Posse 21 252 Del Skrevet 1. September 2008 (endret) Del Skrevet 1. September 2008 (endret) Stabæk trenger hjelp til å oppdatere sesongkort-databasen. Tirsdag og onsdag trenger vi folk til å punche navn, epostadresse, adresse og telefonnummer på alle som har bestilt sesongkort. Personene må være nøyaktige i sin punching i tillegg til å ha blaatt hjerte og å være over 17 år. 100,- timen og høy stjerne tilbys. Tid og sted: Stabæk-kontoret, tirsdag 2. september og onsdag 3. september 9:00 - 16-00. Evt kveldstid! (Det kan bli muligheter for flere oppdrag om ønskelig) Send mail til lars.mehlum@stabak.no Sorry for kort varsel folkens! Men hvis noen har lite å gjøre på skolen eller får lyst på en impulsiv operasjon dagsverk, er det bare å kline til! Endret 1. September 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 3. September 2008 Del Skrevet 3. September 2008 tar denne fremover jeg da så folk ser den på morran i dag og kanskje melder seg =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. September 2008 Del Skrevet 3. September 2008 tar denne fremover jeg da så folk ser den på morran i dag og kanskje melder seg =) Har du meldt deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. September 2008 Del Skrevet 3. September 2008 tar denne fremover jeg da så folk ser den på morran i dag og kanskje melder seg =) Har du meldt deg? Har du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. September 2008 Del Skrevet 3. September 2008 tar denne fremover jeg da så folk ser den på morran i dag og kanskje melder seg =) Har du meldt deg? Har du? Selvfølgelig ikke. Jeg reiser ikke 50 mil for å punche data, skal jeg først til Nadderud er det for å se kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. September 2008 Del Skrevet 3. September 2008 Tror jeg ikke Knutta gjør heller, men forhåpentligvis er det andre som kan tenke seg noen ekstra kroner, og er raske på labben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 3. September 2008 Del Skrevet 3. September 2008 nei, litt vanskelig med en snartur fra trondheim i snakkende stund med hodet dypt inne i AutoCAD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå