Batistuta 3 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Halloi. Er det noen Stabæk fans her på forumet som bor/studerer/jobber etc. i Bergen? Noen som er keen på å få til en samling til en eller annen Stabæk kamp i nær fremtid, eller har vi BLAA en plass vi pleier å se kamp? Regner med det ikke er alt for mange av oss her i Bergen! Fotballpuben hører jeg ikke er å anbefale , men det er kanskje der 'det skjer'? Noen som har noen andre fotballpuber å anbefale? 19.OKTOBER KL.18 BRANN-STABÆK blir knall! Bor bare et par minutter unna stadioen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg VAR i Bergen, men ikke lengre. Har dog en del kompiser der borte...hdaniels er der, også. Scotsman er vel en sikker vinner, dersom de faktisk viser Stabæk. Jevnt over prioriteres vestlandslag, da det er mange fra f.eks Ålesund og Stavanger i Bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Hva som får folk til å ville bo i Bergen kan jeg ikke forstå. Verdens nest mest brautende folkeslag etter amerikanerne, regn, kun -en endelser i alle ord, regn, buekorps, regn, Herman Friele osv.. Men hver sin lyst.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. August 2008 (endret) Del Skrevet 26. August 2008 (endret) Hva som får folk til å ville bo i Bergen kan jeg ikke forstå. Verdens nest mest brautende folkeslag etter amerikanerne, regn, kun -en endelser i alle ord, regn, buekorps, regn, Herman Friele osv.. Men hver sin lyst.. Jobb? Skole? Forøvrig bor jeg også i Bergen ja. Endret 26. August 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 jobb kan man få hvor som helst samme med skole. men hvorfor bergen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 ...samme med skole... Falskt. En og annen stakkars søt jente har kanskje ikke gode nok karakterer til å studere i Oslo. Dermed Bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 ...samme med skole... Falskt. En og annen stakkars søt jente har kanskje ikke gode nok karakterer til å studere i Oslo. Dermed Bergen. Øy. Gjøvik! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Hva som får folk til å ville bo i Bergen kan jeg ikke forstå. Verdens nest mest brautende folkeslag etter amerikanerne, regn, kun -en endelser i alle ord, regn, buekorps, regn, Herman Friele osv.. Men hver sin lyst.. ...og Norges beste studiested. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Hva som får folk til å ville bo i Bergen kan jeg ikke forstå. Verdens nest mest brautende folkeslag etter amerikanerne, regn, kun -en endelser i alle ord, regn, buekorps, regn, Herman Friele osv.. Men hver sin lyst.. I grunn lurer jeg stadig på det samme. Dette er landsdelen uten årstider. Det er høst hele året - 13 grader og regn i januar og i juli. Men det var noe med dette kvinnfolket som fikk meg hit .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg har tilbragt de siste ukene på Blindern, og kan melde at det ikke er noen manko på sjarmerende, pene og blide jenter her. På pedagogikk er det vel 7-8 jenter per gutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg har tilbragt de siste ukene på Blindern, og kan melde at det ikke er noen manko på sjarmerende, pene og blide jenter her. På pedagogikk er det vel 7-8 jenter per gutt... Problemet med pedagogikk er at jentene til slutt blir smartere enn deg og klarer å snakke deg fra å plassere hånden på låret deres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg har tilbragt de siste ukene på Blindern, og kan melde at det ikke er noen manko på sjarmerende, pene og blide jenter her. På pedagogikk er det vel 7-8 jenter per gutt... Problemet med pedagogikk er at jentene til slutt blir smartere enn deg og klarer å snakke deg fra å plassere hånden på låret deres. Trikset er å appellere til pedagogen i dem. Da overtaler de deg til nettopp å plassere hånden på låret deres fordi de tror det vil styrke selvbildet ditt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg gikk med Stabækdrakt på Helga Eng for to uker siden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Halloi. Er det noen Stabæk fans her på forumet som bor/studerer/jobber etc. i Bergen? Noen som er keen på å få til en samling til en eller annen Stabæk kamp i nær fremtid, eller har vi BLAA en plass vi pleier å se kamp? Regner med det ikke er alt for mange av oss her i Bergen! Fotballpuben hører jeg ikke er å anbefale , men det er kanskje der 'det skjer'? Noen som har noen andre fotballpuber å anbefale? 19.OKTOBER KL.18 BRANN-STABÆK blir knall! Bor bare et par minutter unna stadioen flyttet til bergen på søndag, så tenkte akkurat samme tanken. Et sted hvor det faktisk er stabæk supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg har tilbragt de siste ukene på Blindern, og kan melde at det ikke er noen manko på sjarmerende, pene og blide jenter her. På pedagogikk er det vel 7-8 jenter per gutt... Hvis man liker den type jenter er det jo bare å kjøre på, men for meg er og blir Blindern palestinaskjerf og andre mennesker som vil skille deg ut. Sier ikke at det er noe feil med det, men det er ikke meg. Men hver sin smak... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Jeg har tilbragt de siste ukene på Blindern, og kan melde at det ikke er noen manko på sjarmerende, pene og blide jenter her. På pedagogikk er det vel 7-8 jenter per gutt... Hvis man liker den type jenter er det jo bare å kjøre på, men for meg er og blir Blindern palestinaskjerf og andre mennesker som vil skille deg ut. Sier ikke at det er noe feil med det, men det er ikke meg. Men hver sin smak... Har du vært der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Jeg har tilbragt de siste ukene på Blindern, og kan melde at det ikke er noen manko på sjarmerende, pene og blide jenter her. På pedagogikk er det vel 7-8 jenter per gutt... Hvis man liker den type jenter er det jo bare å kjøre på, men for meg er og blir Blindern palestinaskjerf og andre mennesker som vil skille deg ut. Sier ikke at det er noe feil med det, men det er ikke meg. Men hver sin smak... Har du vært der? Mens BI er og blir platinablondt hår og silikonpupper.. Mens gutta kjøper flaske etter flaske med sprudlevann for å imponere dukkene til sengs.. Fordommer er moro På jussen er forresten alle litt skapnerde, men ingen var smarte nok til å begynne på medisin, og de sitter bare og leser i den røde lovsamlingen hele dagen og drømmer om å bli som Ally McBeal.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Hva som får folk til å ville bo i Bergen kan jeg ikke forstå. Har bodd 6,5 år i Bergen under studiene og kan bekrefte at det er et godt studiemiljø der (stort sett innflyttere, slik at bergenserene er i mindretall, i hvertfall på mitt studie), det er en hyggelig by og det er nær tilgang på snøsikre og gode alpinbakker innenfor 2t reisevei. Det som derimot ikke er så bra med Bergen er de 4 B'ene: - Brann (Den beste måten å slippe unna på når man blir forsøkt påpresset BA (Bergens svar på VG og Dagbla) er å si at du er Stabækfan og synes at det er alt for mye Brann i avisen. Brann har forøvrig en tendens å være morsomst på Nadderud) - Brostein (Hvorfor legger de brostein på hovedveien gjennom sentrum? Ikke noe behagelig å sykle på, og blir også farlig glatt i regnvær, og det vil si mesteparten av året) - Buekorps (har noen prøvd å lese til eksamen med en liten bataljon med guttunger som tror de er tøffe når de slår på skarptomme i utakt?) - Bergensere (Brautende folkeslag som har en multipliserende, og ikke additativ effekt mtp volum når de samles) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Hva slags tråd er dette?? Diskuter heller ett sted å møtes før kampen 19. oktober enn å diskutere hvordan været er i Bergen!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Jeg har tilbragt de siste ukene på Blindern, og kan melde at det ikke er noen manko på sjarmerende, pene og blide jenter her. På pedagogikk er det vel 7-8 jenter per gutt... Hvis man liker den type jenter er det jo bare å kjøre på, men for meg er og blir Blindern palestinaskjerf og andre mennesker som vil skille deg ut. Sier ikke at det er noe feil med det, men det er ikke meg. Men hver sin smak... Har du vært der? Mens BI er og blir platinablondt hår og silikonpupper.. Mens gutta kjøper flaske etter flaske med sprudlevann for å imponere dukkene til sengs.. Fordommer er moro På jussen er forresten alle litt skapnerde, men ingen var smarte nok til å begynne på medisin, og de sitter bare og leser i den røde lovsamlingen hele dagen og drømmer om å bli som Ally McBeal.. Touchè Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Er ikke BI der NHH sender sine rejects? Vi 30.000 palestinaskjerfkledde hippiene på Blindern danser hvertfall lykkelig videre rundt bålet med våre hårete kjønn og armhuler og røyker tjall, mens vi synger internasjonalen svøpt i det sovjetiske flagg. Ingen hemmeligheter her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Jeg studerer i Bergen og har fått et godt inntrykk de to ukene jeg har vært her nå. Faktisk så er det bergensere jeg henger mest med og de er veldig koselige. Har ikke kommet over de mest høylytte enda... Hvet noen om Scotsman eller lignende viser Rennes-Stabæk? var ikke åpent enda når jeg skulle gå innom for å spørre og de andre gangene jeg har vært der har jeg ikke vært helt edru til å huske å spørre om det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Jeg studerer i Bergen og har fått et godt inntrykk de to ukene jeg har vært her nå. Faktisk så er det bergensere jeg henger mest med og de er veldig koselige. Har ikke kommet over de mest høylytte enda... Hvet noen om Scotsman eller lignende viser Rennes-Stabæk? var ikke åpent enda når jeg skulle gå innom for å spørre og de andre gangene jeg har vært der har jeg ikke vært helt edru til å huske å spørre om det.... Scotsman er flinke til å oppdatere hjemmesiden sin med hvilke kamper som står på programmet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Jeg studerer i Bergen og har fått et godt inntrykk de to ukene jeg har vært her nå. Faktisk så er det bergensere jeg henger mest med og de er veldig koselige. Har ikke kommet over de mest høylytte enda... Hvet noen om Scotsman eller lignende viser Rennes-Stabæk? var ikke åpent enda når jeg skulle gå innom for å spørre og de andre gangene jeg har vært der har jeg ikke vært helt edru til å huske å spørre om det.... Scotsman er flinke til å oppdatere hjemmesiden sin med hvilke kamper som står på programmet. Takker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 ...samme med skole... Falskt. En og annen stakkars søt jente har kanskje ikke gode nok karakterer til å studere i Oslo. Dermed Bergen. Øy. Gjøvik! Er du jente Bjørnar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 ...samme med skole... Falskt. En og annen stakkars søt jente har kanskje ikke gode nok karakterer til å studere i Oslo. Dermed Bergen. Øy. Gjøvik! Er du jente Bjørnar? Et hull er et hull! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 27. August 2008 (endret) Del Skrevet 27. August 2008 (endret) ...samme med skole... Falskt. En og annen stakkars søt jente har kanskje ikke gode nok karakterer til å studere i Oslo. Dermed Bergen. Øy. Gjøvik! Er du jente Bjørnar? Et hull er et hull! Den tråden her bør pinadø være det laveste det går an å komme her inne... Edit: og da mener jeg ikke poenget med tråden, men hva den handler om nå. Endret 27. August 2008 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Da må jeg få lov til å minne deg om denne tråden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Er det noen blaa på scotsman i morgen forresten??? jeg skal, fått med meg bergensere som har stor tro på Stabæk=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Jeg utreder muligheten for å ta en tur innom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå