Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitt ned, hold kjeft

Da blir jo dette en livlig affære...( Ikke misforstå, jeg syns det er bra at vi protesterer!)

Hva skal vi på hovis gjøre da? Stå de første 15 minuttene? :)

Men spøk til side - vi bør vel følge opp vi også, og holde kjeft og la være å klappe og juble?

Det kan vi vel klare på Hovis - jeg antar at dette innebærer klapping/støying ved innmarsj og navneopprop også, eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg skjønte ikke helt hva vi protesterer mot:S stille under innmarsjen også??? også første 15 der det som oftest er mest fart og viktigst å gi laget et kick... nedtur ass.

protesterer mot at flere og flere stadioer får anlagt sitteplasser og at det ikke er tilgjengelig for supportere å stå oppreist under kamper..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner at det er vanskelig å sitte i ro når man er sulteforet på kamp. Men dette er et ganske viktig standpunkt med tanke på framtiden. Hva om Stabæk plutselig sa at vi skulle få seter på feltet vårt på FA? Eller at vi ikke får henge opp supporterflagg og bannere fordi vi dekker til reklamen som trenger publisitet?

Hva folk gjør om vi scorer er vel opp til hver enkelt, vi er ikke diktatorer. Blir dere så glade at dere jubler litt, helt greit. Men jo mer energi vi sitter inne med i de 15 minuttene, jo bedre trøkk på synginga blir det i øyeblikket klokka runder 14:59 og vi kan bråke igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skjønte ikke helt hva vi protesterer mot:S stille under innmarsjen også??? også første 15 der det som oftest er mest fart og viktigst å gi laget et kick... nedtur ass.

protesterer mot at flere og flere stadioer får anlagt sitteplasser og at det ikke er tilgjengelig for supportere å stå oppreist under kamper..

så derfor setter vi oss?:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som ikke forstår dette: ved at vi sitter og holder kjeft i 15 minutter viser vi de andre på stadion, de som ser på tv og generelt alle andre at om dette blir fremtiden mister fotballen sin sjel og det som gjør det spesielt. Er det greiere nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig to ting jeg tenker på når jeg leser dette.

Nr1: er det plass til at alle skal sitte på feltet vårt?

Nr2: Ved scoring, skal vi juble, eller være helt stille da?

Dette er faktisk et helt relevant spml som må besvares.

Det er pr dd ikke plass til alle når de står så hvordan skal det da være plass til alle når de skal sitte.

Jeg nekter å sitte i høyden med mindre jeg får ligge øverst og da vil vel den som skal ligge nederst protestere.

Nei jeg kommer heller 15 min etter kampstart , det er vel ca samtidig med Alzheimer :rolleyes:

Da er det bare å håpe at det supporter priser på varene på bekkestua etter kl 18.........

Men fra spøk til alvor, er godsetsupporterne med på aksjonen eller holder vi kjeft og de heier frem sine til ledelse og seier..........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men fra spøk til alvor, er godsetsupporterne med på aksjonen eller holder vi kjeft og de heier frem sine til ledelse og seier..........

Godsetunionen er med på aksjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godsetunionen er med på aksjonen.

Det er bra, men jeg er ikke sikker. Stoler liksom ikke på noen fra Drammen.

Spiller IAO, eller er han skadet fortsatt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil se:

Jon

Keller - Morris - Sandman - Tom

Andersson - Farnis - Palmi - Alan

Pallskog

Tips: 3-1

Mål av Veigar, Palmi og Daniel. Godset putter på dødball.

Bra tips det, tror også det vil bli målrikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke Kristian Sørlie stiller.

Nå må $$ være snille og greie mot Kristian dersom han stiller, og ikke så teite og slemme som de var mot vesle Raymon.. :D Tenk på alle de skapsupporterne som da ikke vil assiosiere seg med Stabæk lenger :blink: ? Eller de intelligente og reflekterte bloggerne i Finmark som vil blogge i vei MOT de store slemme Stabæksupporterne... :P he he

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Høiland er fullstendig kampklar vil jeg heller ha Keller opp på midtbanen for Andersson, men er han ikke 100 % synes jeg vi skal spare han. Det kommer nok av andre kamper utover høsten..

Andersson kan være vår superreserve. Er enig, må spare Høiland om han ikke er 100% klar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må $$ være snille og greie mot Kristian dersom han stiller, og ikke så teite og slemme som de var mot vesle Raymon.. :D

Nå er han ikke dømt, kun siktet. Dette bør ikke nevnes i det hele tatt. Jeg synes han fortjener respekt fordi han går ut i media for å beskytte sine kolleager mot mistanker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Godset
  • Opprett ny...