fexter 4 399 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Hva tror dere? Tror dere LSK skal reise seg eller tar Stabæk en lett seier? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Dette er en av de vanskeligste bortekampene. LSK er bra på det vi er svake på (dødballer og dueller foran begge mål og i lufta). Tabellsituasjonen vår tilsier at vi må/bør vinne, men lagenes form og ferdigheter og hjemmefordel LSK gjør at vi skal være fornøyd med uavgjort. Skulle gjerne hatt Espen Hoff til denne kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 I samme runde: AaFK-FFK Lyn-Tromsø TIL og AaFK som jeg ser på som de eneste realistiske utfordrerene til gullet skal ut i vanskelige bortekamper, og det vil ikke overraske meg om de avgir poeng. Dette vil gutta vite før kampen, da det er mandagskamp. Dersom resultatene i disse kampene går i vår favør er det en stor fordel, da jeg tror det vil være med å senke skuldrene på gutta litt, i stedenfor å heise de opp dersom vi har noen 1p bak før kampstart. LSK er definitivt ute etter revansje for utklassingen på Nadderud tidligere i år, og har en fordel av at Stabæk har midtukekamp. Ingen av lagene har vel spillere ute med karantener, skadesituasjonen er jeg ikke oppdatert på. Jeg vil ikke forvente et hjemmelag som legger seg bakpå. De vil nok forsøke å presse for å vise at de hører hjemme på toppen. Ser gjerne Sandberg i denne kampen, da jeg tror han har større duellstyrke enn mange andre blaa, er det noen som har sett han live som kan bekrefte/avkrefte dette? Videre blir det vel kanskje omrokeringer dersom det er slitne bein etter Rennes-kampen. Er alltid optimist og tror på seier og 6p-ledelse etter kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 LSK er definitivt ute etter revansje for utklassingen på Nadderud tidligere i år, og har en fordel av at Stabæk har midtukekamp. Lsk har også UEFA-kamp. Mot FCK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 I samme runde:AaFK-FFK Lyn-Tromsø TIL og AaFK som jeg ser på som de eneste realistiske utfordrerene til gullet *ler* Gikk det litt fort i svingene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 I samme runde:TIL og AaFK som jeg ser på som de eneste realistiske utfordrerene til gullet *ler* Gikk det litt fort i svingene? Nytter vel ikke å skylde på autokorrektur heller i en nettleser... AaFK har faktisk mulighet til å ta oss igjen på poeng, om de vinner resten og vi taper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 (lettere redigert:)I samme runde: AaFK-FFK Lyn-Tromsø TIL og FFK som jeg ser på som de eneste realistiske utfordrerene til gullet skal ut i vanskelige bortekamper, og det vil ikke overraske meg om de avgir poeng. Dette vil gutta vite før kampen, da det er mandagskamp. Dersom resultatene i disse kampene går i vår favør er det en stor fordel, da jeg tror det vil være med å senke skuldrene på gutta litt, i stedenfor å heise de opp dersom vi har noen 1p bak før kampstart. Er alltid optimist og tror på seier og 6p-ledelse etter kampen Tror også at både TIL og FFK gir fra seg poeng denne runden, men jeg tror ikke gutta våre vil være særlig påvirket den ene eller andre veien på mandag. De går ut på Åråsen og henter hjem tre poeng uansett. Føler meg bare sikrere og sikrere på jevnt gode nok prestasjoner fra dette laget (med unntak av kampen mot Rennes, hvor hva som helst kan skje). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Toppkamp Jeg har slettes ingen god følelse foran denne kampen. Kan tenke meg at kampen på torsdag kan ha en del så si. Vinner man fotballkamper, er det ikke noe problem å spille mange kamper. Taper man, kan imidlertid det tette programmet by på større problemer. Derfor vil selvsagt avansement (eller en god gjennomføring av Rennes- kampen) bety mye. Ser gjerne Farnerud og Annan sentralt med Stenvoll/Keller på høyreback/-midtbane. LSK vil sannsynligvis gå ut med aggressivt ballpress og mye fysiske dueller. Her er jeg redd Andersson raskt kan falle ut av kampen. Han kan være en god innbytter når tempoet faller utover i kampen dog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg skulle meget, meget gjerne sett Annan i den kampen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg skulle meget, meget gjerne sett Annan i den kampen.... Leieavtalen går vel ut på søndag, så da må noe skje snart. Håper Ingo & co ordner opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Synes Annan har falt litt i kvalitet etter sommeren, og særlig mot Lyn synes jeg han sinket spillet vårt mye (men det kan jo skyldes at Lyn var gode til å nekte ham raske en touch pasninger). Tror ikke vi blir så veldig svekket med f.eks. Pontus og Palmi sentralt på midten. Det viktige for oss blir uansett å unngå å spille på LSKs premisser, dvs lavt tempo, maks kjemping, mye hodedueller, dødballer osv. Klarer vi å få fart på ballen er vi mye bedre enn LSK, men det er ikke lett når de moser ballen opp til Occean/Sundgot hver gang de ser den. Har litt dårlig følelse for denne kampen, men vi må huske at vi er langt bedre i år enn vi noen gang har vært Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Vi er kanskje langt bedre i år enn tidligere (vi var dog veldig gode i -98 også!), men jeg synes ikke vi er noe bedre på defensiv dødball. Føler at lag vi møter til stadighet kommer til sine største sjanser på nettopp dødball, men det er vel vanskelig å komponere et fint spillende teknisk lag med luftstyrke... Har en dårlig følelse foran denne kampen og tror det blir ett poeng. Da FFK og Tromsø fort kan avgi poeng, er uavgjort uansett ikke så verst. Kom igjen nå Stabæk, gjør mine ord til skamme og ta tre poeng på Åråsen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg tror virkelig vi skal slite hardt mot LSK på bortebane, de har hatt en stigende formkurve, og Oliver Occean er målfarlig på de fleste situasjoner. Og hvem vet.. kanskje senioren ståle steensås får til noe han også.. Men jeg tror fortsatt vi ror den i land, med minst mulig margin, men det betyr ingenting så lenge det blir 3 poeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Synes Annan har falt litt i kvalitet etter sommeren, og særlig mot Lyn synes jeg han sinket spillet vårt mye (men det kan jo skyldes at Lyn var gode til å nekte ham raske en touch pasninger). Tror ikke vi blir så veldig svekket med f.eks. Pontus og Palmi sentralt på midten. Det viktige for oss blir uansett å unngå å spille på LSKs premisser, dvs lavt tempo, maks kjemping, mye hodedueller, dødballer osv. Klarer vi å få fart på ballen er vi mye bedre enn LSK, men det er ikke lett når de moser ballen opp til Occean/Sundgot hver gang de ser den. Har litt dårlig følelse for denne kampen, men vi må huske at vi er langt bedre i år enn vi noen gang har vært Problemet mot Lyn var etter min mening heller at Annan alt for ofte fikk ballen da vi var på vei fremover. Han er ingen utpreget spillskaper og har vel få, om noen, offensive bein i kroppen. Dermed stoppet spillet opp og Lyn fikk organisert seg bakover. Forskjellen fra tidligere var at Farnerud lå mye høyere opp i banen og kunne dermed ikke fordele ballene Annan vant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Hvordan er det med billetter på Åråsen? Ser at butikken har lagt ut for salg nå, kan vi kjøpe de, eller er det like greit å kjøpe på stadion som ved tidligere møter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Synes Annan har falt litt i kvalitet etter sommeren, og særlig mot Lyn synes jeg han sinket spillet vårt mye (men det kan jo skyldes at Lyn var gode til å nekte ham raske en touch pasninger). Tror ikke vi blir så veldig svekket med f.eks. Pontus og Palmi sentralt på midten. Det viktige for oss blir uansett å unngå å spille på LSKs premisser, dvs lavt tempo, maks kjemping, mye hodedueller, dødballer osv. Klarer vi å få fart på ballen er vi mye bedre enn LSK, men det er ikke lett når de moser ballen opp til Occean/Sundgot hver gang de ser den. Har litt dårlig følelse for denne kampen, men vi må huske at vi er langt bedre i år enn vi noen gang har vært Problemet mot Lyn var etter min mening heller at Annan alt for ofte fikk ballen da vi var på vei fremover. Han er ingen utpreget spillskaper og har vel få, om noen, offensive bein i kroppen. Dermed stoppet spillet opp og Lyn fikk organisert seg bakover. Forskjellen fra tidligere var at Farnerud lå mye høyere opp i banen og kunne dermed ikke fordele ballene Annan vant. Veldig enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Kan nok kjøpe på stadion, men kjekt å unngå verste køen da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Dette er en av de vanskeligste bortekampene. LSK er bra på det vi er svake på (dødballer og dueller foran begge mål og i lufta). Tabellsituasjonen vår tilsier at vi må/bør vinne, men lagenes form og ferdigheter og hjemmefordel LSK gjør at vi skal være fornøyd med uavgjort. Skulle gjerne hatt Espen Hoff til denne kampen... Lurer litt på hvordan du kommer frem til noe av det du skriver. Lagenes form og ferdigheter skulle vel klart være i favør av Stabæk. Riktignok er ikke Lillestrøm så ille som tidligere i sesongen, men resultatene siste kamper går fortsatt i Stabæks favør. Ferdighetsmessig er det vel liten tvil om at Stabæk er best. Hjemmefordelen skal jeg gi deg litt på, men ikke mer enn det. Derimot hadde det selvsagt vært greit å ha Hoff, men satser heller på at han er med på å senke Tromsø søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthr...2832&page=4 Kanarifansens kamptråd. De bruker som vanlig mest spalteplass på at vi filmer altfor mye, at fotball er en mannesport hvor alt skal være knallhardt (helst bakfra og med albuen kan jeg tenke meg), at vi har en sleip trener osv osv. Personlig syns jeg dette innlegget er spenstig: holmiz Senior Member Hjelp, skaff meg et liv! Medlem siden: Apr 2006 Sted: Bart City aka home of the Hjemmebrent Alder: 29 Meldinger: 2,287 Standard Stabæk er Østlandets svar på Hødd. Eneste forskjellen er disponibelt beløp på saldo er forskjellig, og kun utgjør et par ekstra nuller favør tegneserielaget fra ytterste Oslo vest, og tallet null ("0") ikke har noe å si til eller fra er er de like forhatte. At de ligger der de ligger på tabellen skyldes ene og alene at årets tippeliga er like ustabil Ingebrigt Steen Jensen uten lykkepiller, en egenskap årets liga forøvrig deler med veldig mange beboere i rekkehus med skyhøy fellesgjeld på denne (forhatte) siden av bompengeringen, der bomstasjoner blir ansett som arkitektonisk korrekt. Å høre "Shølølølølø - løllølø" fra gutter med lengre hår enn Mette-Marit og mer gel i håret enn Erik Solèr er mer enn slitsomt nok, men samtidig bør en jo ha litt sympati med vanskeligstilte gutter med langt hår og søtt pannebånd. Trolig er dette deres måte å formidle til omverdenen at de hadde en vanskelig oppvekst der pappa drakk og mamma slo mens hun stadig stod i med husets vaktmester, gjerne samtidig. Ikke min feil at store deler av "berget de faa" stadig drømte seg bort med erotiske tanker om pippi-langstrømpe og hesten hennes mens det blåste som værst hjemme. For meg holder det å begrunne min foraktelse med at Martine Møbelsønn en gang besudlet klubben, enda enklere blir det når kjeltringen Annnan fortsatt har på seg pysjamasen, eller når smålubne Veigar Fall atter en gang detter som en overfylt søplesekk med et skuespill som burde nomineres både til Amanda og Oscar, der han stirrer på dommeren med sine sørgmodige øyne samtidig som han forsøker å skjule dobbelthaka, vel vitende at hans armer flyr ukontrollert til alle kanter. Heldigvis er det ingen rikinger som vil sponse Hødd lenger, et eksempel mr. Steen Jensen ser ut til å etterfølge. Endelig. Kanskje "Shøløløløllølø" ropene i 2010 da er forbeholdt idretter som sprangridning, fekting og 100m frisørtime på kun en G&T? Det er lov å håpe, og jeg håper vi vinner 4-0, etter 2 mål av Metern (som går for toppscorer), Kippe og Otto - siste på straffe bare for å vise hvem som er sjef og uten behov for hårbånd. __________________ Hilsen Anders, eksilkanari med Hjertet i LSK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Ingen tvil om at formfetthyllene er halvfulle på KIWI Lillestrøm, nei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. August 2008 (endret) Del Skrevet 26. August 2008 (endret) Hvem er fjernest fra virkeligheten? Holmiz eller: Min stemme går til sistavbildede fordi settet faktisk finnes til dels. Endret 26. August 2008 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Gjør det ekstra deilig og vinne når man vet holmiz vil sitte gråtende tilbake på tribunen.. Eller, han har kanskje fått tildelt en av disse sosialboligene bak bortetribunen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Hvorfor er jeg ikke overrasket over at jeg leser følgende på forumet der? *Noen som husker da Riseth var frimerke på feigur fall-sutrersånn da han spilte i rbk? Det var virkelig konge, før ffs hadde fått ballen hadde riseth allerede rukket å gi ham et kakk på leggen, en lårhøne eller rett og slett dratt ham ned. Tror Riseth til og med presterte å stemple ham skikkelig før han skulle ta en dødball da dommeren hadde ryggen til. Helt vanvittig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Hvorfor er jeg ikke overrasket over at jeg leser følgende på forumet der? *Noen som husker da Riseth var frimerke på feigur fall-sutrersånn da han spilte i rbk? Det var virkelig konge, før ffs hadde fått ballen hadde riseth allerede rukket å gi ham et kakk på leggen, en lårhøne eller rett og slett dratt ham ned. Tror Riseth til og med presterte å stemple ham skikkelig før han skulle ta en dødball da dommeren hadde ryggen til. Helt vanvittig! Er så vannvittig glad for at jeg ikke heier på en klubb hvor slike ting applauderes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Lillestrøm ja... Ett litt merkelig sted der man valgte å iverta de vanskeligstilte ved å gi dem leilighet og gratisplasser til stadion når de bygde. De som er hakket mer vanskeligstilte har vært utenfor bygda å kjøpt seg fine merkeklær og kaller seg sportsklubbens fineste. Litt merkelig navnevalg da spillet lillestrøm står for, både på banen og på administrasjonsbiten neppe kan sees på som sport(slig). Det var litt av ett oppgjør da flisbyens krigere tok med seg flisa til fredrikstad fikk bank med planker og måtte dra tomhendt hjem igjen. (youtube) Desverre spilles fotballen i norge fortsatt etter fotballforbundet og fifa sine regler så lillestrøm har derfor blitt nektet å bytte ut de ordinære målene med målstolper som brukes i amerikansk fotball. Lillestrøm supporterne er utrolig kreative på "mobbe" fronten når de skal dra fram andre lags spillere, merkelig nok er det en halvfeit islending med dobbelthake, hengemave og fallesyke som i år leder poengstatestikken suverent. Ganske godt gjort med tanke på hvilket handicap det må være å bli sammenlignet med frank strandli. Det var i år de skulle vinne alt, men desverre har sesongen vært preget av uro på alle fronter med supportere som er uenig, trenerbyttet med viking fungerte ikke, fjøra fungerer ikke, spillerne fungerer ikke. Dessuten har andre lag nå endelig klart å knekke lsk koden. Spill langs bakken, ingen i LSK klarer å se ned. Disse kanarifuglene går med nesa høyt til værs, men frykt ikke, det er ikke fordi de føler seg overlegne. Nakken har rett og slett bare blitt sånn permanent etter at de har fulgt diverse kamper og treninger med lsk. Av mangel på andre inntekter har de startet opp produksjon av ostepop på stedet ved skedsmo. Det ryktes at bjørn helge riise, eller jeg må jo nesten lage ett kallenavn i lillestrøm stil her.... Det ryktes altså at bjørn svelge klyse har hatt ett par boxershortser med i spillet for at ostepoppen skulle få den riktige aromaen av lsk garderoben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 holmizSenior Member Hjelp, skaff meg et liv! Holmvik? Uansett, har vanskelig for å bli fornærmet av flytogungene, enhver supporterklubb som setter igjen drita medsupportere, og samtidig må sloss for å vise mandigheten sin blir ikke tatt seriøst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Hvorfor er jeg ikke overrasket over at jeg leser følgende på forumet der? *Noen som husker da Riseth var frimerke på feigur fall-sutrersånn da han spilte i rbk? Det var virkelig konge, før ffs hadde fått ballen hadde riseth allerede rukket å gi ham et kakk på leggen, en lårhøne eller rett og slett dratt ham ned. Tror Riseth til og med presterte å stemple ham skikkelig før han skulle ta en dødball da dommeren hadde ryggen til. Helt vanvittig! Er så vannvittig glad for at jeg ikke heier på en klubb hvor slike ting applauderes Enig. Takke meg til skikkelige tofots innhopp mot leggen til Eirik Bakke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Festlig med motstander-forum. Men der de fleste andre lags supportere har innsett at Stabæks LAG er det anntatt vanskeligste å spille mot, og forbereder seg dertil, virker det faktisk som Kanarifansen tror LSK er det anntatt beste laget pr. dags dato. Kampen mot Rennes (4 dager før!!!) brukes umotsatt som argument for at Stabæk nok vil være totalt utslitt før mandagskampen. At Stabæk spilte åtte kamper på rad med 3 og 4 dagers mellomrom i stort sett hele starten av august, og vant alle, virker fjernt for disse. Tygg litt på denne Kanari's; Det tar ikke stort mere tid å fly hjem fra Rennes enn det tar å fly hjem fra f.eks Tromsø, og skulle ikke et godt resultat i Frankrike kunne fungere som en motivasjons-boost? Kanarifansen skal ha for at de i utgangspunktet tenker på sitt eget lag, først og fremst. De skriver om hvilke spillere som bør spille hvor, for at deres eget lag skal være best mulig. Andre supporterforum har ofte en for defensiv holdning, der det kun fokuseres på Stabæks spillere, og hvordan disse skal stoppes. Hvorfor Kanarifansen har denne selvsentrerte holdningen vet jeg ikke, men det aner meg at det er et visst mindreverdighetskompleks som kommer til syne her. "Vi er kulest i gata, og dissa sossisene fra vestkanten har langt hår og pannebånd!". OK, kan sikkert stemme, utifra deres vinkling, men Stabæk har dobbelt så mange poeng som dere i år, og det synes vi er viktigere. Vi vinner medalje, dere vil med et par tap havne i nedrykksstriden igjen. Om dere fortsatt synes ølmage, grilldress og dårlig bleika hår er kulest, så vel bekomme! Kanarifansen er også veldig alene om å mene at Stabæk er et lag av skuespillere. Dette kommer såklart av disse to lagenes tidligere oppgjør, der det viser seg tydelig at Kippe, Occean, Sundgot og Riseth f.eks er for hardhendte for våre små teknikere. Hverken gule kort statistikker eller andre supportere viser noe tegn til at dette er en sannhet, så det får være Kanarifansens egne trøst. Skulle de mot formodning tape dette oppgjøret, så kan de fortsatt skylde på dette, fo det er iallefall ikke fordi Stabæk spilte best. De mener Stabæk ikke kan spille mot etablert forsvar. De mener LSK skal passe seg for å hive for mange i angrep. De mener Stabæs eneste kvalitet er gjennombruddshissighet og kontringer. Det refereres til kamper mot FFK som eksempel. Logikken? Vi vant 8-1 tilsammen i disse oppgjørene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Vel, hvis vi nå skal vende tilbake til å diskutere eget lag vi også, så må jeg si at jeg er spent på om Annan på ett eller annet vis kan fortsette i Stabæk i september også. Det begynner jo å bli rimelig få dager igjen til overgangsmarkedet stenger, så kanskje vi kan fortsette å leie ham - evt kjøpe ham, som det har vært snakk om tidligere. Tror han ville blitt utrolig viktig i kamper som den på åråsen. Mål klarer vi alltids å lage, men det er viktig med slike som kan stoppe en del før det kommer frem til midtstopperne/backene. Ellers sier vel mye av laget seg selv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Riise is back - skal vi bekymre oss om det ?http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=529197 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå