Batistuta 3 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Ble veldig mye off-topic i denne tråden Må jo få med meg kampen i morgen, så jeg er med på å møtes på Scotsman Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Regner med min samboer og jeg kommer i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dalen 0 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Er ikke BI der NHH sender sine rejects? I fare for å trakke noen på tærene, så er det det man sier her borte i hvertfall. Litt pga karakterene du må ha for å komme inn på NHH kontra BI. Når det kommer til drikking og heftige fester så er vel begge institusjonene like gale. Steder å anbefale for fotballkamper: *Fotballpuben (underetasjen der kan vise Stabæk-kamper hvis man forhører seg) *Scotsman viser det meste av norsk fotball *King Oscar er Stormens faste sted, men de viser annen fotball om ønskelig *Mr.Bean/Dr.Livingston viser en del fotball *Zachen (Zachariasbryggen) viser mye forskjellige kamper. *Champions De fleste stedene prioriterer Brann, men har de kapasitet så er de ikke vanskelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Nylig flyttet til Bergen jeg og,har ringt litt rundt og hørt om hvem som viser kampen i kveld,fotballbuben hadde ikke planer om og vise den,men jeg fikk overtalt dem,de sa også at de pleide være en del stabæk folk der i fjor,bosman skulle også vise den,mest sannsynlig! menne jeg tror jeg går for en tur på fotballpuben, eller er det noen andre som har noen annen ide? eller et annet sted stabæk supportere møtes? hørte rykter om scotsman her! $tabæk alltid uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Nylig flyttet til Bergen jeg og,har ringt litt rundt og hørt om hvem som viser kampen i kveld,fotballbuben hadde ikke planer om og vise den,men jeg fikk overtalt dem,de sa også at de pleide være en del stabæk folk der i fjor,bosman skulle også vise den,mest sannsynlig! menne jeg tror jeg går for en tur på fotballpuben, eller er det noen andre som har noen annen ide? eller et annet sted stabæk supportere møtes? hørte rykter om scotsman her! $tabæk alltid uansett! Hei, og velkommen til forumet. Om du leser litt lenger opp i tråden finner du svar på både hvor kampen kan sees, og hvor de fleste her skal se kveldens kamp. Om du ikke gidder å lese litt lenger opp kan du trykke her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Er det noen blaa på scotsman i morgen forresten??? jeg skal, fått med meg bergensere som har stor tro på Stabæk=) da kommer jeg og min bergenske samboer på scotsman i kveld,har klart og hjernevaske hun til og bli stabæk supporter:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Nylig flyttet til Bergen jeg og,har ringt litt rundt og hørt om hvem som viser kampen i kveld,fotballbuben hadde ikke planer om og vise den,men jeg fikk overtalt dem,de sa også at de pleide være en del stabæk folk der i fjor,bosman skulle også vise den,mest sannsynlig! menne jeg tror jeg går for en tur på fotballpuben, eller er det noen andre som har noen annen ide? eller et annet sted stabæk supportere møtes? hørte rykter om scotsman her! $tabæk alltid uansett! Hei, og velkommen til forumet. Om du leser litt lenger opp i tråden finner du svar på både hvor kampen kan sees, og hvor de fleste her skal se kveldens kamp. Om du ikke gidder å lese litt lenger opp kan du trykke her Hei og takk du! smart som jeg er tenkte jeg ikke at det var en side til, så leste bare på første siden her,men skjønt litt mer her nå! menne da er det hvertfall mange som viser kampen i denne byen,men går for scotsman så man slipper og sitte viggo med masse brann folk et sted! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. August 2008 (endret) Del Skrevet 31. August 2008 (endret) Er det mange av oss bosatt i Bergen som har tenkt seg ned til kampen i Stavanger 21.09? Driver å sjekker muligheten for å leie minibuss.. Det blir altså avreise søndag morgen, retur til Bergen rett etter kampslutt. Man er med andre ord tilbake i god (?) tid til jobb osv på mandag. Om noen mot formodning samtidig melder seg som sjåfør, gjør det det hele både enklere og billigere Endret 31. August 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 31. August 2008 Del Skrevet 31. August 2008 Vær forsiktig med sånne private arrangement, Henrik ... Egenandel på å mose leiebil er vel omtrent 15 000 (hvertfall for 9-seter) Fordelen da er jo at du selvsagt kan kjøre selv, i motsetning til minibuss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. August 2008 Del Skrevet 31. August 2008 Vær forsiktig med sånne private arrangement, Henrik ... Egenandel på å mose leiebil er vel omtrent 15 000 (hvertfall for 9-seter) Fordelen da er jo at du selvsagt kan kjøre selv, i motsetning til minibuss. Første bud er jo at nok folk melder interesse.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Henriette er sikkert med. Hvis hun er med drar jeg til Bergen for å bli med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Er det mange av oss bosatt i Bergen som har tenkt seg ned til kampen i Stavanger 21.09? Driver å sjekker muligheten for å leie minibuss.. Det blir altså avreise søndag morgen, retur til Bergen rett etter kampslutt. Man er med andre ord tilbake i god (?) tid til jobb osv på mandag. Om noen mot formodning samtidig melder seg som sjåfør, gjør det det hele både enklere og billigere Høres ikke så dumt ut,hvis det blir nok interesse til at det kan bli en realitet ut av dette forslaget,så er mye mulig jeg med hvertfall! og muligens får jeg med en til;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Henriette er sikkert med. Hvis hun er med drar jeg til Bergen for å bli med. Jeg er med hvis du er med så da er vi med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Jeg har lappen til både minibuss og vanlig buss. Forsovet lastebil og truck også (nei.. jeg jobber ike med den slags.. ) Dog er jeg i øyeblikket svært tvilende til at jeg rekker akkurat denne turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 Ingen fler som er hypp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 20. September 2008 (endret) Del Skrevet 20. September 2008 (endret) Jeg har lappen til både minibuss og vanlig buss. Forsovet lastebil og truck også (nei.. jeg jobber ike med den slags.. ) Dog er jeg i øyeblikket svært tvilende til at jeg rekker akkurat denne turen. Du har ikke ombestemt deg? Endret 20. September 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 20. September 2008 Del Skrevet 20. September 2008 Problemet akkurat nå ligger på hjemturen.. mye ferger som skal rekkes. Hvor mange er aktuelle ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Problemet akkurat nå ligger på hjemturen.. mye ferger som skal rekkes. Hvor mange er aktuelle ? Tja.. Nå (og forsåvidt også kl. 19.12 i går) var det vel for sent å få tak i stor bil, så det hadde i så fall begrenset seg til de man får inn i en vanlig personbil. Går ikke de to (?) fergene kontinuerlig døgnet rundt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Nei.. mener de stopper rundt 23.30 .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Noen som har tenkt seg turen på Scotsman i morgen? De viser kampen oppe. Hadde vært greit å være fler Blaa når det er seriestart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå