Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herregud, Alan er helt tragisk i dag :angry: Skjerp deg!

Han er ikke i form, hadde vært veldig mye bedre å startet med Bjørner på kant der. I hvilke form kommer Alan til å være på onsdag? Håper han har kommet seg til det og at dette ikke var spikern i kista for cup'n.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å pensjonere seg Hauge, du er vikelig ustabil oppi den jævla toppen din! Jeg er fortsatt i sjokktilstand! Horribelt å gi et rødt kort til en person som står med ryggen vendt mot ballen!

Eller SANT det Terje, Morten er jo superMANN med øyne i nakken!

Alltid, Unsett! Vi taper ikke gullet på slikt. Men vi avgjør bare serien en runde senere! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes forøvrig det er godt å se at Veigar ikke surner, på tross av at det hele var håpløst.

Ellers håper jeg Jönsson går litt i seg selv hva angår reaksjon/overreaksjon vedr. dommeravgjørelser.

Da tenker jeg ikke på MMS-situasjonen. Det var helt berettiget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud, Alan er helt tragisk i dag :angry: Skjerp deg!

Han er ikke i form, hadde vært veldig mye bedre å startet med Bjørner på kant der. I hvilke form kommer Alan til å være på onsdag? Håper han har kommet seg til det og at dette ikke var spikern i kista for cup'n.

Alan skal få spille 1 jeg mener en dårlig kamp. Han kommer tilbake.

Er enig med han på Vgd debatt om at Hauge burde dømme første div resten av sesongen med klovne nese :lol:

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

horribel dømming av Hauge, og var med på å snu kampen i vikings favør..

MEN vi kan ikke legge all skyld på Hauge. Å legge om til 3-4-2 etter 25 min er etter min mening en veldig rar tanke.

Greit nok etter 60-70 min, men syntes det var et taktisk feilgrep av Janne..

Ellers herlig å se engasjementet til Janne.

Veigar var vår beste spiller idag sammen med Jon, viser fightervilje og innsats.

Ellers hadde Palmason et positivt innhopp. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alan skal få spille 1 jeg mener en dårlig kamp. Han kommer tilbake.

Er enig med han på Vgd debatt om at Hauge burde dømme første div resten av sesongen med klovne nese :lol:

Jeg klager ikke på spillet til Alan i dag, men at han spiller når han ikke er i form og risikerer å forverre formen før cup-kampen på onsdag. Alle cup-kamper er som kjent veldig viktige!!

Ja, la Hauge spille i 1 div så vi verken møter ham i TL eller med 2-laget. La ham gjerne ta noen æresrunder med fullt klovne-kostyme etter kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

horribel dømming av Hauge, og var med på å snu kampen i vikings favør..

MEN vi kan ikke legge all skyld på Hauge. Å legge om til 3-4-2 etter 25 min er etter min mening en veldig rar tanke.

Greit nok etter 60-70 min, men syntes det var et taktisk feilgrep av Janne..

Ellers herlig å se engasjementet til Janne.

Veigar var vår beste spiller idag sammen med Jon, viser fightervilje og innsats.

Ellers hadde Palmason et positivt innhopp. :rolleyes:

lätt att va efterklok

tycker inte det va så dumt för stabaek förde faktiskt matchen mellan 2-0 i 23e min och 3-0 i 45e min

hade vi fått 2-1 där så hade det varit något helt annat

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig spent på hvordan Hauge bortforklarer episoden etter kampen. Om han da er mann nok til å stille opp.

Mest spent på om han er mann nok.

Som ventet var han ikke tøff nok til å stille opp. Faen for en kjempefjott

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regelrytteri... dommerstanden burde helt klart tenke seg om to ganger og innse at praksis bør vektlegges når de dømmer. Avstemminger på nettet er ubrukelig da det er nok av folk som koser seg med at serielederen får seg en på trynet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med kjølø, segerstrøm og skjønsberg ute til neste seriekamp skjønner jeg ikke hvem som skal være stopper..

Straffen var grei, røde kortet var "etter boka", men slike situasjoner blir det aldri dømt rødt kort for!

Ellers mye kluss i forsvar i dag, alan gikk seg bort, men men..

For å ha gode dager må man også ha noen dårlige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sier faktisk i studio på TV2 at Hauge-svinet fulgte boka ved å vise ut Morten... Han ødela vistnok en målsjans. Trodde straffen var en kompensasjon for det jeg da men!

Vel, det er jo mer et uttrykk for Petter Myhres svake sjelsevner. Skal det være riktig etter boka må det være snakk om en bevisst handling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sier faktisk i studio på TV2 at Hauge-svinet fulgte boka ved å vise ut Morten... Han ødela vistnok en målsjans. Trodde straffen var en kompensasjon for det jeg da men!

"Analysene" fra TV2 er ofte så ubrukelige og totalt på viddene at det grenser til humor. Alle de som vinner er jævlig gode, alle som taper gjør alt feil. De nevnte ikke med et eneste ord at vi kjørte store deler av 2.omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Viking- Stabæk 21 Sept
  • Opprett ny...