller, Johan A

DN, VPG

Burde gå an å holde disse rimelig happy?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste år blir det hardere kampprogram med 4 flere seriekamper. Det åpner for flere karantener og skader. Før sesongen så jeg ikke på dette som en fordel for Stabæk, som jeg nå mener har en av Norges bredeste og beste tropper. Får bare håpe at vi holder på de fleste spillerene gjennom vinteren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
En bred og blid tropp??
  • Opprett ny...