Øyvind 2 035 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Hvilket scenario må til for at vi tar gull med seier i Bergen? At vi vinner i dag og tar fler poeng enn FFK og Tromsø i de påfølgende 4. Samt at Glimt ikke tar 4 poeng eller mer enn oss i neste fire. Lyn ikke 6 osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Ser på Kanarifansens forum at det er dritredde for oss, og særlig Daniels løp i bakrom. Alt i alt bør vi vel ha en fair sjanse til i hvertfall ett poeng, noe som vel må være godkjent på en for oss ofta vanskelig arena. http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthr...2832&page=9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Har en god følelse. Gutta fikk prøvd seg mot et lag som spiller LSKsk men med gode tekniske ferdigheter på onsdag, og viste at de kan henge med. LSK når ikke Rennes til knærene og bør være overkommelig. Regner med at PRP/PF spiller på sentral midt, og er SVÆRT interessert i å vise at savnet av Annan allerede skal være glemt innen kl 9 i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Hvilket scenario må til for at vi tar gull med seier i Bergen? Leder vi med ca. 7 poeng når det gjenstår tre runder, tar vi gullet hjem med seier i Bergen. Med seier i dag kan jo ca. 7 poengs ledelse virke ganske sannsynlig om 4 runder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Hvor lang tid tar det å gå fra togstasjonen til stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Hvor lang tid tar det å gå fra togstasjonen til stadion? ca. 20 min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3753533.ece Sundgot sier han skal holde hendene langs siden, og Riise spiller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Herregud så sykt nervøs jeg er i dag. Dette tror jeg blir en fæl kamp.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Herregud så sykt nervøs jeg er i dag. Dette tror jeg blir en fæl kamp.... Typisk hadde vel vært om en LSK-spiller takler langtidsskade på en av gutta våre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Dette tror jeg blir en fæl kamp.... Som alltid på Åråsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 ALAN!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Satan! Ikke si at Pontus er ute og! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 hælvetes svarte drittmøkkalag!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Fordømte grsespillere! Tåler vi flere skader nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 og Moheli får lov å fortsette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. September 2008 (endret) Del Skrevet 1. September 2008 (endret) Jævlig irriterende at det ikke ble kort på Mouehli. Edit: Puh.. Ble nervøs der. Endret 1. September 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 At ikke dommeren slår ned og gir rødt med en gang på sånt grisespill er et under,alle vet stabæk er et teknisk lag,og det må dommerene i tippeligaen begynne og slå ned på fra 1 sekund! at ikke vi har flere skader er faktisk et lite mirakel vil jeg si! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Faen! Akkurat som forventa så overkjører tegneserielaget fra bensinstasjonen uten bensin men med korte pølser, de som holder til langt unna fornebu og heldigvis enda lengre unna oss. Dette er vondt, bare vondt. Stadig kan en høre kanari-fansen sine rop, hvordan de synger for hjemmelaget, og hvilket trøkk de lager, bare for å se at vi nå er tippeligaens mest evneveike lag. Trist. Jeg har sett poteter med bedre mottak enn det vi viser, jeg har også sett Stabæk langt mer evneveike enn i kveld. Allikevel velger jeg å gi terningkast på førsteomgang: Faen! Flink med ord, denne Holmiz på KFL-forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Dette er i overkant spennende innimellom......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 HÆLVETE! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 HÆLVETE! FAEN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Nå må de f*** begynne å jobbe! Spiller jo 4-2-4! Begynner de å jobbe og skru opp balltempo går det veien, men fortsetter de som nå er jeg redd det blir tap Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 annan är saknad idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 men för fan allan, spela bollen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 men för fan allan, spela bollen Noen ganger er det ret og slett ikke vanskelig å forstå at ikke de store utenlandske klubbene står i kø for å hente Alan..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Arghhh.. Hadde så lyst på seier i dag, men slik kampen utviklet seg burde vi kanskje være fornøyd. Et lyspunkt får være at jeg var strålende fornøyd med tingenes tilstand før helgen, og at situasjonen ikke har endret seg ift de andre gullkandidatene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Faen! Men Pontus var stor i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 landslagspausen kommer godt nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 4 kjempesjanser i 2.omg. lsk har 1 (+ offside'en).. Hadde fortjent 3 points i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå