AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. September 2008 Del Skrevet 12. September 2008 Nå må $$ være snille og greie mot Kristian dersom han stiller, og ikke så teite og slemme som de var mot vesle Raymon.. Nå er han ikke dømt, kun siktet. Dette bør ikke nevnes i det hele tatt. Jeg synes han fortjener respekt fordi han går ut i media for å beskytte sine kolleager mot mistanker. Støttes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 12. September 2008 Del Skrevet 12. September 2008 Nå må $$ være snille og greie mot Kristian dersom han stiller, og ikke så teite og slemme som de var mot vesle Raymon.. Nå er han ikke dømt, kun siktet. Dette bør ikke nevnes i det hele tatt. Jeg synes han fortjener respekt fordi han går ut i media for å beskytte sine kolleager mot mistanker. Støttes. Enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 12. September 2008 Del Skrevet 12. September 2008 Nå må $$ være snille og greie mot Kristian dersom han stiller, og ikke så teite og slemme som de var mot vesle Raymon.. Nå er han ikke dømt, kun siktet. Dette bør ikke nevnes i det hele tatt. Jeg synes han fortjener respekt fordi han går ut i media for å beskytte sine kolleager mot mistanker. Støttes. Enig. Får vel slenge meg på og være enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 12. September 2008 (endret) Del Skrevet 12. September 2008 (endret) hørt at nannskog bare er sur og grinete på de siste treningene,grunnet kona har flyttet hjem til sverige. Er dette kun noe du "har hørt", eller vet du at kona faktisk har flyttet til Sverige? Om Nannskog fortsatt trives, kan dette - litt kynisk - tolkes som en gladnyhet. Et par måneder uten samlivs"diskusjoner", seriemedalje, Fornebu Arena... Hvem vet? Til noe mer relevant for tråden: De som ønsker å se Stenvoll på venstreback, bør bla et par sider tilbake for å få en enkel forklaring på hvorfor Holmvik etter all sannsynlighet starter. Endret 12. September 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 12. September 2008 Del Skrevet 12. September 2008 Jeg er redd for denne kampen. Vi har praktisk talt innkassert poengene for forhåndt, Godsetunionen har akseptert nederlaget på forhånd. Det er samme opplegg som før Tromsø og cup-kampen mot Godset. Nå gikk det heldigvis bra mot Godset til slutt, men ikke fullt så bra mot Tromsø... Håper nesten godset får en tidlig scoring igjen for å sette fart i gutta våre, men unner selvfølgelig Jon å holde nullen igjen, har ikke vært for mye av det i det siste (ikke siden 0-0 kampen mot Viking 13 juli) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 12. September 2008 Del Skrevet 12. September 2008 Jeg er redd for denne kampen. Vi har praktisk talt innkassert poengene for forhåndt, Godsetunionen har akseptert nederlaget på forhånd. Det er samme opplegg som før Tromsø og cup-kampen mot Godset. Nå gikk det heldigvis bra mot Godset til slutt, men ikke fullt så bra mot Tromsø... Håper nesten godset får en tidlig scoring igjen for å sette fart i gutta våre, men unner selvfølgelig Jon å holde nullen igjen, har ikke vært for mye av det i det siste (ikke siden 0-0 kampen mot Viking 13 juli) Nå må vi ikke bli for defansive her. Vi må holde fokus og bare tenke gull. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 12. September 2008 Del Skrevet 12. September 2008 Vi må holde fokus og bare tenke gull. Nei, vi må holde fokus og ikke tenke gull. Er ikke lett å holde fokus hvis man plasserer gulltanker under hjernebarken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. September 2008 Del Skrevet 12. September 2008 Ser det er mange som er veldig klare for Palmi på midten, men jeg synes nå heller man skal kjøre med som har funket mest, lengst og best i år: Superjon JIH - MMS - NS - .... CK - PF - JA - ACGdC VGP - DN De med fet skrift er vel alle enige i... 4+ mål av stabæk: NS (1-0 v/heading på corner fra høyre i det 17. minutt), PF, JA, DN (antall mål til godset driter jeg i, det blir bare eventuelle trøstemål uansett) Så får vi bare håpe at gutta kan spille å¨lag med "stille-aksjonen" og vente med storspillet til 16. minutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 12. September 2008 Del Skrevet 12. September 2008 Tror det er gunstig å møte Godset nå. De er på relativt trygg plass for øyeblikket. De har skader på viktige spillere, og Sørlie-saken vil forhåpentligvis slå negativt ut i spillergruppen. Gutta våre er nok revansjesugne etter 4 tapte poeng de siste kampene. Sammen med god historikk hjemme mot Godset, regner jeg med full pott. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 13. September 2008 (endret) Del Skrevet 13. September 2008 (endret) Treningen i dag indikerer at følgende spiller fra start: Jon CK MMS Niklas TS JA HH PF Alan VPG DN Endret 13. September 2008 av Langemann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 13. September 2008 Del Skrevet 13. September 2008 Treningen i dag indikerer at følgende spiller fra start: Jon CK MMS Nicklas TS JA HH PF Alan VPG DN Pontus F. eller Hauger som defensiv midt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 13. September 2008 Del Skrevet 13. September 2008 Henning, uten tvil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 13. September 2008 Del Skrevet 13. September 2008 Henning fra start er en ting jeg liker veldig godt. En ekte Stabæk gutt som fortjener sjansen til å spille seg i form. Alle vi som så han ifjor vet at hvilke kvaliteter han har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 David Nielsen starter ikke kampen i følge Dramens Tidene, Thomas Sørum erstatter... Digg http://dt.no/article/20080914/GODSET/876070485/1259/NYHET Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 14. September 2008 (endret) Del Skrevet 14. September 2008 (endret) David Nielsen starter ikke kampen i følge Dramens Tidene, Thomas Sørum erstatter... Digg Hadde det ikke vært bedre med en giddalaus danske med norsk fotballs minste løpsradius på banen? Endret 14. September 2008 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 David Nielsen starter ikke kampen i følge Dramens Tidene, Thomas Sørum erstatter... Digg Hadde det ikke vært bedre med en giddalaus danske med norsk fotballs minste løpsradius på banen? For å være litt statistikknerd: Sørum har fått 3 kamper fra start og 5 som innbytter i år. Sist kamp han startet, mot Viking, ble da byttet ut etter 22min til fordel for David Nielsen, tror det var pga skade? Uansett, så har han imponerende èt mål i år - så statistikken tilsier at han ikke er den største trusselen i eliteserien... Men han har 1 mål på 252 minutter, mens Hr.Nielsen har 5 mål på 1460 minutter, så Sørum er teoretisk sett den mest målfarlige på godset sammen med Steffen Nystrøm som har 3 mål på 751. Mens våre 4 mest målfarlige har: Anderson 8 mål, hvert 164.min Nannskog 9 mål, hvert 188. min Alan 8 mål, hvert 198. min Veigar 5 mål, hvert 335. min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Svenskdjurgårdare 0 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Hej, jag är svensk och jag undrar om jag på något sätt kan se matchen på internet? En vän till mig har en vän i stabaek och skulle väldigt gärna vilja se matchen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Bare mot betaling, da er det isåfall på tv2sport.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Her: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=250 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Huff, er nervøs i dag. Frykter at vi skal ta for lett på oppgaven og kjøre på halv maskin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Stabæk har nok forbredt seg veldig godt foran denne matchen, og jeg har ikke troen på at Stabæk vil ta for lett på matchen i dag! Men jeg syns vi har manglet den virkelige gløden de siste matchen...så det er på tide å få se Stabæk rumpekjøre SIF! NB: EN dram i timen, er bedre enn EN time i Drammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Batistuta 3 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Yes! Nannskog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Skurk 0 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Fantastisk med Henning tilbake på banen. Plukker mange baller, slår noen feilpasninger, men gjør alt i alt en veldig fin figur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Batistuta 3 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Nannskog & Andersson puttet 2 hver. Dette er herlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Fantastisk! Lekestue, og Zumoabonnementet mitt låste seg etter fire minutter... Noen som utmerket seg positivt eller negativt (foruten Nannskog og Andersson)? Var vi knallgode eller Sif elendige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Fy faen nå er det surt å sitte i 7 grader på en kald dorm i Polen å lese kampreferat fra Matchen. Håper bare dette går helt inn. Virker som at hele laget har fungert bra i dag? og at Jannes spådom satt utmerket. Kanskje det er en ny framtid der for JJ?? FORZA stabæk Lublin, Polen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Vi er best! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 14. September 2008 (endret) Del Skrevet 14. September 2008 (endret) Dette er surt, jeg prioriterte familien i dag(besteemmer ikke helt selv), jeg får ikke sett live oppdatering engang. Så jævlig surt. Men man skal ikke klage heller, 6-0 holder til seriegull! Endret 14. September 2008 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL HYLL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Grusomt og helt forferdelig :) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå