pauligirl 236 Del Skrevet 23. Oktober 2003 Del Skrevet 23. Oktober 2003 hei, har snakket med andy mayer. han var veldig overrasket da jeg ba ham å signere stabækdrakten min. han tok drakten og så litt vorvirret ut og trengte litt tid for å finne noen ord :wink: han ville vite hvorfor en jente fra st.pauli liker stabæk :-) og han gratulerte med seieren over rbk. han husket ganske mange spillere også, christian holter, andre flem og tommy stenersen f.e. og jeg tror han følger stabæk fremdeles - han kjente tryggvi og visste om noen andre ting etter hans tid på stabæk. har tatt et bilde av han og meg, håper det har blitt bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. Oktober 2003 Del Skrevet 23. Oktober 2003 Husker du jeg spurte deg for noen uker siden om du kan fixe ett intervju, slik at vi kan legge det ut på stabaek.no Mail meg gjerne bildet du har tatt. Når kommer dere neste gang? Stabæk skal til Borås i Sverige den 10. Januar. Der møter vi bl annet Hammarby. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. Oktober 2003 Del Skrevet 23. Oktober 2003 jeg husker ideen om intervjuet. men vi har en ny spiller (fra holland) som er veldig interessant og ganske vakker :-) og den vil jeg gjerne intervjue først. kanskje etter jul blir det et intervju med andy. har mye å gjøre nå på universitetet og har ikke tid for å dra til trenigen de neste ukene. har lest det med borås og vi planlegger allerede turen. det eneste problemet er at jeg har en slags eksamen mandag etter turneringen... hvis vi klarer å dra til sverige vet jeg om noen uker. bildet skal jeg mail til deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg