Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg derimot, frykter seriøst, at vi kan gå på en stygg smell...alla 5-0...og det tror jeg kan bli tøffere å komme over enn morro er...

HATER å ha rett, eller kanskje jeg tok for lite i.... kan jo bli 6 til 9 mål mot nå...

Ta ut humørspillere som Veigar...

Endret av Blaatter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[edit] Chelsea vs. Barcelona

In a UEFA Champions League tie between Chelsea. and Barcelona, Hauge sent off Chelsea defender Asier del Horno for a challenge on Barcelona's Lionel Messi, and Chelsea eventually slipped to a 2-1 defeat. Hauge received death threats after the match from Chelsea fans[2], but stood by his decision.[3] This incident was not dissimilar to what fellow referee Anders Frisk had faced the previous year after refereeing a similar match between these two sides.

[edit] Final

On 17 May 2006, Terje Hauge became the first Norwegian referee to referee in a UEFA Champions League final. He took charge of the match between Arsenal. and Barcelona at the Stade de France in Paris. During the match, he created history when he showed a red card to goalkeeper Jens Lehmann of Arsenal, making Lehmann the first player ever to be sent off in a Champions League Final.[4]

Hauge later admitted that although he was pleased with his overall display, he might have been too hasty in sending off Lehmann, and on hindsight should have taken more time to make a decision.[5]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er HAT- gruppe mot Hauge på Facebook?

Kunne godt ha tenkt meg å blitt medlem ;)

chelsea har/hade nog en grupp ev arsenal också

är väl en anledning till att han inte dömmer internationellt längre

kan väl hoppas att det inte blir några mer matcher på det aset

Endret av janzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir garantert sensuret det jeg kommer til å skrive!!

Jeg er så forbanna som jeg ikke kan huske sist jeg var!! Terje Hauge burde fått ett knallskudd kastet etter seg så hørsel forsvant. Da hadde han absolutt mistet den siste sansen han hadde igjen. For denne mannen burde faen meg aldri entre en fotballbane. At han er UEFA dommer er så sykt at det finnes ikke ord.

Jeg håper du dør på veien hjem fra Stavanger. Skal personlig møte opp i begravelsen din, og spytte på grava!! :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så forbanna som jeg ikke kan huske sist jeg var!! Terje Hauge burde fått ett knallskudd kastet etter seg så hørsel forsvant. Da hadde han absolutt mistet den siste sansen han hadde igjen. For denne mannen burde faen meg aldri entre en fotballbane. At han er UEFA dommer er så sykt at det finnes ikke ord.

Jeg håper du dør på veien hjem fra Stavanger. Skal personlig møte opp i begravelsen din, og spytte på grava!! :ph34r:

eller en frisk. ett batteri i huvudet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kan i grunnen være svært glad dette er rundens hovedkamp, slik at verken han eller x antall Stabæksupportere bosatt i Bergen rekker noe fly til Bergen i kveld.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje Hauge kan dra til helvete!

Er det noen gang dømt slik på tilsvarende situasjon tidligere? Jeg har rett og slett ikke ord.

Niks. Ingen med så dårlig spilleforståelse har fått dømme fotball før, hvertfall ikke på dette nivået.

Dette må få konsekvenser for Terje Hauge. Det er et spørsmål om NFFs troverdighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om Hauge omgjør MMS sitt røde kort, slik at han kan spille 2. omg, samtidig som Viking må spille første 25 min i 2. omg.

Da er det i hvertfall håp...

2 mål pga unødige feil (Farnerud på 2-0) og et svært billig balltap på midtbanen før 3-0 (?) kan ikke Hauge beskyldes for, så det er ikke bare Hauges feil, gutta skulle i større grad ha brettet opp ermene på 1-0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje Hauge

***********, 5184 Olsvik

** ** ** **

- Mobiltelefon

Kjempesmart, skaff oss problemer i tillegg til Hauge. Han burde i hvert fall få sin straff fra NFF, og får det sikkert fra pressen. Oppfordrer alle til å fjerne telefonnumrene.

Forøvirg dårligste jeg har sett av selv Hauge på lenge, han holder i hvert fall ikke landslagsnivå. Alan er dårlig og Farnerud er elendig i dag - bremser angrep og tåpelig, upresset "selvmål" på 0-2. Har dog været bra def. ellers.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om Hauge omgjør MMS sitt røde kort, slik at han kan spille 2. omg, samtidig som Viking må spille første 25 min i 2. omg.

Da er det i hvertfall håp...

2 mål pga unødige feil (Farnerud på 2-0) og et svært billig balltap på midtbanen før 3-0 (?) kan ikke Hauge beskyldes for, så det er ikke bare Hauges feil, gutta skulle i større grad ha brettet opp ermene på 1-0

vill mena att 2-0 målet är en direkt konsekvens av utvisningen. PF hamnar som back där han som vi såg inte är hemma.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Viking- Stabæk 21 Sept
  • Opprett ny...