Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Man skal jo i utgangspunktet ikke ønske noen andre mennesker noe vondt, men jeg må si at jeg ikke hadde hatt noe imot om Mouehli hadde pådratt seg en lei forkjølelse.

Eller om Riseth hadde fått noe grums på stemmebåndet.

Ellers var Farnerud og Sandberg praktfulle i dag. Og Keller selvfølgelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syntes også veigar til tider lider av gi opp syndrom, men asså det er bedre at vi synger de gode sangene for laget og ikke linjemann er ræva osv, er greit til enkelte tider, men å støtte laget hjelper så sykt mye mer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er iallefall fornøyd. det er alltid vanskelig på Årasen og på tross av LSKs parodi av en sesong så løfter de seg såklart mot oss og spiller sin hitil beste kamp. :angry:

En middels kamp av begge lag. Selv med elendig sesong må da LSK ha spilt bedre enn dette i år, eller..?

Nei!

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er iallefall fornøyd. det er alltid vanskelig på Årasen og på tross av LSKs parodi av en sesong så løfter de seg såklart mot oss og spiller sin hitil beste kamp. :angry:

En middels kamp av begge lag. Selv med elendig sesong må da LSK ha spilt bedre enn dette i år, eller..?

Nei!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes også veigar til tider lider av gi opp syndrom, men asså det er bedre at vi synger de gode sangene for laget og ikke linjemann er ræva osv, er greit til enkelte tider, men å støtte laget hjelper så sykt mye mer!

Helt helt enig! Synes faktisk vi har synger høyere når vi synger "møkkalag,møkkalag..." osv enn når vi synger for Stabæk.. Bør vel ikke være sånn.. Synes også det er veldig mange som hetser egne spillere under kampen, det blir også for dumt. Støtt gutta i 90min. så kan vi heller diskutere kampen etterpå..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øhh...fordi vi er serielederen. Dette er hva Rosenborg måtte leve med i 13+ år. Alle lag går til møtet med serielederen som til en cupfinale og gir absolutt alt. Get used to it. Det blåser på toppen. Dette er en kamp vi garantert hadde tapt før. I dag var det bare marginer som sto i veien for Alan-hattrick, og det i en kamp uten: Pontus, Jon Inge, Kjølø, Annan og Keller på uvant plass. Jeg er fornøyd med utfallet av dagens kamp, for ikke å snakke om resultatene til de andre lagene denne runden. Vi leder med fire poeng og møter godset hjemme i neste runde. Dette blir bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kunne fort vunnet 1-3 i dag eller tapt 2-1... synes ikke vi kan slakte det offensive spillet, vi skaper mange 100% sjanser og det er ganske bra på bortebane. Har vært noen kamper i år hvor vi har skapt få sjanser, men likevel vunnet. Vi sliter til tider, samtidig som Lillestrøm får en liten halleluja periode i andre omgang, greit resultat alt i alt!

Dagens dårligste må jo ha vært Nannskog? Hadde en gedigen målsjanse, og resten av kampen roter han bort ballen og har upresise pasninger. For meg virker det som han nesten ikke går på løp en gang!? Han kommer forhåpentligvis tilbake på ordentlig Nannskog vis og putter to-tre neste kamp :)

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kunne fort vunnet 1-3 i dag eller tapt 2-1... synes ikke vi kan slakte det offensive spillet, vi skaper mange 100% sjanser og det er ganske bra på bortebane. Har vært noen kamper i år hvor vi har skapt få sjanser, men likevel vunnet. Vi sliter til tider, samtidig som Lillestrøm får en liten halleluja periode i andre omgang, greit resultat alt i alt!

Dagens dårligste må jo ha vært Nannskog? Hadde en gedigen målsjanse, og resten av kampen roter han bort ballen og har upresise pasninger. For meg virker det som han nesten ikke går på løp en gang!? Han kommer forhåpentligvis tilbake på ordentlig Nannskog vis og putter to-tre neste kamp :)

En kamp med en del oppturer og nedturer.

Positivt:

1. Farnerud så ut til å trives bra på midten i dag! Var både bra som anker i første omgang og som offensiv midtbane etter at Henning kom inn. Har en veldig bra grunnteknikk. Mangler fremdeles litt på overblikk og har kanskje ennå ikke full selvtillit i Stabæk-trøyen. Men det kommer!

2. Alanzinho. Hva mer er det å si? Mannen er et angrep alene og er helt sentral i nesten alt vi foretar oss offensivt. Ja, han roter det noen ganger til, men du verden. Uten han kunne vi bare glemme vårt eventuelle seriegull - det er jeg helt sikker på.

Negativt:

1. Palmason. Han ble løpende imellom i store deler av kampen og var generelt for veik i duellene. Det ble mye å gjøre for Farnerud. Må si jeg har litt vanskelig for å se spisskompetansen til denne karen. Han har vel en brukbar pasningsfot... Håper jeg tar feil.

2. Holmvik gjorde en relativt svak kamp. Ble lurt grundig av Essediri ved flere anledninger. Den svakeste i forsvarsfireren i dag.

3. Hvor ble det av vårt spisspar? Stort sett var det Alan som skapte alt i dag. Gunnarsson virket seig, Nannskog ubesluttsom. Håper dette retter seg til neste kamp.

Alt i alt en kamp som svingte mye. Men føler at vi skapte nok til å vinne. Samtidig kunne vi veldig fort ha tapt. Så 1-1 er vel kanskje ikke så halvgalt resultat for oss. Følte at kommunikasjonen mellom forsvarsfirer og midtbaneledd ikke var helt på topp i dag. Vi ble liggende bevisst ganske høyt i dag, selv om vi ledet 1-0. Følte imidlertid ikke at forsvarsfireren greide å ligge tilsvarende høyt i press slik at det fort ble et stort mellomrom å bevege seg i for LSK. Tror det faktum at vi hadde Mike ute må ta en del av skylden for det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi skal være fornøyde med ett poeng på Åråsen. Vi har pleid å bukke under når de får den go'en og støtten fra publikum (faen ta den trommen) som i går. Gutta viser moral og står på tross mye kjemping (og en Moelhi som hadde gudetur som ikke fikk rødt). Når vi stiller med ny midtbane og ny forsvarsfirer (igjen), må dette være godkjent. LSK kommer til å ta en del poeng fremover.

Synes Farnerud var stor i dag, sammen med MMS og Sandberg. I tillegg synes jeg Henning gjorde et ok innhopp. Skuffelsene var særlig Palmi og Bjørnar. Vi får håpe JIH og Tom kommer raskt tilbake og at Henning kommer i stimen, slik at valgmulighetene blir litt flere.

Edit: Ser også at Kanarifansen er dritfornøyde med 1-1.

Endret av Eiko
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi skal være fornøyde med ett poeng på Åråsen. Vi har pleid å bukke under når de får den go'en og støtten fra publikum (faen ta den trommen) som i går. Gutta viser moral og står på tross mye kjemping (og en Moelhi som hadde gudetur som ikke fikk rødt). Når vi stiller med ny midtbane og ny forsvarsfirer (igjen), må dette være godkjent. LSK kommer til å ta en del poeng fremover.

Synes Farnerud var stor i dag, sammen med MMS og Sandberg. I tillegg synes jeg Henning gjorde et ok innhopp. Skuffelsene var særlig Palmi og Bjørnar. Vi får håpe JIH og Tom kommer raskt tilbake og at Henning kommer i stimen, slik at valgmulighetene blir litt flere.

Nannskog var forbanna på alan. Jeg synes det egentlig er forståelig, selv om han furter litt mye. For all del, ingen gjør etter Alan det han gjør, men ved så jævlig mange anledninger kan han spille høyre eller venstre når han kommer opp igjennom midten - og da ville denne kampen uten tvil vært avgjort.

Palmi var dårlig, Henning bedre - men jeg synes han er for omstendlig av og til. Bjørnar spilte ingen god kamp, men Sandberg var ok, selv om han ble lurt noen ganger. MMS var best bak og spilte en strålende kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagen derpå...

"Tapet" av 2 poeng har sunket inn, og føles ikke så ille som ventet. Tidligere år så ville vi tapt slike kamper relativt klart. Nå sitter jeg med en følelse av at det like gjerne kunne blitt 3 poeng. Vi har rett og slett ett bedre lag enn konkurrentene i år. Bare håper vi fortsetter med samme spill fremover, og ikke begynner å tenke så mye på poengene. Mange er sikre på gull nå, men det er lenge igjen. Selv tror jeg 12 poeng til er nok til gull i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
LSK - Stabæk
  • Opprett ny...