Randers 40 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Dette er litt skummelt og veldig spennende. Normalt har vi godt tak på Godset, men klarer gutta å holde fokus på kampen, og glemme tabellen i 90 min? Håper virkelig det. Føles som en nøkkelkamp i forhold til å holde grep om gullet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Vinner vi denne og kampene mot Molde og HamKam hjemme, skal det vel godt (dårlig) gjøres om det ikke blir nok poeng til gull. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andrew 0 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 Vi har en rimelig bra rekord mot Godset de sisste åra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 Skummel match. Vi har akkurat slått dem ut av cupen, og det pleier å være slik at det umiddelbart påføgende oppgjøret i serien går motsatt vei. Dette er en kamp vi MÅ vinne, på papiret den "enkleste" av de resterende 7 seriekampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 TO TRÅDER? Er vel ikke nødvendig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Isolertsett er nok ikke dette den letteste kampen for oss. Men, vi har udiskutabelt et knallserkt grep på Godset, og vi er bedre enn dem selv på dårlige dager. Unntaket er matchen i Drammen i år, men som tidligere nevnt, da stilte vi med en veldig redusert tropp. Vet ikke hvem som er ute med karantener for Godset nå, men det må da være minst et par stykker, slik som de sanker kort. Vi har vel ingen karantener, men derimot skader. Jeg tror denne runden er vår siste snarveismulighet til gull. Om vi selv vinner, og får litt hjelp av både RBK i Fredrikstad, og Bodø/Glimt i Tromsø, hvilket er høyst sannsynlig, så da kan vi endelig slippe skuldrene ned. Da blir de resterende kampene enklere for oss. Med 7 poeng og en knusende målforskjells forsprang, med seks kamper igjen, er gullet vårt. Tilbake til kampen. Kombi'n Winsnes/George og dødballer har vist seg effektiv i det siste. Dette er åpenbart innøvde trekk som vi lett bør klare å luke ut. Ellers har godset fått en bedre ving i Nystrøm enn det Ohr er på sitt normale nivå, og Nielsen er også en fyr som kan få pirka inn mål i ny og ne. Johnsen kan på sitt beste stoppe abolutt alt. Andersson er også en spiller vi bør se opp for. Alt dette til side, vi så jo hvordan vi rundspilte dem sist, og det er nok ikke tvil om at selvsikkerheten er på plass. Vi har både det sportslige overtaket, selvsikkerhet, mentalt overtak og mer å spille for. Godset har vært elendige på bortebane i år, og vi skal ta dem også denne gangen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 I følge VG har Dvid Nielsen 6 gule kort. Jeg vet jeg har lest det i en annen tråd, men er det karantene på 6 gule eller er det hvert 2 kort etter det tredje? Altså 3-5-7 osv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mannen 5 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 3-5-7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 3-5-7 3-5-7 er riktig. Det som reglene sier er (1) Med de presiseringer som følger av § 2-2 har en spiller etter tre advarsler for samme lag i samme sesong, karantene fra neste seriekamp for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under, skriftlig har gitt beskjed om noe annet. (2) Deretter har spilleren karantene fra en kamp hver gang han har fått to nye advarsler for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under, har gitt skriftlig beskjed om noe annet. Jeg oppdaget forøvrig at det er en presisering for soning av røde kort man får i seriekamp: ....(i soningsperioden) kan ikke spilleren delta på noe lag før soning har funnet sted. Spilleren kan likevel spille NM-kamp der det er ilagt karantene på to kamper. Hva da om han er ilagt tre kamper? Det er vel høyst relevant i saken med Diouff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Hva da om han er ilagt tre kamper? Det er vel høyst relevant i saken med Diouff. Er det ikke da ganske åpenbart at han må stå over også Cup-kampen? Tre er som kjent ikke det samme som to. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Hva da om han er ilagt tre kamper? Det er vel høyst relevant i saken med Diouff. Er det ikke da ganske åpenbart at han må stå over også Cup-kampen? Tre er som kjent ikke det samme som to. Det er min tolkning også (har vært det hele tiden). Men regelverk og juss er sjelden "åpenbar". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. September 2008 Del Skrevet 6. September 2008 Dommer blir Svein-Erik Edvartsen. Det er merkelig, for jeg trodde ikke han skulle få lov til å dømme flere kamper i Eliteserien iår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. September 2008 Del Skrevet 6. September 2008 Da må vi holde ballen UTENFOR egen 16-meter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 6. September 2008 Del Skrevet 6. September 2008 Hva da om han er ilagt tre kamper? Det er vel høyst relevant i saken med Diouff. Er det ikke da ganske åpenbart at han må stå over også Cup-kampen? Tre er som kjent ikke det samme som to. Det er min tolkning også (har vært det hele tiden). Men regelverk og juss er sjelden "åpenbar". Dette er diskutert i 2* Stabæk - Molde også. Regelen sier at hvis det er ilagt mer enn 1 kamps karantene, kan kan han delta ikke på noe lag før soning har funnet sted. Det eneste unntaket er hvis han blir ilagt 2 kamper, da kan han spille NM. Så regelen er veldig klar på det punktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 7. September 2008 Del Skrevet 7. September 2008 -----------------Jon------------------ --Keller--MMS--Nicklas--Bjørnar-- --Johan--Palmi--Farnerud--Alan-- ----------veigar&daniel------------ Sannsynelig start 11'er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 7. September 2008 (endret) Del Skrevet 7. September 2008 (endret) -----------------Jon------------------ --Keller--MMS--Nicklas--Bjørnar-- --Johan--Palmi--Farnerud--Alan-- ----------veigar&daniel------------ Sannsynelig start 11'er? sansynligvis, men hadde vært digg med Tom inn på høyre back. Slik at Johan kan gå inn i midten igjen. Synes han faller litt lett igjennom på kanten, og blir fort usynlig. Endret 7. September 2008 av Andreas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 7. September 2008 Del Skrevet 7. September 2008 hvor lenge er det til Høiland er tilbake forresten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. September 2008 Del Skrevet 7. September 2008 -----------------Jon------------------ --Keller--MMS--Nicklas--Tom-- --Johan--Palmi--Farnerud--Alan-- ----------veigar&daniel------------ På tide å sette Holmvik ut av laget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 7. September 2008 Del Skrevet 7. September 2008 -----------------Jon------------------ --Keller--MMS--Nicklas--Tom-- --Johan--Palmi--Farnerud--Alan-- ----------veigar&daniel------------ På tide å sette Holmvik ut av laget... Inntil sesongslutt skal Holmvik spille godt og kjempe om en plass på laget. Så lenge hodet hans er i Stabæk kan han klare det. Dersom han begynner å tenke på været i Bergen kan han settes ut. For meg er det viktigst at den som til enhver tid er best for laget spiller kampen slik at vi vinner gullet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 7. September 2008 Del Skrevet 7. September 2008 -----------------Jon------------------ --Keller--MMS--Nicklas--Tom-- --Johan--Palmi--Farnerud--Alan-- ----------veigar&daniel------------ På tide å sette Holmvik ut av laget... Så lenge Bjørnar er bedre enn Tom som han er pr. dags dato så synes jeg han skal spille. Ihvertfall til gullet er sikret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 8. September 2008 Del Skrevet 8. September 2008 -----------------Jon------------------ --Keller--MMS--Nicklas--Tom-- --Johan--Palmi--Farnerud--Alan-- ----------veigar&daniel------------ På tide å sette Holmvik ut av laget... Så lenge Bjørnar er bedre enn Tom som han er pr. dags dato så synes jeg han skal spille. Ihvertfall til gullet er sikret. Helt enig. Bjørnar bør blå for drakta så lenge han spiller for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 9. September 2008 Del Skrevet 9. September 2008 Synes Henning var OK mot LSK. Kanskje prøve han og Pontus sentralt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. September 2008 Del Skrevet 9. September 2008 Enig ift Henning. Vi ble langt bedre etter at Henning erstatta Palmi, men så hadde da også Henning "friske" bein. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 9. September 2008 Del Skrevet 9. September 2008 Sitt ned, hold kjeft Da blir jo dette en livlig affære...( Ikke misforstå, jeg syns det er bra at vi protesterer!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. September 2008 (endret) Del Skrevet 9. September 2008 (endret) Sitt ned, hold kjeftDa blir jo dette en livlig affære...( Ikke misforstå, jeg syns det er bra at vi protesterer!) Nå er jeg ikke akkurat noen stående syngende supporter (sitter på Hovis), men jeg sympatiserer fullt ut med dette, i tillegg synes jeg det er grusomt irriterende med disse plutselige datoskiftene for kamper. Har for lengst bestilt en billig flybillett til Romsa i november, men måtte ta høyde for at kampen kanskje flyttes til lørdag (jfr. etellerannet med europakøpp og samtidige kamper i siste runde) Endret 9. September 2008 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 9. September 2008 Del Skrevet 9. September 2008 -----------------Jon------------------ --Keller--MMS--Nicklas--Tom-- --Johan--Palmi--Farnerud--Alan-- ----------veigar&daniel------------ På tide å sette Holmvik ut av laget... Så lenge Bjørnar er bedre enn Tom som han er pr. dags dato så synes jeg han skal spille. Ihvertfall til gullet er sikret. Helt enig. Bjørnar bør blå for drakta så lenge han spiller for Stabæk. Bjørnar blør ikke for drakta når han stikker på en sånn måte...Tom er en som VIRKELIG blør for drakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. September 2008 Del Skrevet 9. September 2008 Sitt ned, hold kjeftDa blir jo dette en livlig affære...( Ikke misforstå, jeg syns det er bra at vi protesterer!) Hva skal vi på hovis gjøre da? Stå de første 15 minuttene? Men spøk til side - vi bør vel følge opp vi også, og holde kjeft og la være å klappe og juble? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 10. September 2008 Del Skrevet 10. September 2008 Høiland kanskje klar til kampen: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle197397.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 10. September 2008 Del Skrevet 10. September 2008 Sitt ned, hold kjeftDa blir jo dette en livlig affære...( Ikke misforstå, jeg syns det er bra at vi protesterer!) Hva skal vi på hovis gjøre da? Stå de første 15 minuttene? Men spøk til side - vi bør vel følge opp vi også, og holde kjeft og la være å klappe og juble? Gutta spiller om gull! Støtt dem hele kampen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 10. September 2008 Del Skrevet 10. September 2008 Protest er protest, gull eller ikke. vi skal nok klare å holde kjeft i 15 minutter uten at gullet forsvinner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå