Jarlern 0 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 Bare for å ha sagt det, for en kveld!!!! Det som jeg som supporter er mest fornøyd med og som ikke mange andre supportere fra andre klubber i Skandinavia kan unne seg, er at jeg ikke er en smule nervøs hvis motstanderen scorer først. Har en "alt ordner seg feeling" Endelig er de nye på hugget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 Dette må jo være tidenes værste topic. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 17. August 2008 (endret) Del Skrevet 17. August 2008 (endret) Kanskje ikke en bra topic, men er enig i utspillet. Jeg blir ikke fullt så bekymret hvis det renner inn et baklengsmål i forhold til hva jeg ble før, har litt av den samme "alt ordner seg følelsen". Selv om det kanskje vipper litt mer mot "jeg vet at gutta kan klare dette!". Guttene våre har vist oss at de klarer å snu kamper før (RBK...), og i dag gjør de det igjen! Det er herlig å være blaa om dagen! Endret 17. August 2008 av Dancin' Devil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 891 Del Skrevet 18. August 2008 Del Skrevet 18. August 2008 Fikk faktisk en dårlig følelse da Godset scorte først i går jeg. Følte at vi maks kom til å klare 1-1, hvis vi var heldige. Heldigvis ble det ikke sånn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. August 2008 Del Skrevet 18. August 2008 Jeg får aldri god følelse når motstanderlaget scorer først. Men Stabæk under JJ har vist en enorm moral, og snudd en mengde kamper. Mot Lyn har vi sågår snudd 0-2 til seier to ganger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 18. August 2008 Del Skrevet 18. August 2008 Jeg får aldri god følelse når motstanderlaget scorer først. Men Stabæk under JJ har vist en enorm moral, og snudd en mengde kamper. Mot Lyn har vi sågår snudd 0-2 til seier to ganger. Hepp, Det avhenger litt av dagsformen har jeg inntrykk av. Slik som i går var jeg aldri i tvil om at vi kom til å dra det hele i land. Jeg synes vi har steinkontroll på kampen fra første til siste spark på ballen. Det er bare uflaks som hindrer oss fra å lede til pause. Du ser det på kropsspråket til spillerne, selv om spillet ikke går på skinner i den offensive tredjedelen av banen i første omgang, så er det aldri snakk om å gi opp. Selv Veigar rister av seg all julingen han får uten å gå sur. Da er det kun et spørsmål om tid før det snur til vår favør. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 18. August 2008 Del Skrevet 18. August 2008 Dette må jo være tidenes værste topic. Enig. Selv om nonsense-tråden "Alanzinho - En ulv i fåreklaer?" ikke var langt bak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 18. August 2008 Del Skrevet 18. August 2008 Dette må jo være tidenes værste topic. Enig. Selv om nonsense-tråden "Alanzinho - En ulv i fåreklaer?" ikke var langt bak. Var det han som mente vi skulle ditche Alan og hente Espen Børufsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 18. August 2008 Del Skrevet 18. August 2008 Ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jarlern 0 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 Dette må jo være tidenes værste topic. Sorry for at jeg trykket feil, men du er kanskje ikke supporter ettersom du bruker mer tid på å komentere de andre her innen enn å delta selv!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 Dette må jo være tidenes værste topic. Sorry for at jeg trykket feil, men du er kanskje ikke supporter ettersom du bruker mer tid på å komentere de andre her innen enn å delta selv!! Jeg tror neppe forumaktivitet er representativt for hvem som er god eller dårlig supporter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 20. August 2008 Del Skrevet 20. August 2008 Dette må jo være tidenes værste topic. Sorry for at jeg trykket feil, men du er kanskje ikke supporter ettersom du bruker mer tid på å komentere de andre her innen enn å delta selv!! Jeg tror neppe forumaktivitet er representativt for hvem som er god eller dårlig supporter. Det stemmer. Vi vet jo alle hvor dårlig supporter du er Henrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå