Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde forvillet meg til Danmark samme dag som Lillestrøm spilte der mot FCK.  Som den skap-islendingen jeg er, la jeg veien mot Hviids på hjørnet Kongens Nytorv og Strøget.  For å finne at der varmet fugla opp.  Edru som jeg (fortsatt) var trakk jeg meg pyntlig tilbake, og la ut på tokt for å finne en kro med Stabæk-Rennes på storskjerm.

Jeg klarte ikke det, men fikk etterhvert ganske mange øl innabords i forsøket.

Da jeg trodde vi var trygge, gikk jeg tilbake til Hviids, og tok ytterligere noen øl i vinstuens islandshjørne.  Og så kom fugla.  Slått og drita.  Til tross for min datters iherdige forsøk på å få meg unna, måtte jeg gratulere mine landsmenn med kampen.

Jeg klarte heller ikke å la være å nevne hvilket lag jeg støtter.  Utrolig nok startet disse taperne å snakke om hvor bra Stabæk er.  (I stedet for å banke meg...).  Så det er ikke noe tvil om at de frykter oss foran mandagens møte, en relativt ny følelse for den gjengen (nå har vel snart alle banket dem minst en gang i år, men likevel).

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bekymrer meg ikke for en halvskadet fyr som har spilt 2,5 kamp i år..

På togstasjonen er de innmari opptatt av at vårt tette kampprogram og slitasje på troppen. Om prestasjon kun avhenger av kamptetthet bør vi være meget bekymret for Bjørn Helge Riise :unsure:

Han kan jo også bli en avgjørende faktor for oss. Sånn som da han fikk det røde kortet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er jeg ikke overrasket over at jeg leser følgende på forumet der?

*Noen som husker da Riseth var frimerke på feigur fall-sutrersånn da han spilte i rbk? Det var virkelig konge, før ffs hadde fått ballen hadde riseth allerede rukket å gi ham et kakk på leggen, en lårhøne eller rett og slett dratt ham ned. Tror Riseth til og med presterte å stemple ham skikkelig før han skulle ta en dødball da dommeren hadde ryggen til. Helt vanvittig!

Haha så gjennomført innavl! Det er ikke humor engang, de syns det er tøft.. Jeg snakker av erfaring (bosatt i Traktor-land)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er imidlertid noen få på det forumet som klarer å holde seg seriøse. Canário melder at "verken Andresen, Fellus eller Riise er tilgjengelige til denne kampen, ifølge RB i dag."

Færre tilgjengelige spillere på motstanderlaget er alltid positivt. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning har jo ikke en gang fått innhopp de siste kampene, blir veldig overrasket hvis det ikke er Palmi...

Jeg håper på Henning. Synes det å tilsidesette Henning nå blir for dumt. Han har defensiv kvalitet som vi trenger både nå og i fremtiden. Håper Janne lar han få bygge opp kampformen så vi får sett han på fjorårsnivå igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning har jo ikke en gang fått innhopp de siste kampene, blir veldig overrasket hvis det ikke er Palmi...

Jeg håper på Henning. Synes det å tilsidesette Henning nå blir for dumt. Han har defensiv kvalitet som vi trenger både nå og i fremtiden. Håper Janne lar han få bygge opp kampformen så vi får sett han på fjorårsnivå igjen.

Jeg er også spent på midtbanen mot LSK.

Hauger spilte vel noe à la et defensivt anker i fjor. Fortsetter Farnerud som offensiv midt, nå i spann med Hauger? Eller blir det Farnerud - Palmason? Eller, kansje mer søkt: Farnerud - Andersson og Hauger eller Palmason som høyreving?

Det er selvsagt flere kombinasjonsmuligheter. Pleier det ikke å vaere noen insidere som gir antatt lagoppstilling dagen før...?

(Personlig regner jeg med - og håper på - Farnerud - Palmason.)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også spent på midtbanen mot LSK.

Hauger spilte vel noe à la et defensivt anker i fjor. Fortsetter Farnerud som offensiv midt, nå i spann med Hauger? Eller blir det Farnerud - Palmason? Eller, kansje mer søkt: Farnerud - Andersson og Hauger eller Palmason som høyreving?

Det er selvsagt flere kombinasjonsmuligheter. Pleier det ikke å vaere noen insidere som gir antatt lagoppstilling dagen før...?

(Personlig regner jeg med - og håper på - Farnerud - Palmason.)

Jeg håper aller mest på Annan og Farnerud (altså at overgangsryktene bare er humbug), men jeg tror vel mest på PF og PRP, jeg også. Henning må gjerne få 20 min mot slutten, men er nok ikke helt i toppform ennå.

Edit: ombestemme seg: aller mest håper jeg vel egentlig at vi skal klare å rundspille LSK uten Annan.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig regner jeg med - og håper på - Farnerud - Palmason.

Jeg håper aller mest på Annan og Farnerud (altså at overgangsryktene bare er humbug), men jeg tror vel mest på PF og PRP, jeg også. Henning må gjerne få 20 min mot slutten, men er nok ikke helt i toppform ennå.

Edit: ombestemme seg: aller mest håper jeg vel egentlig at vi skal klare å rundspille LSK uten Annan.

I den vaklende formen LSK er i nå, får vi tro det. Bra vi har fått inn to-metersmannen Sandberg i midtforsvaret. (Vel, han er "bare" 189 cm., to cm. høyere enn Pontus S.)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annan er ikke tilgjengelig i morgen med mindre leieavtalen forlenges, eller om han kjøpes. Kanskje like greit, da det sikkert er en del gule som hadde gjort det de kunne for å "ta han" som en revansje fra vårens kamp. Jo mer ampert det er på banen, jo større fordel LSK, så det er i grunn greit at Annan ikke spiller.

I og med at det er PRP som har kommet innpå de siste kampene, regner jeg med at han er i bedre kampform enn HH. Regner med PF/PRP på midten, men innhopp av Henning for å få han i kampform. Når alle 3 er skadefrie og i kampform tror jeg det er veldig jevnt om plassene, men tror nok at PF med sin erfaring plukkes først ut på laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troppen:

Jon

Niklas

Henning

Keller

Veigar

Daniel

Palmi

Ola

MMS

Gromstad

Pontus

Johan

Tommy S!!!!

Iven

Vegar

Alanzinho

Bjørnar

Tømmernes

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troppen:

Jon

Niklas

Henning

Keller

Veigar

Daniel

Palmi

Ola

MMS

Gromstad

Pontus

Johan

Tommy S!!!!

Iven

Vegar

Alanzinho

Bjørnar

Tømmernes

Kanskje vi får se gamle takter av "Assistkongen 2006".. :rolleyes: Tommy har vel mistet mye av tempoet etter 1. og 2.divisjons kamper det siste året.(?)Noen som har sett han Live?

Han er tross alt "bare" 31..

Uansett starter han vel som innbytter...

Endret av nr.25
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi får se gamle takter av "Assistkongen 2006".. :rolleyes: Tommy har vel mistet mye av tempoet etter 1. og 2.divisjons kamper det siste året.(?)Noen som har sett han Live?

Hørte fra en Sandefjordsupporter jeg kjenner at formkurven til Tommy har vært stigende utover sesongen, og at de gjerne skulle hatt han med lenger. Ikke det at jeg tror han får mye spilletid fremover, men en grei backup er han vel, også på v. back.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en dårlig følelse. Ingen av de nærmeste lagene bak oss vant, og vi kan rykke fra med seier. Det er gjerne et dårlig tegn.

Men jeg tar mer enn gjerne feil...

Jepp. Er passe pessimistisk idag jeg også

Jeg vil heller snu på det - ettersom verken FFK eller TIL "gjorde jobben sin", er ikke vi nødt til å gjøre det heller. Uavgjort i dag er helt greit, dette kan vi stort sett avgjøre med hjemmeseire, så kan bortepoeng betraktes som ren bonus...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli sykt nervøs jeg.. Ikke lett å være produktiv i dag.

Hepp,

Nei, fy f... det her er helt jæ...

3 poeng i dag kan bety at vi alt kan smelle korken etter kampen hjemme mot Ham-Kam 5. oktober...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli sykt nervøs jeg.. Ikke lett å være produktiv i dag.

Hepp,

Nei, fy f... det her er helt jæ...

3 poeng i dag kan bety at vi alt kan smelle korken etter kampen hjemme mot Ham-Kam 5. oktober...

@ringo

Følgende kan også skje:

Scenario 1:

Lørdag 18/10 slår vi Brann i Bergen.

Mandag 20/10 gir Tromsø bort poeng hjemme mot Molde, og vi kan ikke innhentes av noen lag = offisielt seriemester uten å spille kamp.

Scenario 2:

Vi tar fire strake seire, og FFK og TIL går på smell etter smell (maks to poeng på de neste tre rundene). Da er det avgjort med fire(!) runder igjen.

Scenario 3:

Personlig satser jeg på at vi drar det hjem i siste hjemmekamp - ikke fordi det er mot Vålerenga (det driter jeg i) - men fordi det da bare er å dra rett opp på Blaa etter kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ringo

Følgende kan også skje:

Scenario 1:

Lørdag 18/10 slår vi Brann i Bergen.

Mandag 20/10 gir Tromsø bort poeng hjemme mot Molde, og vi kan ikke innhentes av noen lag = offisielt seriemester uten å spille kamp.

Scenario 2:

Vi tar fire strake seire, og FFK og TIL går på smell etter smell (maks to poeng på de neste tre rundene). Da er det avgjort med fire(!) runder igjen.

Scenario 3:

Personlig satser jeg på at vi drar det hjem i siste hjemmekamp - ikke fordi det er mot Vålerenga (det driter jeg i) - men fordi det da bare er å dra rett opp på Blaa etter kamp.

Jeg satser på at vi drar det i land jeg... Hvor og når er likegyldig, så lenge vi klarer det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troppen:

Har sett han live 4 ganger i år, kan ikke si jeg er mektig imponert. Men formen hans har økt en liten grad ihvertfall, men langt under det nivået som må til for å starte mot LSK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
LSK - Stabæk
  • Opprett ny...