pedro 107 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Psykt, utrolig deilig! Takk alle gutta! For en fest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Fint intervju med IA i pausen forøvrig, han unner alle i Stabæk gull i både cup og serie. Det er mannen sin det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Kan noen være så snille å legge ut målene på youtube? Måtte jobbe i kveld, og tv2 sidene funker ikke for meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 hurra! for et resultat! lönner seg aa vaere saa overtroisk som jeg er - naar jeg ikke er paa tribunen, fölger jeg aldri kampen via livereferat eller radio og sjekker aldri resultatet för kampen er ferdigspilt - og siden jeg gjör det slik vinner vaare gutter selv om det er forferdelig trist og kjedelig aa ikke kunne fölge kampen skal jeg fortsette med det - ihvertfall minst til midten av november. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Forresten, dødballmål igjen. Nå må da han duden i stabækbutikken sitte trygt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 IA overvurderte godset på forhånd. Da jeg møtte ham på legevakta tidligere på dagen mente han at stabæk ville vinne fire-fem null. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 15. September 2008 (endret) Del Skrevet 15. September 2008 (endret) Kred til Stabæk Support for meget bra synging i går. Kult å sitte på Hovis å se hele feltet hoppe. Endret 15. September 2008 av Eiko Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 20. September 2008 Del Skrevet 20. September 2008 Fantes det ikke før sesongen en regel som sa at det ikke var lov med hvite bortedrakter? Hvordan har Godset klart å vri seg unna den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Vi får hvite til neste år. Skulle bare ha gull i år, slik at vi vinner serien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Men var det ingen regler?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 hjelpe meg. selvsagt er det regler. ingen regler forbyr hvite bortedrakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå